
Проблем след сгъстяване на KR
- vankoGTI
- Мнения: 156
- Регистриран на: Вто 13 апр 2010 18:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pazardjik
Re: Проблем след сгъстяване на KR
Аз съм с редукторен стартер от голф 3 и няма ядове.Главата ми е от АБФ на долнище 9А главата е свалена с 0.5 мм и раздвижно колело на валовете и си пали на 15 градуса аванс на делкото.И топла и студена няма ядове.Виж с стробускоп каде ти е аванса при работа на мотора 

- Sharky GTI
- Мнения: 228
- Регистриран на: Вто 03 фев 2009 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Враца
Re: Проблем след сгъстяване на KR
стартер от 1.9TD AAZ става на 2Y кутия... но силно се съмнявам да ти е проблема от сгъстяването.Аз без проблемно въртя моето 2Е с неговия си стартер който ревизирах преди 3години,а мотора е на степен 12,3:1 и с 100Аh/840A стартов ток паля и зиме и лято с докосването
...пак казвам съмнявам се проблема да ти е в стартера,освен ако не е заминал.
Поздрави и честит празник на всички българи
...пак казвам съмнявам се проблема да ти е в стартера,освен ако не е заминал.
Поздрави и честит празник на всички българи

- passatfen
- Мнения: 976
- Регистриран на: Чет 12 ное 2009 21:22
- Автомобил: Vw Golf Mk7
- Двигател: CLHA++
- Местоположение: Antwerpen
- Контакти:
Re: Проблем след сгъстяване на KR
Ако си проверил масата аз ти предлагам пробно да си сложип друг захранващ кабел на стартера демек дебелия може да скочиш до някоя морга примерно или от някой друг приятел с подобна кола...имал съм проблеми от този кабел и след смяна с друг стартера върти като откачен.
Пробвай няма да съжаляваш
Пробвай няма да съжаляваш

- aradovanov
- Мнения: 1117
- Регистриран на: Нед 20 яну 2008 1:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Проблем след сгъстяване на KR
Една идея - дръпни кабелите на свещите и виж дали върти леко на загрял мотор.
- negodnika
- Мнения: 891
- Регистриран на: Пон 14 юни 2004 10:13
- Автомобил: Golf MK II GTI+GL
- Двигател: PB+EZ
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проблем след сгъстяване на KR
Така или иначе намерих обслужен стартер от дизел, тези дни ще го сложа, но ще си видя масите и клемите.
Ще тествам, благодаря.

aradovanov написа:Една идея - дръпни кабелите на свещите и виж дали върти леко на загрял мотор.
Ще тествам, благодаря.
- negodnika
- Мнения: 891
- Регистриран на: Пон 14 юни 2004 10:13
- Автомобил: Golf MK II GTI+GL
- Двигател: PB+EZ
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проблем след сгъстяване на KR
Ето нагледно разлика между стартера на KR-а и на 1.6GTD-то. Колата вече пали, сега имам други проблеми, държи 2000 оборота и невърви както трябва, бутах делкото и я нагласих да върви колкото преди, лошото че започна и да грее, преди да сменя главата всичко беше 6, ковеше 1000 оборота въпреки, че беше с два изпускателни вала, и стрелката на водата ми седеше преди средата дори и след каране на писта.




- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12509
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проблем след сгъстяване на KR
Като бутнеш степента на сгъстяване буташ още много неща. Тези "още много неща" искат друго гориво и други аванси.
Дори да го "буташ" аванса от делкото не значи, че нагоре ще ти трябва също толкова "бутнат". Високите и ниските аванси искат различни видове смеси, които изобщо не се знае дали докарваш.
За 2-те хиляди оборота предполагам, че влиза въздух от някъде евентуално..
За греенето нямам представа какво точно сте направили..
Дори да го "буташ" аванса от делкото не значи, че нагоре ще ти трябва също толкова "бутнат". Високите и ниските аванси искат различни видове смеси, които изобщо не се знае дали докарваш.
За 2-те хиляди оборота предполагам, че влиза въздух от някъде евентуално..
За греенето нямам представа какво точно сте направили..
- negodnika
- Мнения: 891
- Регистриран на: Пон 14 юни 2004 10:13
- Автомобил: Golf MK II GTI+GL
- Двигател: PB+EZ
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проблем след сгъстяване на KR
Че ще се бута, ще се бута, тава което правя е правено и то с доста добри резултати, но разбирасе всичко си е индивидуално, ще се направи една хубава центровка и предполагам, че нещата ще си дойдат на място, за високите обороти и аз мисля че смуче въздух.
- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12509
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проблем след сгъстяване на KR
С карбуратор спрей започваш леко да пръскаш предполагаемите места и ако вдига оборотите още значи от там е проблема. Така се диагностицира по принцип
- negodnika
- Мнения: 891
- Регистриран на: Пон 14 юни 2004 10:13
- Автомобил: Golf MK II GTI+GL
- Двигател: PB+EZ
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проблем след сгъстяване на KR
Греенето се оказа, че съм разменил мястото на два датчика, сега е 6, смених и гумичките на инжекторите, бяха се втвърдили и усукали, оборотите свалих чрез шестограма за смесите и нещата си идват на место. Има още за до настройка, но колата тръгна не лошо. 

- paco
- Мнения: 1817
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проблем след сгъстяване на KR
Искрено се забавлявам с тази тема, нищо не се знае със сигурност и всичко се настройва на усет.
Тв'а ше да е изцяло нов подход в тунонг-а 


- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12509
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проблем след сгъстяване на KR
Като един дето ми подуши генерацията на аудито и каза, че била бедна и съм щял да стопя буталата..
Ся му викам Сондата..
Ся му викам Сондата..
- negodnika
- Мнения: 891
- Регистриран на: Пон 14 юни 2004 10:13
- Автомобил: Golf MK II GTI+GL
- Двигател: PB+EZ
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проблем след сгъстяване на KR
Какво не се знае, зацепена е както трябва, остана само центровка на запалване и смеси.
П.С: И Сиромаха настройва на усет, ама колата върви.
П.С: И Сиромаха настройва на усет, ама колата върви.

- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12509
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проблем след сгъстяване на KR
Това настройка на усет ли е? А и тоя по-долу не съм чувал да ги настройва много по усет :D


П.П. ако някой продава такъв "усет" като на Проспийд до 1000лв го купувам веднага..
П.П. ако някой продава такъв "усет" като на Проспийд до 1000лв го купувам веднага..
- negodnika
- Мнения: 891
- Регистриран на: Пон 14 юни 2004 10:13
- Автомобил: Golf MK II GTI+GL
- Двигател: PB+EZ
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проблем след сгъстяване на KR
Брате преди това трабанта знаеш ли с какъв мотор беше и с какви времена започна, ще ти подскажа с KR и започна с 16:7-8 на Божурище докато стигна ниски 15ки със същия сетъп с който съм аз сега. 

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 17 госта