Passat B6 2.0 BMP (140) Проблемен разпред. вал - решено

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
DaniPolice83
Мнения: 6
Регистриран на: Вто 17 сеп 2013 10:49
Автомобил: Passat B6 2.0 TDI BMP+DPF 140 hp
Двигател: 2007

Passat B6 2.0 BMP (140) Проблемен разпред. вал - решено

Мнениеот DaniPolice83 » Вто 17 сеп 2013 11:00


Здр колеги нов съм във форума, като искам да споделя с Вас мойте патила с Пасатчето което взех, а то е б6 2.0 тди 140 кс БМП мотора.... Та появи се едно чукане на двигателя и то като загрее и отидох на сервиз и ха изненадааа вала и повдигачите на клапаните леш :confused и се тръгна по мъките... сменихме вала, лагерите, повдигачите - смешния привод на маслената помпа и т.н. но сега тая кола го няма тоя ряз и вървене :cry та молбата ми е да дадете съвет от какво е възможно това да се случи, като и центровката и копче на ваг ком показва 0... МОЛЯ ПОМОГНЕТЕ :)

Последна промяна от gr_kanev на Пет 21 фев 2014 9:55, променено общо 2 пъти.
Причина: Корекция на заглавието




Потребителски аватар
maimo
Мнения: 966
Регистриран на: Пон 12 ное 2007 22:26
Автомобил: GOLF 5 GTI
Двигател: AXX-2005
Местоположение: Варна

Re: Проблемен разпределителен вал B6 BMP

Мнениеот maimo » Вто 17 сеп 2013 19:26


нещо не сте за закачили или направили както трябва,може би трябва да питаш и друг майстор.


Потребителски аватар
DaniPolice83
Мнения: 6
Регистриран на: Вто 17 сеп 2013 10:49
Автомобил: Passat B6 2.0 TDI BMP+DPF 140 hp
Двигател: 2007

Re: Проблемен разпределителен вал B6 BMP

Мнениеот DaniPolice83 » Пет 27 сеп 2013 9:47


значи колега забравил съм да добавя че сменихме и едни повдигачи на самите дюзи дето ги натискат кобилиците предаващи натиска от разпределителния вал и наи - верятно ще трябва да се ходи до порше софия за настройка на дюзите ;(, ама там са кожудерци, та мисълта ми е дали някой от Вас знае къде може да ни се регулират дюзите на др място :)????


Потребителски аватар
maimo
Мнения: 966
Регистриран на: Пон 12 ное 2007 22:26
Автомобил: GOLF 5 GTI
Двигател: AXX-2005
Местоположение: Варна

Re: Passat B6 2.0 BMP (140) Проблемен разпределителен вал

Мнениеот maimo » Пет 27 сеп 2013 12:15


обърни се към някой от клубните майстори в раздела със сервизи има доста. :smile


Потребителски аватар
DaniPolice83
Мнения: 6
Регистриран на: Вто 17 сеп 2013 10:49
Автомобил: Passat B6 2.0 TDI BMP+DPF 140 hp
Двигател: 2007

Re: Passat B6 2.0 BMP (140) Проблемен разпределителен вал

Мнениеот DaniPolice83 » Чет 10 окт 2013 14:47


имам молба били ми препоръчал някой който би ми свършил работа Моля ;( и в сф от порше ми дадоха един отговор не е истина ;(


Потребителски аватар
maimo
Мнения: 966
Регистриран на: Пон 12 ное 2007 22:26
Автомобил: GOLF 5 GTI
Двигател: AXX-2005
Местоположение: Варна

Re: Passat B6 2.0 BMP (140) Проблемен разпределителен вал

Мнениеот maimo » Пет 11 окт 2013 19:12


нека някой колега от софия да предложи,бих ти предложил но е доста далечко от софия.


