Пассат Б3 1990 год. 1.8 моно Спукан блок

Техническа и сервизна информация за Passat
ELmoB3
Мнения: 47
Регистриран на: Нед 11 ное 2012 21:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик

Пассат Б3 1990 год. 1.8 моно Спукан блок

Мнениеот ELmoB3 » Сря 11 сеп 2013 19:06


Добър вечер колеги. Колата е Пассат Б3 1990 год. 1.8 моно. Блокът на двигателя е пукнат понеже като е купена преди 12 години е била пълна с вода и зимата е замръзнала. Та от много време е така и ми казаха че може да се залепи с пластичен метал. Искам да попитам някой дали е извършвал такава процедура и колко трайно е това нещо. Имам познати които са лепили на ЗИЛ със епоксидна смола и казаха че издържало докато самият ЗИЛ не издъхнал, но доколкото знам при камионите няма налягане като при колите. Моля ако някой колега е компетентен по въпроса да сподели мнение, благодаря предварително!




Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13547
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Спукан блок

Мнениеот kris11 » Сря 11 сеп 2013 19:27


много зависи колко дълга и дълбока е пукнатината . Има бъркочи 2 компонентни на Локтайт и за алуминий и други за чугун. Но са до 120 гр.С.


Потребителски аватар
Pet_rov
Мнения: 4492
Регистриран на: Сря 08 май 2013 16:16
Автомобил: Passat Variant B4
Двигател: ADZ 1996
Местоположение: Шумен

Re: Спукан блок

Мнениеот Pet_rov » Сря 11 сеп 2013 19:29


Пробвал съм техен продукт - фюлериновата добавка. Един колега с Опел - добавката за спиране на течове в охладителната система. Много доволен, както и аз.
http://www.bardahl.bg/bg/product/a/4370


ELmoB3
Мнения: 47
Регистриран на: Нед 11 ное 2012 21:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик

Re: Спукан блок

Мнениеот ELmoB3 » Сря 11 сеп 2013 19:30


Ами колега да ти кажа пукнатината си доста голяма 10-12 сантиметра но е само пукнато (смисъл не е разцепено) и все пак ми се налага на наливам по 200 грама антифриз на 2 седмици..


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19326
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Пассат Б3 1990 год. 1.8 моно Спукан блок

Мнениеот stefan4o » Сря 11 сеп 2013 19:40


Цялата галимация по разглобяване, лепене и майсторлък няма ли да ти излезе повече, отколкото ако вземеш направо цял мотор, а твоят си го оставиш за части?


Потребителски аватар
Pet_rov
Мнения: 4492
Регистриран на: Сря 08 май 2013 16:16
Автомобил: Passat Variant B4
Двигател: ADZ 1996
Местоположение: Шумен

Re: Пассат Б3 1990 год. 1.8 моно Спукан блок

Мнениеот Pet_rov » Сря 11 сеп 2013 19:40


Вярно, че цената е малко солена, но по-добре да пробваш с това, отколкото да се вкараш във филм със смяна на блок или двигател... Все пак ти си решаваш :beer


ELmoB3
Мнения: 47
Регистриран на: Нед 11 ное 2012 21:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик

Re: Пассат Б3 1990 год. 1.8 моно Спукан блок

Мнениеот ELmoB3 » Сря 11 сеп 2013 19:48


Точно това се опитвам да избегна.. Щото искам да издържи още 1 година. Един двигател със смяната ще ми дойде към 400 лева и не виждам смисъл ако може само да се закрепи.. Имам вкъщи течен метал мисля да го изчистя хубаво със шкурка и спирт и да пробвам пък каквото стане..


Потребителски аватар
muns61
Мнения: 7965
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: Пассат Б3 1990 год. 1.8 моно Спукан блок

Мнениеот muns61 » Сря 11 сеп 2013 19:54


За 1 година ще дадеш 25 - 35 лв за антифриз. Доливай и не се занимавай с глупости, няма да го залепиш свястно.
Я дай снимка, къде е спуканото?


Потребителски аватар
Pet_rov
Мнения: 4492
Регистриран на: Сря 08 май 2013 16:16
Автомобил: Passat Variant B4
Двигател: ADZ 1996
Местоположение: Шумен

Re: Пассат Б3 1990 год. 1.8 моно Спукан блок

Мнениеот Pet_rov » Сря 11 сеп 2013 19:54


Пожелавам ти успех с ремонта, колега


ELmoB3
Мнения: 47
Регистриран на: Нед 11 ное 2012 21:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик

Re: Пассат Б3 1990 год. 1.8 моно Спукан блок

Мнениеот ELmoB3 » Сря 11 сеп 2013 19:57


Снимка нямам, на много гадно място е от задната стана на двигателя малко над картера.


ELmoB3
Мнения: 47
Регистриран на: Нед 11 ное 2012 21:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик

Re: Пассат Б3 1990 год. 1.8 моно Спукан блок

Мнениеот ELmoB3 » Сря 11 сеп 2013 19:58


И не ми е проблема че ще давам пари за антифриз просто ми омръзна да доливам и така като знам че не е в ред нещо и ми е кофти..


Потребителски аватар
ninkotv
Мнения: 264
Регистриран на: Пет 10 фев 2012 23:05
Автомобил: [Golf 2] [Tiguan 5N] [Audi A3 8L]
Двигател: [HK 1983] [CBAB 2010] [AGN 1999]

Re: Пассат Б3 1990 год. 1.8 моно Спукан блок

Мнениеот ninkotv » Сря 11 сеп 2013 20:20


Ако искаш да стане здраво, може да се завари, ама сигурно ще трябва да се сваля двигателя.


Потребителски аватар
muns61
Мнения: 7965
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: Пассат Б3 1990 год. 1.8 моно Спукан блок

Мнениеот muns61 » Сря 11 сеп 2013 20:27


Може да се залепи с вакуумиране на охладителната система, за да смукне лепилото в цепнатината. Врътката е в изсушаването и обезмасляването на зоната за лепене.


ELmoB3
Мнения: 47
Регистриран на: Нед 11 ное 2012 21:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик

Re: Пассат Б3 1990 год. 1.8 моно Спукан блок

Мнениеот ELmoB3 » Сря 11 сеп 2013 20:43


Заваряването е вариант но при всички положения трябва да се сваля двигателя, а това със вакума е идея само да има как да се осъществи.


lion_heart002
Мнения: 2312
Регистриран на: Чет 18 фев 2010 13:45
Автомобил: Rio UB Corolla E110 GS450H
Двигател: D4FC 4ZZFE 2GR-FSE

Re: Пассат Б3 1990 год. 1.8 моно Спукан блок

Мнениеот lion_heart002 » Сря 11 сеп 2013 23:46


А защо се мъчиш и не караш колата без налягане в охладителната система? Доста по-рядко ще трябва да наливаш тогава. Налягането е просто предпазна мярка и ако охладителната ти система е наред,никога няма да отиде над 100 градуса,да не говорим,че антифриза принципно кипи при повече от 100 градуса. Сложи една капачка от моделите който не задържат налягане-на старите модели ги имаше-купувал съм и съм карал така с години без проблем. Другия вариант е да си купиш една от моргата и да я пробиеш и готово а своята пази за резерва. Всичко друго ще е загуба на време,още повече,че мислиш да караш колата само още година. Ако не намериш такъв модел капачка,дупчицата в твоята не трябва да е по-голяма от диаметъра на карфица.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 33 госта