Двигател ABS /Passat 1.8/ монтаж на АГУ?
- marto890424
- Мнения: 81
- Регистриран на: Вто 18 май 2010 7:47
- Автомобил: Golf 2
- Двигател: KR Pl 89
- Местоположение: София
Re: Двигател ABS /Passat 1.8/ монтаж на АГУ?
Благодаря за бьрзите отговори мисля да не спирам помпата а как точно да прекьсна дюзата четох някаде за средните два кабела на буксата а компа да се рестартира сам имаш ли го мисля да си го рестартирам аз по лесно ще го вьржа
Последна промяна от marto890424 на Пон 09 сеп 2013 19:29, променено общо 2 пъти.
- marto890424
- Мнения: 81
- Регистриран на: Вто 18 май 2010 7:47
- Автомобил: Golf 2
- Двигател: KR Pl 89
- Местоположение: София
Re: Двигател ABS /Passat 1.8/ монтаж на АГУ?
taran написа:Сега съм с ел изпарител,като бях с вакумен,ползвах готов отвор за вакум,май беше на тръбата между колектора и сервото.
Трябва ти едно реле,с което да прекъснеш захранването на дюзата на моноинжекциона.Ако ще прекъсваш помпата,стават две.
За релето за прекьсване на дюзата
Може ли да ми кажеш как си я вьрзал каде си я прекьснал това ме бьрка токовете
- Iezekil
- Мнения: 6185
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: Двигател ABS /Passat 1.8/ монтаж на АГУ?
На дюзата се прекъсва единия кабел само,той се прекарва през релето.
За компа съм обяснявал как става и кои са точните кабели,един до друг са на крайните пинове.При мен мисля червения дебел беше постоянен плюс,до него е плюс след контакт,мисля черен с лента.Режеш червения,заголваш черния и пускаш кабел от заголеното до парчето червен останало към компа.Така след всяко изгасяне компа остава без ток и се рестартира с всяко палене.Червения идващ към компа го изолираш,понеже си тече постоянно ток,изолираш и снадката.
Това всъщност прави и релето-режеш червения и го прекарваш през реле,само дето релето ще се управлява през контактния ключ,за разлика от релето за дюзата.
Ето тема за реле и ключ за газова.
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=22&t=302156
За компа съм обяснявал как става и кои са точните кабели,един до друг са на крайните пинове.При мен мисля червения дебел беше постоянен плюс,до него е плюс след контакт,мисля черен с лента.Режеш червения,заголваш черния и пускаш кабел от заголеното до парчето червен останало към компа.Така след всяко изгасяне компа остава без ток и се рестартира с всяко палене.Червения идващ към компа го изолираш,понеже си тече постоянно ток,изолираш и снадката.
Това всъщност прави и релето-режеш червения и го прекарваш през реле,само дето релето ще се управлява през контактния ключ,за разлика от релето за дюзата.
Ето тема за реле и ключ за газова.
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=22&t=302156
- marto890424
- Мнения: 81
- Регистриран на: Вто 18 май 2010 7:47
- Автомобил: Golf 2
- Двигател: KR Pl 89
- Местоположение: София
Re: Двигател ABS /Passat 1.8/ монтаж на АГУ?
Благодаря мисля че ще се справя тази тема я прегледах няколко пьти колега ще я свьржа и ще пиша
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Двигател ABS /Passat 1.8/ монтаж на АГУ?
Помпата задължително се спира. Вместо ресет на компа, монтирай си превключвател газ-бензин с вградени симулатори за ламбдата и дюзата.
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 31 госта