Потребителски аватар
pepi_iliev
Мнения: 189
Регистриран на: Вто 15 юни 2010 17:02
Автомобил: Seat Ibiza 1.9 TDI 2000
Двигател: AGR
Местоположение: София

Re: Passat B6 2.0 BMP (140) Проблемен разпределителен вал

Мнениеот pepi_iliev » Вто 15 окт 2013 18:20


За София ти препоръчвам Ники и Мишо от Герман. В твоя случай ще е Ники. :wink


goroton
Мнения: 57
Регистриран на: Пон 29 окт 2007 13:35
Автомобил: Passat 6
Двигател: BKP.07.2007
Местоположение: София

Re: Passat B6 2.0 BMP (140) Проблемен разпределителен вал

Мнениеот goroton » Пет 18 окт 2013 22:10


Смело отивай при Ники от Герман.


Потребителски аватар
DaniPolice83
Мнения: 6
Регистриран на: Вто 17 сеп 2013 10:49
Автомобил: Passat B6 2.0 TDI BMP+DPF 140 hp
Двигател: 2007

Re: Passat B6 2.0 BMP (140) Проблемен разпределителен вал

Мнениеот DaniPolice83 » Пет 21 фев 2014 9:27


здравейте отново значи всичко се оправи от един смотан вакумен маркуч дет се беше протрил и не отваряше турбото :) сменихме вс маркучи и са колата е самолет :biggrin сега само ми остана да сменим ремонтните комплектчета да настроим дюзите и колата ще е най - вероятно бургия :biggrin :biggrin ... само дето че се чудим дали дюзите да ги оставим на 200 градуса или на 180 след натягане:( дайте съвет Моля :)


Потребителски аватар
borri
Мнения: 437
Регистриран на: Съб 26 фев 2011 19:57
Автомобил: VW PASSAT CC
Двигател: CBAB 2.0tdi 140kc
Местоположение: Червен бряг

Re: Passat B6 2.0 BMP (140) Проблемен разпред. вал - решено

Мнениеот borri » Съб 22 фев 2014 11:51


колега кой точно маркуч сменихте :question
и спря ли чукането след смяната :question


Потребителски аватар
DaniPolice83
Мнения: 6
Регистриран на: Вто 17 сеп 2013 10:49
Автомобил: Passat B6 2.0 TDI BMP+DPF 140 hp
Двигател: 2007

Re: Passat B6 2.0 BMP (140) Проблемен разпред. вал - решено

Мнениеот DaniPolice83 » Пон 31 мар 2014 8:20


Най - сетне всички проблеми са решени след подмяната на ремонтните комплекти на дюзите, смяната на вала и повдигачите и всичките вакуми. Като на последната интервенция в събота със специялен комплект за зацепване на валовете видяхме, че един зъб на коляновия вал се разминава и направихме правилната центровка пасатора заспа, както и вече от1.0л/ч. моментен разход падна на 0.6, както трябва и да е :) :) :)


Потребителски аватар
DaniPolice83
Мнения: 6
Регистриран на: Вто 17 сеп 2013 10:49
Автомобил: Passat B6 2.0 TDI BMP+DPF 140 hp
Двигател: 2007

Re: Passat B6 2.0 BMP (140) Проблемен разпред. вал - решено

Мнениеот DaniPolice83 » Пон 31 мар 2014 8:31


borri написа:колега кой точно маркуч сменихте :question
и спря ли чукането след смяната :question


значи колега след като сменихме вала и повдигачите и лагерите и ремонтните комплекти на диюзите, всички вакуми и на последно презацепихме на ново ангренажа със специялния комплект за синхронизация на валовете колата заспа от всякаде.. дано ти е полезно :)както и разхода се нормализира и от 1.0л/ч, падна на желания 0.6л/ч. та както се казва козата си иска пръч с тея нови коли... Бая мъка падна, а за причукването само да ти уточня,че като загрееше тропаше здраво, след ремонта на вала, пак имаше причукване, като направихме центровката с комплекта за таз работа сега не може да се чуе двигатела, както и дюзите влязоха на стойности -0,25;0.0;-0.10;0.0 мг/стр. е по хубаво от това няма на къде :beer



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 83 госта