Впечатления от 1.9 TDI PD, 101 к.с., AVB

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Впечатления от 1.9 TDI PD, 101 к.с., AVB

Мнениеот dobrin » Вто 12 дек 2006 20:36


Някой, ако има впечатления от поведението на този двигател, както и подробности относно поддръжката му, ще съм благодарен да сподели всичко, което сметне, че би ми било полезно. Благодаря предварително :wink: :да:




Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Мнениеот gr_kanev » Вто 12 дек 2006 21:40




Потребителски аватар
mladvampirTDI
Мнения: 1398
Регистриран на: Пет 11 мар 2005 11:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sale, UK

Мнениеот mladvampirTDI » Вто 12 дек 2006 21:42


Опа, Голф-а беше с такъв мотор. Като поведение при Голф е перфектен, доста пъргав при старт и след това, поддържа без проблем доста високи скорости. За подръжка, ами като всеки друг ТДИ ПД - маслото е лонглайф - 250лв. смяна, турбото, ако се наложи - 2000лв. и така, ама това си е при всички по-нови коли. За разхода, на Голф-а извънграда - 4,5 - 5,5 в София - 6,5-7,5. Аз миу се плаших отначало, че много харчи, ама толкова си е в тапата на София. За ПАсат не знам как ще е.


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dobrin » Вто 12 дек 2006 21:54


mladvampirTDI написа:Опа, Голф-а беше с такъв мотор. Като поведение при Голф е перфектен, доста пъргав при старт и след това, поддържа без проблем доста високи скорости. За подръжка, ами като всеки друг ТДИ ПД - маслото е лонглайф - 250лв. смяна, турбото, ако се наложи - 2000лв. и така, ама това си е при всички по-нови коли. За разхода, на Голф-а извънграда - 4,5 - 5,5 в София - 6,5-7,5. Аз миу се плаших отначало, че много харчи, ама толкова си е в тапата на София. За ПАсат не знам как ще е.

За Пасата сигурно ще е малко повечко разхода, иначе малко съм го карал, но доста добре ускорява, а и може едно чипче да се боцне :twisted: . Дано не се стигне до турбото, а пък иначе маслата и филтрите ще си ги сменяме. На колко км, на 15к ли се сменя маслото?


Потребителски аватар
mladvampirTDI
Мнения: 1398
Регистриран на: Пет 11 мар 2005 11:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sale, UK

Мнениеот mladvampirTDI » Вто 12 дек 2006 22:06


Чип аз лично съм против, ама всеки си знае. Маслото, ако е захранена с лонглайф е на 30 000. Ако е БГ - на мах 15 000 ;-) Абе супер си е колицата, честито и по-внимателно, че тези мотори много вървят.


nikm
Мнения: 111
Регистриран на: Чет 07 дек 2006 10:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот nikm » Сря 13 дек 2006 11:28


Аз съм с такъв двигател на Пасат и съм мн доволен. Харчи малко и върви доста прилично. Е не е резачка да се състезаваш. Ако караш спокоино и леко разхода може да стигне до 6л грацко, лятото. На 140км/ч оборотомера кове точно 3000оборота, което му позволява на дълъг път да е доста икономичен. Тоя двигател е супер за мене. Аз съм сложил и чипове и сега в момента е 136 коня. Големия чип може да се направи с копче в купето и да го изключваш ако искаш. Значи обслужването с масло и филтри на двигателя и смяна на ангренажен ремък е към 400лв.Ако купуваш кола с такъв двигател задължително провери турбината и дюзите как са. Най-добре на диагностика в Супердизел. Също погледни и кулера да не е омаслен.


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dobrin » Сря 13 дек 2006 15:01


Аз съм с автоматична скоростна кутия, та въпроса ми е дали ще се натовари прекалено, ако се сложи чип, и стане да кажем 116 к.с.?


nikm
Мнения: 111
Регистриран на: Чет 07 дек 2006 10:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот nikm » Сря 13 дек 2006 15:20


Нямаш никакви проблеми.Това дали е явтоматик или не, няма значение. Имам приятел с ауди а4 със същия мотор помпа дюза, автоматик и тои си сложи двата чипа и от 116коня я направи на над 140 и е супер доволен.Вече я кара 2 години.Същото е и при мен.Колите ни вървят супер леко и се карат с половин газ на преди чипосването.Искам да те питам какъв разход ти дава като си с автоматик, защото и аз се оглеждам да си купя същия пасат да е автоматик.


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dobrin » Сря 13 дек 2006 16:35


Ами аз го взех вчера и още не съм засекъл разхода, така че ще видим като покарам малко ще дам данни. Голямо удобство е :wink: , но пък няма :drive , което на някой би им липсвало, на мен само малко, но предполагам не за дълго. :wink:


nikm
Мнения: 111
Регистриран на: Чет 07 дек 2006 10:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот nikm » Сря 13 дек 2006 16:51


Браво колега със здраве да си го караш. Аз съм влюбен в тази кола, но пък на мен ми липсва точно автомата по тези задръствания. Твоя има ли типтроник. Покараи го и ще се радваме да споделиш как е. Ако сменяш маслото на скоростите ще те помоля да ми кажеш колко струва смяната.


Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Мнениеот gr_kanev » Сря 13 дек 2006 21:46


Типтроника не дава ли възможност за :drive ?
Нямаш ли бордкомпютър /понякога показанията му плашат .../ ?
На мен специално би ми липсвал педала на съединителя, ама знае ли човек ...


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Сря 13 дек 2006 22:27


Аз като карам типтроник нормално ми липсва ръчната и съединителя,но в по натоварено движение :P


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Чет 14 дек 2006 0:06


не се притесняваи колега,и аз съм с 4ип4е и изненадващо ми падна малко разхода а за вървенето е на шест;типтроника се 4упи доста по трудно от обикновенна кутия


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dobrin » Чет 14 дек 2006 9:24


Колеги, благодаря за отговорите :bowdown . Да отбележа само, че не съм с типтроник :no-no , а 4-степенен пълен автомат. Това с чипа ще го видим по натам, както и маслото на скростите, което ме увериха, че е сменяно, а това е написано и в сервизната книжка. Ще дам инфо по - късно, ако се стигне до смяна за цената. Нямам борд компютър, колкото и странно да звучи :dontknow: , въпреки че автомобилът е Highline изпълнение. Май все по малко ми липсва ръчната скоростна кутия, особено след днешния маршрут сутринта: Кино Арена Запад - Резиденция Лозенец - Пазара Димитър Петков - Съдебната палата - Бензиностанцията на Газтрейд преди отбивката за Младост - Интерпред - Съдебната палата. Всичко това за 1 час и 30 мин, от 07.15 до 08.45, никакви нерви, спокойно, газ-спирачка, кеф. :D


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Чет 14 дек 2006 17:13


с хубавото(автомат)се свиква бързо;по странно се 4увства 4овек като седне от автомат на обикновенна кутия



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Diliyan и 69 госта