Г-2 повдигане
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: Нед 30 яну 2011 21:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: kalofer
Re: Г-2 повдигане
колеги а какво ще кажете по темата за разделителите за които се говори по горе във темата.ако може дайте някакви размери.
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: Нед 30 яну 2011 21:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: kalofer
Re: Г-2 повдигане
ми вав темата се говари че слагат някакав разделител между скоростната кутия и полуоската.аз си го представям като някакав фланец и сигурно се сменят болтовете на карето сьс по дьлги
-
- Мнения: 519
- Регистриран на: Вто 18 мар 2008 23:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Г-2 повдигане
егати темата 5 страници и нищо съществено само реклама ...
на оня пи4 с куатроро - сбъркал си темата , сбъркал си и начина да рекламираш прословутото тайствено вдигане - никой няма да ти стане клиент без да знае какво се готвиш да причиниш на колата му
всеки начин на вдигане има и плюсове и минуси хубаво беше да се обсъдят от хора с опит които са правили и тествали и то в детайли а не със снимки от калната локва
на оня пи4 с куатроро - сбъркал си темата , сбъркал си и начина да рекламираш прословутото тайствено вдигане - никой няма да ти стане клиент без да знае какво се готвиш да причиниш на колата му
всеки начин на вдигане има и плюсове и минуси хубаво беше да се обсъдят от хора с опит които са правили и тествали и то в детайли а не със снимки от калната локва
- Volkov
- Мнения: 1704
- Регистриран на: Нед 19 ное 2006 16:53
- Автомобил: Golf 3 20 Jahre
- Двигател: 2.0 16V ABF
- Местоположение: София
Re: Г-2 повдигане
Ей Богу, голяма тайна, голямо триене на мнения, голяма конспирация!
За отзад!
Слагат се метални планки като тези от руския сайт... между апортесьора и задния мост с желаната от вас височина!
Ляга на моста и се завива с болт от аморта, а отгоре лежи аморта на тази планка и с още 1 такъв болт се завива самия аморт за тази планка!
Прави се с височина желана от Вас, аджеба 10/15 см!
Това е за отзад!

За отпред се прави подобна схема планка между шенкела и аморта предния.... там вече ви трябват 4 болта такива с които се хваща шенкела за стеблото на аморта!
Това е великата тайна!
Ето снимка прилагам за да добиете представа!!!!

Правете ги здрави от здрав метал и не жалете заварки, не е шега все пак!
Дано да ви е просветнало, ако има въпроси ще се опитам да визуализирам с картинки
П.П. по този начин си оставате с вашите си пружини, и аморти, не е нужно да слагате пасатови, па те да са прекалено твърди и возията да почне да страда!
Успех на 'сички!
За отзад!
Слагат се метални планки като тези от руския сайт... между апортесьора и задния мост с желаната от вас височина!
Ляга на моста и се завива с болт от аморта, а отгоре лежи аморта на тази планка и с още 1 такъв болт се завива самия аморт за тази планка!
Прави се с височина желана от Вас, аджеба 10/15 см!
Това е за отзад!

За отпред се прави подобна схема планка между шенкела и аморта предния.... там вече ви трябват 4 болта такива с които се хваща шенкела за стеблото на аморта!
Това е великата тайна!
Ето снимка прилагам за да добиете представа!!!!


Правете ги здрави от здрав метал и не жалете заварки, не е шега все пак!

Дано да ви е просветнало, ако има въпроси ще се опитам да визуализирам с картинки
П.П. по този начин си оставате с вашите си пружини, и аморти, не е нужно да слагате пасатови, па те да са прекалено твърди и возията да почне да страда!

Успех на 'сички!

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 82 госта