Предполагам, че ще искаш да понавървява колата, затова ако смяташ да слагаш плочки за газта на двете тела на карбураторите ползувай такива с дифузьори почти колкото тези на карбуратора или една идея по-малки - да речем ако си с 26мм, както казваш, сложи 24, примерно де. Плочките дето ги продават в магазините имат възможността да им се сменява средната част - дифузьорът всъщност. Така че ако не ти хареса динамика/разход, винаги можеш да експериментираш с друг размер, ако имаш познат стругар, на който да му се занимава с теб
  Ако има шанс разположи тройникът точно между двата карбуратора, като се постараеш маркучите към плочките им да са с минимална дължина и равни. Като цяло мисля, че това е по-основното. При по-дебели маркучи след тройника ще е нужно по-малко развит тройник и обратното - при по-тънки - по-развит от първия случай. Относителна е работата, нещата стават с хубава центровка на запалването и настройка на газта. Делкото ти с чукче ли е? В момента нямам време, но не ми е проблем да ти драсна една скица на дифузера с фунията преди и след него.

			   
 Като става въпрос за солексите, се сещам, че при същият двигател слаган на Т3 е с друг разпределителен вал и са до 4500об. всъщнос за моят вал, при бензин би трябвало да са ми малки тия 26мм. дифузьори, тоест за газ - ще са близо до истината... 


 


