Датчик на хол mk4 akl

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
golfmaniak666
Мнения: 1147
Регистриран на: Вто 25 яну 2011 1:35
Автомобил: Golf 4 TDI
Двигател: AHL
Местоположение: София

Датчик на хол mk4 akl

Мнениеот golfmaniak666 » Съб 11 май 2013 18:25


Колеги някой може ли да ми каже къде се намира този датчик и как да разбера дали работи?как се измерва и прочие.




Потребителски аватар
golfmaniak666
Мнения: 1147
Регистриран на: Вто 25 яну 2011 1:35
Автомобил: Golf 4 TDI
Двигател: AHL
Местоположение: София

Re: Датчик на хол mk4 akl

Мнениеот golfmaniak666 » Съб 11 май 2013 20:31


Стой малко над масления филтър.като ги извадих целият беше в масло.някой знае ли как да го премеря?


Потребителски аватар
teddy
Мнения: 716
Регистриран на: Вто 10 апр 2007 8:29
Автомобил: golf 4
Двигател:
Местоположение: Плевен

Re: Датчик на хол mk4 akl

Мнениеот teddy » Нед 12 май 2013 20:24


Ако този датчик не работи няма и да запалиш.


Потребителски аватар
plamski3
Мнения: 870
Регистриран на: Пон 24 окт 2011 20:01
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: AKL
Местоположение: Sofia

Re: Датчик на хол mk4 akl

Мнениеот plamski3 » Пон 16 сеп 2013 0:08


Колега golfmaniak666 , без да се обиждаш, но темата е безполезна и ненужна!
Първо не си обяснил кой датчик на Хол? Датчика на разпределителния вал е на Хол, този на коляновия - също!
teddy, как разбра за кой от двата става въпрос? Ако този, който е на разпределителния вал не работи колата си пали и си върви. Ако е този на коляновия вал - там наистина колата няма да запали.


Преди да пуснете някоя тема :use_search
Има много писано за тези датчици!

Според мен темата е за :lock или :delete


Потребителски аватар
oicho
Мнения: 143
Регистриран на: Вто 11 сеп 2007 15:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен

Re: Датчик на хол mk4 akl

Мнениеот oicho » Сря 18 сеп 2013 8:44


сега , първо на първо и двата датчика се водят уж на Хол. Като цяло този който е на коляновия е на Хол, а др-я е малко по различен. Сега Второ : Колега аз който от двата датчика да разкача ,колата си пали от ряз.

Ако датчика на разпределителния е прецакан колата няма да се форсира на макс, а някаде до 5200 - 5500 rpm ,
ако датчика на коляновия се прецака , колата почва да пали с малко повече въртене на стартера , но ПАЛИ.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: tdi fen и 51 госта