Голф 4 98 1,6 ср Проблем с охлаждащите перки !
-
- Мнения: 129
- Регистриран на: Нед 04 сеп 2011 18:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Dobrich
Голф 4 98 1,6 ср Проблем с охлаждащите перки !
Значи въпросните перки се включват когато си искат отворих кутията над акумулатора, в която има 3 бушона и най-левия е леко нагорял. Когато не работят и го побутна този бушон тръгват. Изчистих го с пила и напрасках вътре с контактно масло. Днес сутринта запалих колата и пуснах климатика, за да се включат, и забелязах че май леко припушва този бушон. Какво да правя?
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проблем с охлаждащите перки !
Както го описва е Голф 4 или Бора - редовен проблем
Намираш си и си купуваш здрава и ненагоряла пластмаса за над акумулатора (ето това) -
Слагаш я нея, като си слагаш твоите силови предпазители (ако някъде по силовите има разлики).Тези от по 30А ако са оригиналните - остави ги тях, ако не са - сложи на най-лявото гнездо оригинален.
След като направиш това,прегледай охлаждащите перки - обикновено имат проблеми с 1-ва степен и товарят повече предпазителя и започва проблема - може перката да се върти по-трудно или да е изгоряла едната от двете (те са две,както и сам си видял - голяма и малка). Може и преди теб някога да е имало проблем с перките и от тогава да е нагорял и с времето заради лошия контакт да се е задълбочил проблема. Ако имаш проблем с някоя от перките, по-добре не се занимавай да я ремонтираш - след ремонта тези перки не изкарват много, максимума им е 2 години...по-лошото е,че няма да разбереш кога е спряла и ще скапеш компресора на климатика.Нова перка,читава (Febi) е около 150лв (без значение голямата или малката).Досега febi излезнаха най-читавите,слагах на едно Ауди А3 Siemens VDO - изкара 2 месеца и взе да бие жестоко..не му признаха и гаранцията на човека,защото тя имала гаранция ама на ел. мотора,а тук пластмасата се беше изкривила...не знам от какви ла*на са я направили ама не става за нищо.


Намираш си и си купуваш здрава и ненагоряла пластмаса за над акумулатора (ето това) -

Слагаш я нея, като си слагаш твоите силови предпазители (ако някъде по силовите има разлики).Тези от по 30А ако са оригиналните - остави ги тях, ако не са - сложи на най-лявото гнездо оригинален.
След като направиш това,прегледай охлаждащите перки - обикновено имат проблеми с 1-ва степен и товарят повече предпазителя и започва проблема - може перката да се върти по-трудно или да е изгоряла едната от двете (те са две,както и сам си видял - голяма и малка). Може и преди теб някога да е имало проблем с перките и от тогава да е нагорял и с времето заради лошия контакт да се е задълбочил проблема. Ако имаш проблем с някоя от перките, по-добре не се занимавай да я ремонтираш - след ремонта тези перки не изкарват много, максимума им е 2 години...по-лошото е,че няма да разбереш кога е спряла и ще скапеш компресора на климатика.Нова перка,читава (Febi) е около 150лв (без значение голямата или малката).Досега febi излезнаха най-читавите,слагах на едно Ауди А3 Siemens VDO - изкара 2 месеца и взе да бие жестоко..не му признаха и гаранцията на човека,защото тя имала гаранция ама на ел. мотора,а тук пластмасата се беше изкривила...не знам от какви ла*на са я направили ама не става за нищо.

- georgebonev
- Мнения: 3111
- Регистриран на: Пет 10 май 2013 10:04
- Автомобил: Golf 3 Variant
- Двигател: 1.9 TD AAZ 1994
- Местоположение: Търговище
- Контакти:
Re: Проблем с охлаждащите перки !
При теб вероятно не правят хубав контакт крачетата на бушона с клемите от нагорялата пластмаса, както казва колегата.
При мен - Голф 3 TD AAZ - Подобен проблем, но с нагоряло краче (+12V) на релето за пускане на вентилаторите и климатика - също видях че припушва и го оправих като постиснах малко с тънка отвертка долната клема с кабела, за да прави по-добър контакт и от тогава нямам проблем с климатика и вентилаторите.

При мен - Голф 3 TD AAZ - Подобен проблем, но с нагоряло краче (+12V) на релето за пускане на вентилаторите и климатика - също видях че припушва и го оправих като постиснах малко с тънка отвертка долната клема с кабела, за да прави по-добър контакт и от тогава нямам проблем с климатика и вентилаторите.

-
- Мнения: 129
- Регистриран на: Нед 04 сеп 2011 18:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Dobrich
Re: Проблем с охлаждащите перки !
Моя е грешката.. Колата е Голф 4 98 1,6 ср. Утре ще направя снимки на пластмасата да видите в какво състояние е? Сякаш няма нагоряло по нея, евентуално в гнездото да има нещо нагоряло и да пречи на контакта. Притесняваме това пушене и този нагар защо се получава ?
- lubo007
- Мнения: 1231
- Регистриран на: Вто 31 окт 2006 18:56
- Автомобил: GOLF 5 TDI
- Двигател: BKC
- Местоположение: Пловдив
Re: Проблем с охлаждащите перки !
да не ти е заминал единият вентилатор?
-
- Мнения: 129
- Регистриран на: Нед 04 сеп 2011 18:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Dobrich
Re: Голф 4 98 1,6 ср Проблем с охлаждащите перки !
И двата работят....
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Голф 4 98 1,6 ср Проблем с охлаждащите перки !
Получава се от лош контакт на гнездото за предпазителя със самия предпазител.Не е произведено както трябва и един път претовари ли се дори за малко (от скапан вентилатор),започва необратимо греене и съсипване на връзката окончателно.


Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 73 госта