Джета 2 1.8 ми проблем с маслото
-
- Мнения: 20
- Регистриран на: Сря 12 окт 2011 20:20
- Автомобил: Фолксваген Бора
- Двигател:
- Местоположение: Козлодуй
Джета 2 1.8 ми проблем с маслото
Здравейте колеги !Искам да попитам понеже,от едно известно време имам проблем с индикация на маслото.Като карам около половин час и колата достигне нормална работна температура тоест стрелката на температурата покаже средата започва да ми се включва индикация за температура на масло на арматурното табло започва да свети и да пиши някакво зумерче лие незная какво е но е ужасно дразнещо.А забравих да кажа колата е джета 2 ка 1.8 ми автоматик маслото го смених преди 500 километра с кастрола бялата туба 15 w 40 не ми се вярва проблема да е от маслото всичко и смених и с този проблем не смея да изляза на дълго да я карам.Ако някой е имал или има същият проблем надявам се да ме посъветва какво да правя предварително благодаря на отзовалите се :)
-
- Low rider
- Мнения: 5568
- Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
- Автомобил: OLD
- Двигател: OTO
- Местоположение: СТАРА ЗАГОРА
Re: проблем с маслото
От както смени маслото ли е проблема 

- zloby3400
- Мнения: 811
- Регистриран на: Сря 19 ное 2008 9:38
- Автомобил: Golf III
- Двигател: AEK 1996
- Местоположение: София/Ямбол
- Контакти:
Re: проблем с маслото
Датчик за налягането провери, струва 7 лева. Виж дали сълзи масло. За джета не знам, но на моя Голф са два - за ниско и високо налягане.
http://drive.bg/index.php?ModelId=1669&cPath=10102_10345
http://drive.bg/index.php?ModelId=1669&cPath=10102_10345
-
- Мнения: 20
- Регистриран на: Сря 12 окт 2011 20:20
- Автомобил: Фолксваген Бора
- Двигател:
- Местоположение: Козлодуй
Re: Джета 2 1.8 ми проблем с маслото
От както смени маслото ли е проблема
не колега от преди това и за това го смених маслото ,но уви проблема си остана ,и отговор за датчика мисля че не е от него понеже откачих кабела на датчика и мисля по пътя на логиката че или постояно ще писка зумерчето или няма да се обади въобще но покарах около 10 тина километра и отново същият проблем започва да писка известно време понякога след около минутка спира друг път не иска и ми писна от този проблем не смея да изляза на дълъг път с нея :) но благодаря за отговорите явно проблема е някъв друг
не колега от преди това и за това го смених маслото ,но уви проблема си остана ,и отговор за датчика мисля че не е от него понеже откачих кабела на датчика и мисля по пътя на логиката че или постояно ще писка зумерчето или няма да се обади въобще но покарах около 10 тина километра и отново същият проблем започва да писка известно време понякога след около минутка спира друг път не иска и ми писна от този проблем не смея да изляза на дълъг път с нея :) но благодаря за отговорите явно проблема е някъв друг
-
- Low rider
- Мнения: 5568
- Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
- Автомобил: OLD
- Двигател: OTO
- Местоположение: СТАРА ЗАГОРА
Re: Джета 2 1.8 ми проблем с маслото
Просто смени двата датчика.Този на масленото тяло и този на главата.Не струват кой знае колко.
-
- Мнения: 20
- Регистриран на: Сря 12 окт 2011 20:20
- Автомобил: Фолксваген Бора
- Двигател:
- Местоположение: Козлодуй
Re: Джета 2 1.8 ми проблем с маслото
незная да имам датчик на главата колега които да е за маслото но ако го знаеш ще се радвам да видя снимки или поне да го видя този датчик за да сменя и двата :)
Re: Джета 2 1.8 ми проблем с маслото
И аз имах подобен проблен приди доста време.Смених датчика, не помня кой точно от двата и се оправи.
-
- Мнения: 20
- Регистриран на: Сря 12 окт 2011 20:20
- Автомобил: Фолксваген Бора
- Двигател:
- Местоположение: Козлодуй
Re: Джета 2 1.8 ми проблем с маслото
tolini61 написа:И аз имах подобен проблен приди доста време.Смених датчика, не помня кой точно от двата и се оправи.
добре няма проблем да сменя и двата датчика но кои е вторият 1 вият и единствен за които аз знам е на масленото тяло тоест на д масления филтър къде се намира другия предварително благодаря за отговора
-
- Мнения: 181
- Регистриран на: Нед 13 яну 2013 17:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
Re: Джета 2 1.8 ми проблем с маслото
Единия е над масления филтър,а другия на лявата страна на главата,над маркуча за парното(от към скоростната кутия).
- kokito
- Мнения: 123
- Регистриран на: Пет 16 мар 2007 22:58
- Автомобил: WV GOLF 2 1.8 GTI
- Двигател: PB 1989
- Местоположение: Асеновград
Re: Джета 2 1.8 ми проблем с маслото
Абе колеги,стига с тия датчици-веднага "смени тоя датчик ,смени оня датчик" .НАЙ-НАПРЕД СЕ ИЗМЕРВА НАЛЯГАНЕТО НА МАСЛОТО НА СИЛНО ЗАГРЯТ ДВИГАТЕЛ 80-90 градуса на маслото тогава се очертава какво трябва да сменя и какво не.Защо е необходимо да се набутва излишно,ами ако не е датчик-какво да сменя табло ли ,после маслена помпа ,после а такова масло,а онакова масло един вагон пари докато разбереш ,че трябва да играе манометъра . Този ФИЛМ го гледах и съветвам колегата да не сменя нищо ,а да си замери налягането или да отвори търсачката има много написано по тази тема.Пожелавам му да е датчик.
- stefan4o
- Мнения: 19310
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Джета 2 1.8 ми проблем с маслото
Подкрепям горния колега. Просто да си замери налягането на маслото. Но аз бих го замерил при около 100 градуса (като покараш на магистралата със 120 за малко и стига бързо тия градуси).
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
Re: Джета 2 1.8 ми проблем с маслото
kokito написа:Абе колеги,стига с тия датчици-веднага "смени тоя датчик ,смени оня датчик" .НАЙ-НАПРЕД СЕ ИЗМЕРВА НАЛЯГАНЕТО НА МАСЛОТО НА СИЛНО ЗАГРЯТ ДВИГАТЕЛ 80-90 градуса на маслото тогава се очертава какво трябва да сменя и какво не.Защо е необходимо да се набутва излишно,ами ако не е датчик-какво да сменя табло ли ,после маслена помпа ,после а такова масло,а онакова масло един вагон пари докато разбереш ,че трябва да играе манометъра . Този ФИЛМ го гледах и съветвам колегата да не сменя нищо ,а да си замери налягането или да отвори търсачката има много написано по тази тема.Пожелавам му да е датчик.



-
- Мнения: 20
- Регистриран на: Сря 12 окт 2011 20:20
- Автомобил: Фолксваген Бора
- Двигател:
- Местоположение: Козлодуй
Re: Джета 2 1.8 ми проблем с маслото
И аз мисля така да направя защото откачах кабелите на единият датчик и карах така известно време и пак същият проблем после откачих кабелите и на другият датчик и проблема пак същият ,сега се замислих дали да не проверя и налягането на маслото понеже при откачени датчици все си свети лампичка на маслото и зумера пищи при 2000 до 2500 оборота преди време карах лада и тя ми направи същият номер оказа се че са лагери на коленовият вал и мисля да ги направя благодаря за мненията и помоща :)
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: TheEx0rcist и 78 госта