Датчик на хол mk4 akl
- golfmaniak666
- Мнения: 1147
- Регистриран на: Вто 25 яну 2011 1:35
- Автомобил: Golf 4 TDI
- Двигател: AHL
- Местоположение: София
Датчик на хол mk4 akl
Колеги някой може ли да ми каже къде се намира този датчик и как да разбера дали работи?как се измерва и прочие.
- golfmaniak666
- Мнения: 1147
- Регистриран на: Вто 25 яну 2011 1:35
- Автомобил: Golf 4 TDI
- Двигател: AHL
- Местоположение: София
Re: Датчик на хол mk4 akl
Стой малко над масления филтър.като ги извадих целият беше в масло.някой знае ли как да го премеря?
- teddy
- Мнения: 716
- Регистриран на: Вто 10 апр 2007 8:29
- Автомобил: golf 4
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Re: Датчик на хол mk4 akl
Ако този датчик не работи няма и да запалиш.
- plamski3
- Мнения: 870
- Регистриран на: Пон 24 окт 2011 20:01
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: AKL
- Местоположение: Sofia
Re: Датчик на хол mk4 akl
Колега golfmaniak666 , без да се обиждаш, но темата е безполезна и ненужна!
Първо не си обяснил кой датчик на Хол? Датчика на разпределителния вал е на Хол, този на коляновия - също!
teddy, как разбра за кой от двата става въпрос? Ако този, който е на разпределителния вал не работи колата си пали и си върви. Ако е този на коляновия вал - там наистина колата няма да запали.
Преди да пуснете някоя тема
Има много писано за тези датчици!
Според мен темата е за
или 
Първо не си обяснил кой датчик на Хол? Датчика на разпределителния вал е на Хол, този на коляновия - също!
teddy, как разбра за кой от двата става въпрос? Ако този, който е на разпределителния вал не работи колата си пали и си върви. Ако е този на коляновия вал - там наистина колата няма да запали.
Преди да пуснете някоя тема

Има много писано за тези датчици!
Според мен темата е за


Re: Датчик на хол mk4 akl
сега , първо на първо и двата датчика се водят уж на Хол. Като цяло този който е на коляновия е на Хол, а др-я е малко по различен. Сега Второ : Колега аз който от двата датчика да разкача ,колата си пали от ряз.
Ако датчика на разпределителния е прецакан колата няма да се форсира на макс, а някаде до 5200 - 5500 rpm ,
ако датчика на коляновия се прецака , колата почва да пали с малко повече въртене на стартера , но ПАЛИ.
Ако датчика на разпределителния е прецакан колата няма да се форсира на макс, а някаде до 5200 - 5500 rpm ,
ако датчика на коляновия се прецака , колата почва да пали с малко повече въртене на стартера , но ПАЛИ.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: tdi fen и 51 госта