Проблем след сгъстяване на KR

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
vankoGTI
Мнения: 156
Регистриран на: Вто 13 апр 2010 18:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pazardjik

Re: Проблем след сгъстяване на KR

Мнениеот vankoGTI » Чет 05 сеп 2013 21:22


Аз съм с редукторен стартер от голф 3 и няма ядове.Главата ми е от АБФ на долнище 9А главата е свалена с 0.5 мм и раздвижно колело на валовете и си пали на 15 градуса аванс на делкото.И топла и студена няма ядове.Виж с стробускоп каде ти е аванса при работа на мотора :confused




Потребителски аватар
Sharky GTI
Мнения: 228
Регистриран на: Вто 03 фев 2009 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Re: Проблем след сгъстяване на KR

Мнениеот Sharky GTI » Пет 06 сеп 2013 12:59


стартер от 1.9TD AAZ става на 2Y кутия... но силно се съмнявам да ти е проблема от сгъстяването.Аз без проблемно въртя моето 2Е с неговия си стартер който ревизирах преди 3години,а мотора е на степен 12,3:1 и с 100Аh/840A стартов ток паля и зиме и лято с докосването
...пак казвам съмнявам се проблема да ти е в стартера,освен ако не е заминал.
Поздрави и честит празник на всички българи :beer


Потребителски аватар
passatfen
Мнения: 976
Регистриран на: Чет 12 ное 2009 21:22
Автомобил: Vw Golf Mk7
Двигател: CLHA++
Местоположение: Antwerpen
Контакти:

Re: Проблем след сгъстяване на KR

Мнениеот passatfen » Пет 06 сеп 2013 13:29


Ако си проверил масата аз ти предлагам пробно да си сложип друг захранващ кабел на стартера демек дебелия може да скочиш до някоя морга примерно или от някой друг приятел с подобна кола...имал съм проблеми от този кабел и след смяна с друг стартера върти като откачен.
Пробвай няма да съжаляваш :beer


Потребителски аватар
aradovanov
Мнения: 1117
Регистриран на: Нед 20 яну 2008 1:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Проблем след сгъстяване на KR

Мнениеот aradovanov » Съб 07 сеп 2013 8:44


Една идея - дръпни кабелите на свещите и виж дали върти леко на загрял мотор.


Потребителски аватар
negodnika
Мнения: 891
Регистриран на: Пон 14 юни 2004 10:13
Автомобил: Golf MK II GTI+GL
Двигател: PB+EZ
Местоположение: София
Контакти:

Re: Проблем след сгъстяване на KR

Мнениеот negodnika » Пон 09 сеп 2013 10:50


Така или иначе намерих обслужен стартер от дизел, тези дни ще го сложа, но ще си видя масите и клемите. :cool

aradovanov написа:Една идея - дръпни кабелите на свещите и виж дали върти леко на загрял мотор.


Ще тествам, благодаря.


Потребителски аватар
negodnika
Мнения: 891
Регистриран на: Пон 14 юни 2004 10:13
Автомобил: Golf MK II GTI+GL
Двигател: PB+EZ
Местоположение: София
Контакти:

Re: Проблем след сгъстяване на KR

Мнениеот negodnika » Съб 14 сеп 2013 16:30


Ето нагледно разлика между стартера на KR-а и на 1.6GTD-то. Колата вече пали, сега имам други проблеми, държи 2000 оборота и невърви както трябва, бутах делкото и я нагласих да върви колкото преди, лошото че започна и да грее, преди да сменя главата всичко беше 6, ковеше 1000 оборота въпреки, че беше с два изпускателни вала, и стрелката на водата ми седеше преди средата дори и след каране на писта.
Изображение
Изображение


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Проблем след сгъстяване на KR

Мнениеот Vizor » Съб 14 сеп 2013 19:05


Като бутнеш степента на сгъстяване буташ още много неща. Тези "още много неща" искат друго гориво и други аванси.
Дори да го "буташ" аванса от делкото не значи, че нагоре ще ти трябва също толкова "бутнат". Високите и ниските аванси искат различни видове смеси, които изобщо не се знае дали докарваш.

За 2-те хиляди оборота предполагам, че влиза въздух от някъде евентуално..
За греенето нямам представа какво точно сте направили..


Потребителски аватар
negodnika
Мнения: 891
Регистриран на: Пон 14 юни 2004 10:13
Автомобил: Golf MK II GTI+GL
Двигател: PB+EZ
Местоположение: София
Контакти:

Re: Проблем след сгъстяване на KR

Мнениеот negodnika » Съб 14 сеп 2013 19:14


Че ще се бута, ще се бута, тава което правя е правено и то с доста добри резултати, но разбирасе всичко си е индивидуално, ще се направи една хубава центровка и предполагам, че нещата ще си дойдат на място, за високите обороти и аз мисля че смуче въздух.


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Проблем след сгъстяване на KR

Мнениеот Vizor » Съб 14 сеп 2013 19:29


С карбуратор спрей започваш леко да пръскаш предполагаемите места и ако вдига оборотите още значи от там е проблема. Така се диагностицира по принцип


Потребителски аватар
negodnika
Мнения: 891
Регистриран на: Пон 14 юни 2004 10:13
Автомобил: Golf MK II GTI+GL
Двигател: PB+EZ
Местоположение: София
Контакти:

Re: Проблем след сгъстяване на KR

Мнениеот negodnika » Нед 15 сеп 2013 19:24


Греенето се оказа, че съм разменил мястото на два датчика, сега е 6, смених и гумичките на инжекторите, бяха се втвърдили и усукали, оборотите свалих чрез шестограма за смесите и нещата си идват на место. Има още за до настройка, но колата тръгна не лошо. :cool


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Проблем след сгъстяване на KR

Мнениеот paco » Пон 16 сеп 2013 17:41


Искрено се забавлявам с тази тема, нищо не се знае със сигурност и всичко се настройва на усет. :biggrin Тв'а ше да е изцяло нов подход в тунонг-а :mhihi


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Проблем след сгъстяване на KR

Мнениеот Vizor » Пон 16 сеп 2013 17:43


Като един дето ми подуши генерацията на аудито и каза, че била бедна и съм щял да стопя буталата..
Ся му викам Сондата..


Потребителски аватар
negodnika
Мнения: 891
Регистриран на: Пон 14 юни 2004 10:13
Автомобил: Golf MK II GTI+GL
Двигател: PB+EZ
Местоположение: София
Контакти:

Re: Проблем след сгъстяване на KR

Мнениеот negodnika » Пон 16 сеп 2013 17:50


Какво не се знае, зацепена е както трябва, остана само центровка на запалване и смеси.

П.С: И Сиромаха настройва на усет, ама колата върви. :wink


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Проблем след сгъстяване на KR

Мнениеот Vizor » Пон 16 сеп 2013 18:06


Това настройка на усет ли е? А и тоя по-долу не съм чувал да ги настройва много по усет :D

Изображение

Изображение

П.П. ако някой продава такъв "усет" като на Проспийд до 1000лв го купувам веднага..


Потребителски аватар
negodnika
Мнения: 891
Регистриран на: Пон 14 юни 2004 10:13
Автомобил: Golf MK II GTI+GL
Двигател: PB+EZ
Местоположение: София
Контакти:

Re: Проблем след сгъстяване на KR

Мнениеот negodnika » Пон 16 сеп 2013 21:37


Брате преди това трабанта знаеш ли с какъв мотор беше и с какви времена започна, ще ти подскажа с KR и започна с 16:7-8 на Божурище докато стигна ниски 15ки със същия сетъп с който съм аз сега. :wink



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 17 госта