Голф3 1.8 ABS рамери за "дорник"-центриране на съединителя

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
emo-gar
Мнения: 3443
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.

Голф3 1.8 ABS рамери за "дорник"-центриране на съединителя

Мнениеот emo-gar » Сря 11 сеп 2013 8:30


Ще сменям съединител,ако някой има размерите на дорник за ценнтрирането му-да сподели.Става въпрос за Г3,мотор ABS(1.8 m.i.),кутия 020 с код APW.Интересуват ме размерите на "опашката"(шлици..и т.н.).Ще си го сменям сам,затова се подготвям.




emo-gar
Мнения: 3443
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.

Re: Голф3 1.8 ABS рамери за "дорник"-центриране на съедините

Мнениеот emo-gar » Нед 15 сеп 2013 7:36


Ще си отговоря сам:дорник не е необходим,феродовият диск се "центрира" чрез побутване с отвертка-преди да се притегне здраво маховика към притискателния диск.А дали се получава точно-днес ще разберем,че се появи една "въпросителна"...май е най-правилно да си носиме голфовете разглобени в магазина,белким уцелят точните части..
Вече се запита в една тема(за същата кола се отнася):защо са разликите в притискателните дискове(център-щифтове,дизайн ,стегнатост при монтажа..),става въпрос за разлика м/у "оригиналния" Люк и новият Закс,по номера са съвместими за ABS,но Закс-а го дават и за ADZ,ACC..
Че влезна-спор няма,но ако трябва да го демонтирам-няма да мина само с развиването на 9 болтчета,ще е необходима скоба за ваденето на маховика(огледалото) от притискателя.Единствено се притеснявам дали е влезнал плътно докрая,ако-да,всичко си остава така.Ама ако "заметне" маховика... :banghead .Защо не се сетих,преди монтажа да ги напъхам един в друг..може само да е било необходимо да се "оберат" с пила някои повърхнини на притискателя-допускам че е "сечен" на щанца и може да има някоя "десета" "чеплък",за толкова иде реч като стегнатост при монтажа.
Забележка-иде реч за подмяна на тъй-наречен "обратен" съединител,технически погледнато-голяма глупост е сътворема,да се чуди човек как издържа лагерът на опашката(скорости).Пък и самата кутия,докато не свалихме предното "магаре"-не пожела да излезне.
Ако имам възможност,днес ще нащракам снимки на разпарчетосаната кола,може някой да се нуждае.

P.S.Сега се сещам за случай:един колега безуспешно си търсеше маркера на маховика(мотор 2E,същият 210мм "обратен' съединител),так че да му дойде ГМТ,даже Васко 1 му беше слагал нов маркер!!!Ами ето го обяснението:някой,някога е сменял съединителя и като не е намерил дупка за щифтовете-извадил ги е и е сложил маховика,грешката е 120,240 градуса(болтовете са на 3 групи х 3 броя).Аз поне запазих единият щифт.Коляновият вал го бяхме оставили в ГМТ и след монтажа пак беше там,по маркерите на маховика.
Тоя "обратен" ще излезе палав гей...май.. :stumm

А пък с жилото вероятно ме чака ново приключение...няма я оная фиксираща пластмасова скобичка,нещо импровизирах с тел,в крайна сметка просто го откачих от скоростите....дано така и да се закачи,онова шантаво "самонагаждащо безобразие" дано понася своеволия..


Потребителски аватар
pas1.8mi
Мнения: 5208
Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
Автомобил: Passat B5
Двигател: 1.8T AEB 1999
Местоположение: София,Плевен

Re: Голф3 1.8 ABS рамери за "дорник"-центриране на съедините

Мнениеот pas1.8mi » Нед 15 сеп 2013 13:28


Успя ли да прибереш жилото?Ако не си,има два варианта:1-с много кълчене и късмет да го прибереш(без разглобяване);2-с разглобяване на жилото и наместване на съчмите към кожуха.


emo-gar
Мнения: 3443
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.

Re: Голф3 1.8 ABS рамери за "дорник"-центриране на съедините

Мнениеот emo-gar » Нед 15 сеп 2013 22:51


Жилото си стана,без да го фиксирам,без да го мъча....писах преди малко подробен отчет(около страница и половина!),ама кой знае защо не се качи...като се наспя ще пиша пак.Операцията излезе успешна,два следобеда голям зор,ама и резултат се получи добър!Абе ,в общи линии-кофти възел,без всякакъв умисъл относно ремонто-пригодност,изобщо не е за начинаещи!Вече мразя колите с предно предаване.. :mad



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], tdi fen и 52 госта