Bai Sando написа:Освен някой умен газаджия да е мислел да му прекъсне допълнително + на бензиновата помпа и си е помислил,че тоя + от който са хванати тези два клапана е за помпатаНе знам.Няма логика да прекъсва при минаване на газ.А колегата на 100% сигурен ли е,че не работи на газ?
Бай Сандо - ти гледа ли хубаво схемата, дето я качих по-горе?
Аз сега, като пиша пак - вземах, че се позагледах, и... какво да видя - ми то на схемата има два пъти Y102 (соленоид променлива геометрия) - единият път е дето съм споменал, на общ бушон там със EVAP клапана, ама го има пак мацнато и до инжекторите, а там плюса е един и за този соленоид, и за инжекторите, и за бензиновата помпа, че даже и подгрева на ламбда сондата е там и той.
Иначе съм съгласен с колегата, който казва че вакуума си е вакуум - няма значение от къде ще се вземе, стига да не се "запуши" нещо някъде. И в такъв случай определено остават тоците, ако freestyler911 и брат му не са "счупили" нещо по маркучите...
Freestyler911 - гледайте внимателно връзките на Фобос как точно ги изпълнявате по конкретно вашият автомобил. Като намерите къде е бил проблема - да пишете, ей!
