Виенето на помпата не се получава толкова от лагерите и,колкото от "бъбрека" вътре т.е. това,в което се опират лопатките.Ето тук има една картинка - става дума за корпуса :

Вижда се кръга с лопатките,вижда се и "бъбрека".
Реално това износване принципно не подлежи на ремонт, сменят и лагерите,сменят и уплътненията и това е,повече няма какво да се направи,без да се смени "бъбрека" ,който според всички,които се занимават с хидравлика и съм питал,не се произвежда като отделна част.
Алтернативния вариант е нова помпа - актуалната цена е 330лв в Косер - помпата е Каяба (заводски слагат такива на B5).Реално и тя не е чисто нова - рециклирана е т.е. взимат оригиналната,разглобяват я,сменят и всичко вътре и сглобяват обратно - нов бъбрек (или наварен и изшлайфан стар,не знам), нови лопатки и лагери и т.н. Гаранция не и дават,ама съм слагал една на Пасат В3 и кара 3-та година вече без проблем - няма виене и волана е доста лек (да поясня - оказа се след смяната на помпата,че има проблем и в рейката,заради което волана е по-тежък и човека ремонтира и рейката и нещата заспаха :) ).
