Имам много въпроси но като започна да говоря с фазаджйте всеки ми обяснява и ми продава това което иска той.
НЕ съм наясно грам и не разбирам за това моля малко за помощ от вас колеги :)
Може ли да ми кажете кой с каква газова уредба кара колата си и с какви проблем се е сблъскал .
Става дума за колегите които имат имали са или карат или са карали този двигател и имат наблюдения.
Благодаря предварително.
За момента ми предложиха следните модели :
"broto dai 1100 i ti slagam fobus 1
s obd
i 5 godini garanciq
s toridalna butilka" (това е цитат от човек който ми предлага един вариант)
А другият вариант е "Здравей,няма смисъл да се слага брц мога да предложа система романо напълно италианска система на цена 1000лв с монтаж и две години гаранция "
Питане за газифицирането на голф 4 1.8 Т
-
- Мнения: 64
- Регистриран на: Сря 30 юни 2010 17:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: razgrad
Re: Питане за газифицирането на голф 4 1.8 Т
Колега само като информация ще ти кажа,че двете най сериозни италиански уредби на пазара са BRC и LANDI.Ти вече си решаваш,фобос ли,тамона ли,романо ли и т.н
- mrpetrov
- Мнения: 415
- Регистриран на: Чет 22 авг 2013 15:28
- Автомобил: 1997 Passat B5
- Двигател: 1.6 AHL
- Местоположение: ¯\_(ツ)_/¯
Re: Питане за газифицирането на голф 4 1.8 Т
Макар че съм нов във форума - препоръка за издирване на някои от форумните майстори (гледам, че си от София, та няма да е проблем да намериш такива) и консултация с тях.
Поне моят практически опит с АГУ сочи, че не е толкова важен произхода на компонентите, колкото правилният им монтаж и настройка. Когато човек има репутация (например форумните майстори) - правилният монтаж и настройка стават важни!
Просто моите 5 стотинки!
Поне моят практически опит с АГУ сочи, че не е толкова важен произхода на компонентите, колкото правилният им монтаж и настройка. Когато човек има репутация (например форумните майстори) - правилният монтаж и настройка стават важни!
Просто моите 5 стотинки!

-
- Мнения: 64
- Регистриран на: Сря 30 юни 2010 17:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: razgrad
Re: Питане за газифицирането на голф 4 1.8 Т
mrpetrov написа:Макар че съм нов във форума - препоръка за издирване на някои от форумните майстори (гледам, че си от София, та няма да е проблем да намериш такива) и консултация с тях.
Поне моят практически опит с АГУ сочи, че не е толкова важен произхода на компонентите, колкото правилният им монтаж и настройка. Когато човек има репутация (например форумните майстори) - правилният монтаж и настройка стават важни!
Просто моите 5 стотинки!
Колега ти разлика правиш ли между салам от 2 лева и 10 лева
- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Питане за газифицирането на голф 4 1.8 Т
Нека му сложат турската рейка от 40 лв,пък много важно как била монтирана.
Хубавото е скъпо,поне за газовите уредби а и по принцип.
Според мен се ориентирай към БРЦ,ЛАНДИ,РОМАНО.Това са уредбите за дългогодишно и безпроблемно ползване.
Хубавото е скъпо,поне за газовите уредби а и по принцип.
Според мен се ориентирай към БРЦ,ЛАНДИ,РОМАНО.Това са уредбите за дългогодишно и безпроблемно ползване.

