пасат 136 к.с. разказа ми играта прегрява по желание
- my heart iS iCe
- Мнения: 5418
- Регистриран на: Сря 11 мар 2009 20:29
- Автомобил:
- Двигател:
Re: пасат 2 136 к.с.пасата ми разказа играта прегрява по жел
Що ли си мисля, че колата не е обезвъздушена както трябва? При мен правеше така, още при паленето на колата, от казанчето на антифриза, направо правеше фонтан! А колата не беше загряла! Смених и гарнитура и термостат и пак така, накрая я обезвъздуши един майстор и е чук! Та колега не бързай веднага с гарнитура!
Re: пасат 2 136 к.с.пасата ми разказа играта прегрява по жел
и така днес изминах 53км в едната посока и 53 обратно :-сутринта отвивам капачката и доливам 1.5л а не капе от никаде айде да кажем че когато я карам от капачката изпуска по малко ,на отиване карам с 90 -никакви проблеми викам си я на връщане с повече преди да тръгна обратно отвивам капачката пак доливам само че 0,5л
май гори и вода
газ по магистралата 170 -190 - 210 светят лампи температурата на 120 гр
лошо я подкарах на връщане ама няма само тя да ме тормози спирам след 1 час развивам капачката
майко мила 2 кила вода събра
оглеждам не капе оглеждам купето вътре под педали зад педали каде ли не няма влага
4лв намерих само под седалката
ще я отварям няма накаде ще ви пиша пак какво става с тая бракма







Re: пасат 2 136 к.с.пасата ми разказа играта прегрява по жел
my heart iS iCe написа:Що ли си мисля, че колата не е обезвъздушена както трябва? При мен правеше така, още при паленето на колата, от казанчето на антифриза, направо правеше фонтан! А колата не беше загряла! Смених и гарнитура и термостат и пак така, накрая я обезвъздуши един майстор и е чук! Та колега не бързай веднага с гарнитура!
колега-над 100коли и 100 камиона съм обезвъздушил тая мойта бракма не е кой знае колко уникална и да има някакъв космически чалъм

