niki1_j написа:Докато при ГИ, тези неща си идват от самосебе си дето се вика.
Абе точно от самосебе си не е - тя нали на бензин си върви. Той газовия компютър просто изпълнява инструкциите на бензиновия...
niki1_j написа:Докато при ГИ, тези неща си идват от самосебе си дето се вика.
Damianski написа:Преди 2 дни монтирах газов инжекцион на моето АФТ и едно нещо не можах да си обясня - защо клапите за промяна на дължината на всмукателния колектор НЕ РАБОТЯТ на газ? Нали са с вакуумно управление ? На бензин се управляват но на газ не помръдват грам... при всякакви обороти
mupk0 написа:В тази клапа не влизат жици по спомен :D
Bai Sando написа:Момент...само дето при Г.И. се прекъсват минусите на всяка дюза по отделно
A всеки минус си идва по отделно от бензиновия компютър.
Ако е обикновена уредба при която масово се прекъсва + на инжекторите с реле за по-лесно,по има вероятност да са прекъснали и клапана който регулира вакума към тея клапи.
Трябва да се извади схемата от аутодата и да се проследи най-точно.
Bai Sando написа:Освен някой умен газаджия да е мислел да му прекъсне допълнително + на бензиновата помпа и си е помислил,че тоя + от който са хванати тези два клапана е за помпатаНе знам.Няма логика да прекъсва при минаване на газ.А колегата на 100% сигурен ли е,че не работи на газ?
Върни се в “Автогазови уредби”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 13 госта