- blade84
- Мнения: 694
- Регистриран на: Чет 05 май 2011 17:36
- Автомобил: Vento
- Двигател: AAZ
- Местоположение: Lom
Re: Питане за газифицирането на голф 4 1.8 Т
И аз съм за БРЦ или Ланди. Карал съм 1.8Т с Томасето пак не беше зле.
- SpeeDLine
- Мнения: 916
- Регистриран на: Съб 01 юли 2006 14:27
- Автомобил: Audi A3 1.8T
- Двигател: AGU 1998
- Местоположение: Самоков
Re: Питане за газифицирането на голф 4 1.8 Т
Здравей колега. Занимавам се с АГУ от няколко години. От скоро притежавам Ауди А3 1.8т AGU
Монтирах си така оплюваната тук уредба Тамона с Ловато редуктор и рейка Ловато. Мисля, че това е доста добра комбинация за този мотор.
Монтирах си така оплюваната тук уредба Тамона с Ловато редуктор и рейка Ловато. Мисля, че това е доста добра комбинация за този мотор.
- mrpetrov
- Мнения: 415
- Регистриран на: Чет 22 авг 2013 15:28
- Автомобил: 1997 Passat B5
- Двигател: 1.6 AHL
- Местоположение: ¯\_(ツ)_/¯
Re: Питане за газифицирането на голф 4 1.8 Т
Bai Sando написа:Нека му сложат турската рейка от 40 лв,пък много важно как била монтирана.
Ами то единият ми инжектор струва толкова - сигурно рейка на такава стойност би издържала около една четвърт от живота на моя инжектор. Ама това не означава, че тази една четвърт рейката няма да работи - просто ще се скапе по-рано.
Bai Sando написа:Хубавото е скъпо,поне за газовите уредби а и по принцип.
Позволи ми да те перефразирам, бай Сандо: дълготрайно качествените неща са скъпи.
И все пак - в живота много неща опират и до късмет...
Така че - късмет на всички!

Последна промяна от mrpetrov на Пон 23 сеп 2013 21:04, променено общо 1 път.
- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Питане за газифицирането на голф 4 1.8 Т
Рейката от 40 лв кара около 10 000 и край,твоята щом едната е 40 лв (160)със сигурност ще избута много повече.И какво излиза,че хубавите работи са си пари,слагаш и забравяш 

- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Питане за газифицирането на голф 4 1.8 Т
Ти нали щеше да купуваш Г5 GTI?
На този слагай Фобос 1 с рейка апачи и я сменяй на 2-3 години.
На този слагай Фобос 1 с рейка апачи и я сменяй на 2-3 години.
- S_T_I_N_G
- Мнения: 1388
- Регистриран на: Пон 28 фев 2011 21:05
- Автомобил: GOLF 4 1.8 T
- Двигател: AGU GU GU GUUUUUU
- Местоположение: София - Овча Купел
Re: Питане за газифицирането на голф 4 1.8 Т
Колега цитирам се :)
"Не съм решил да си купувам но много ми харесва и ми е интересно да чуя малко мнения за този модел."
:)
Иначе благодаря за съвета за ГИ
"Не съм решил да си купувам но много ми харесва и ми е интересно да чуя малко мнения за този модел."
:)
Иначе благодаря за съвета за ГИ

- Fearless
- Мнения: 522
- Регистриран на: Пет 22 юли 2011 21:22
- Автомобил: VW Golf
- Двигател: AZD
- Местоположение: София
Re: Питане за газифицирането на голф 4 1.8 Т
Имам преки наблюдения от приятел,който е с ГИ Романо и е страшно доволен.Според мен също зависи много и от качествената настройка 

Re: Питане за газифицирането на голф 4 1.8 Т
Колеги, когато пишете, че някой е доволен от дадена марка, също така пишете за какъв срок(км или години) на експлоатация става въпрос, защото едно е да си я ползвал половин или 1 година и да си доволен и съвсем друго е примерно 2, 3 или 4 години . Благодаря!
-
- Мнения: 240
- Регистриран на: Чет 22 апр 2010 23:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: plovdiv
Re: Питане за газифицирането на голф 4 1.8 Т
SpeeDLine написа:Здравей колега. Занимавам се с АГУ от няколко години. От скоро притежавам Ауди А3 1.8т AGU
Монтирах си така оплюваната тук уредба Тамона с Ловато редуктор и рейка Ловато. Мисля, че това е доста добра комбинация за този мотор.
Колега ти сериозно ли го мислиш това?Къде работиш газови системи и какво?Да не слагаш само бутилките?С тази комбинация ще вкараш колегата в такъв филм че .... направо не ми се мисли.


- agumba
- Мнения: 826
- Регистриран на: Пон 07 мар 2011 20:34
- Автомобил: Honda Civic 7ма генерация
- Двигател: 1600 VTEC 110 hp
- Местоположение: Ст.Загора
Re: Питане за газифицирането на голф 4 1.8 Т
Според мен, нещата опират най-вече до късмета - да намериш най-подходящата уредба, да попаднеш на подходящите майстори, и прочие...Много време търкалях, първо лада петица, после и венто, с турски изпарители и клапани, и почти не съм имал проблеми с тях, ако изключим едно скъсано платно, което ми смениха.
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 6 госта