- Iezekil
- Мнения: 6185
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: пасат 2 136 к.с.пасата ми разказа играта прегрява по жел
Трябва да засечеш тая вода от къде я губи.Предполагам,че е от разширитела.Това само по себе не дава еднозначен отговор за проблема,но е нещо.За всеки случай огледай ауспуха да не е измит,засечи сутрин на студено пуши ли бяло,отвий свещите и гледай за измита такава.Тогава чак се връщаме на казанчето.
Тук вариантите са няколко.Ще започна с най-тежкия-гарнитура глава.Ако от нея ти вкарва налягане се хваща с няколко теста-гледаш в казанчето за мехурчета,отиваш на газ анализатор да мерят в отвора,отиваш някъде,където проверяват водата с реактив,реагиращ на изгорели газове.
Проверката на изпаритела е ясна-спира се газта от бутилката и се кара на бензин.
Каза,че си сменил капачката...но ако си сложил синя...по-добре потърси още една,оригинална от морга и се надявай да е от нея.
Временното решение на проблема/ако е гарнитура/ е да караш с леко отвита капачка.
Има вариант и да смуче въздух от някъде-сиреч цепнат маркуч или радиатор.Това е по-малкото зло но трудно се открива.Ако е шупла то тя почва да изпуска едва като загрее колата....
Направи тестовете които можеш.Така ще стесним кръга и ще можем по-сигурно да дадем мнение.
Тук вариантите са няколко.Ще започна с най-тежкия-гарнитура глава.Ако от нея ти вкарва налягане се хваща с няколко теста-гледаш в казанчето за мехурчета,отиваш на газ анализатор да мерят в отвора,отиваш някъде,където проверяват водата с реактив,реагиращ на изгорели газове.
Проверката на изпаритела е ясна-спира се газта от бутилката и се кара на бензин.
Каза,че си сменил капачката...но ако си сложил синя...по-добре потърси още една,оригинална от морга и се надявай да е от нея.
Временното решение на проблема/ако е гарнитура/ е да караш с леко отвита капачка.
Има вариант и да смуче въздух от някъде-сиреч цепнат маркуч или радиатор.Това е по-малкото зло но трудно се открива.Ако е шупла то тя почва да изпуска едва като загрее колата....
Направи тестовете които можеш.Така ще стесним кръга и ще можем по-сигурно да дадем мнение.
-
- Мнения: 1139
- Регистриран на: Вто 03 юли 2007 23:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Нови Искър
Re: пасат 2 136 к.с.пасата ми разказа играта прегрява по жел
Приятел имаше същия проблем, оказа се че на почти новата водна помпа е превъртяла оста в турбината!
- viksanlg
- Мнения: 898
- Регистриран на: Пет 10 авг 2012 18:46
- Автомобил: Пасат б3 Лада Калина
- Двигател: пб
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: пасат 2 136 к.с.пасата ми разказа играта прегрява по жел
Колегата по-горе го е написал.вземаш и сваляш двойния маркуч чиято по-тънка част отива в изравнителното казанче.Точно където се разклонява се запушва и има същите симтоми,провери първо това,защото ти спира циркулацията на водата и тя завира в блока,(ядох веднъж тая яхния)!
-
- Мнения: 1139
- Регистриран на: Вто 03 юли 2007 23:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Нови Искър
Re: пасат 2 136 к.с.пасата ми разказа играта прегрява по жел
viksanlg написа:Колегата по-горе го е написал.вземаш и сваляш двойния маркуч чиято по-тънка част отива в изравнителното казанче.Точно където се разклонява се запушва и има същите симтоми,провери първо това,защото ти спира циркулацията на водата и тя завира в блока,(ядох веднъж тая яхния)!
Оттам не ти спира циркулацята, ама не може да се обезвъздуши! Нали не си мислиш, че през тънкото маркуче ти циркулира водата?
Re: пасат 2 136 к.с.пасата ми разказа играта прегрява по жел
нямам течове и оттам съдя че не е възможно само да смуче въздух , имах едно малко съединение което при загрял двигател капеше по малко и смучеше въздух сменил съм го интересното е че :
сутрин паля колата оставям я на обороти загрява успява да отвори термостата дори перката се вкл на 1ва степен проблема се появява на път Я ДА ОПИША КАК СТАНА ВСИЧКО:-1во ми се спука фланеца горния от блока за радиатора който е и аз кво доливам доливам но колата си загряваше до 90гр и спадаше значи всичко работеше след това смених тоя фланец правя проба пръсна ми се водното съединение викам си остаряло е смених го и забелязвам че колата вече загрява до 110-115гр ,после ми прокапа водната помпа смених и нея оставих я с стария термостат и пак си загрява до 115гр ех казвам си трябваше да сменя термостата и го сменям с нов на 87гр-пак грее пак сменям с нов пак грее
почвам съединение по съединение проверка всичко отпушено-следва смяна на капачката на разширителя измиване на радиатор при последната смяна на термостата проверих да не е превъртялал турбинка на новата помпа но не е парното да тече но не тече всичко е огледано и ето затова се съмнявам вече за спукана глава или по малкото зло гарнитурата на главата


- viksanlg
- Мнения: 898
- Регистриран на: Пет 10 авг 2012 18:46
- Автомобил: Пасат б3 Лада Калина
- Двигател: пб
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: пасат 2 136 к.с.пасата ми разказа играта прегрява по жел
Не си казал,че ти смесва масло с вода в която и да е система,както и не си споделял за загуба на охладителната течност или дори на студено за завиране на водата в казанчето...тогава каква спукана глава те гони...Казах ти провери си специално тънкото маркуче, което влиза в разширителния съд точно в основата се запушва, където се разделя защото е малко по тясно там!
- Iezekil
- Мнения: 6185
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: пасат 2 136 к.с.пасата ми разказа играта прегрява по жел
Когато гарнитурата надува е норммално да протичат съединения,радиатори и прочие.Няма смисъл да си чешем езиците повече,докато не направиш споменатите по-горе проби.Докато трае това си карай с полу отвита капачка,да може да бяга въздуха навън.
Другия път като почне да загрява повече от нормалното-спри,отвори капака и огледай какво се случва.Угаси мотора и се ослушвай под капака,ако има пробойни така се хващат.
пп.Маркучлето се проверява много лесно-извади го от мястото му и го пъхни в отвора на казанчето,на мястото на капачката.Ще видиш дали и какво циркулира.
Другия път като почне да загрява повече от нормалното-спри,отвори капака и огледай какво се случва.Угаси мотора и се ослушвай под капака,ако има пробойни така се хващат.
пп.Маркучлето се проверява много лесно-извади го от мястото му и го пъхни в отвора на казанчето,на мястото на капачката.Ще видиш дали и какво циркулира.
- 6669
- Мнения: 3133
- Регистриран на: Чет 21 юни 2007 20:35
- Автомобил: VW Golf IV GTI TDI Exclusive
- Двигател: AHF 1999
- Местоположение: Асеновград
Re: пасат 2 136 к.с.пасата ми разказа играта прегрява по жел
Още в началото ти писах - смени гарнитурата на главата. 

-
- Мнения: 223
- Регистриран на: Пон 26 окт 2009 21:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: пасат 2 136 к.с.пасата ми разказа играта прегрява по жел
колега и аз съм за гарнитурата но все пак си провери цялостно водната система да нямаш някъде запушване което да води до слабо циркулиране и да причинява завиране и изпаряване на водата,а имам и съмнения че помпата или този фланец (разклонител) който си сменил може едно от тях да имат дефект като се има напредвит какви части се продават на пазара,и чак след това ако всичко е ок сваляй главата ;)
Re: пасат 2 136 к.с.пасата ми разказа играта прегрява по жел
благодаря на всички за съветите ето днес какво сътворих:тънкия маркуч точно където влиза към съединението ми се стри с малък дебит срязах го на 3см разпробих или по точно докато го разпробивах с 3 мм бургия с винтоверта отвътре се показака за като пластмасов щуцер -така махнах го видно доста по добре се движи въздуха надувайки го сглобих викам си айде ще се получи да ама не на обороти никви проблеми всичко работи гася аз колата сещам се за тоя фланец размървам го -оппа като го размърдам по силно=кап кап айде викам си открих проблема развих има си опръстен нищо намазах с силикон стегнах изчаках налях обезвъдуших паля на обороти никви проблеми проба на околовръса
пак грее
така сега викам си прибирам се и пак наново и така 6 часа преглед скоба по скоба съединение по съединение всичко за което се сетите
-и така колеги за мен остават 3 варианта 1ви-гарнитура 2ри-спукана глава 3 ти спукан цилиндър 




Re: пасат 2 136 к.с.пасата ми разказа играта прегрява по жел
viksanlg написа:Не си казал,че ти смесва масло с вода в която и да е система,както и не си споделял за загуба на охладителната течност или дори на студено за завиране на водата в казанчето...тогава каква спукана глава те гони...Казах ти провери си специално тънкото маркуче, което влиза в разширителния съд точно в основата се запушва, където се разделя защото е малко по тясно там!
не ми смесва вода с масло проверих го дори го разширих
- my heart iS iCe
- Мнения: 5418
- Регистриран на: Сря 11 мар 2009 20:29
- Автомобил:
- Двигател:
Re: пасат 2 136 к.с.пасата ми разказа играта прегрява по жел
Пробвай с нов радиатор, или свали твоя и го изчисти! Според мен нямаш проблем с главата! 

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: rosenstoilov78 и 48 госта