vw polo 1.4 mpi измерване налягане на горивото?спешно

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
freelancer
Мнения: 1492
Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
Двигател: AKK 2000
Местоположение: Казанлък

vw polo 1.4 mpi измерване налягане на горивото?спешно

Мнениеот freelancer » Пет 20 сеп 2013 8:59


Здравейте колеги!

Колеги това, което трябва да знам е, ако се махне тръбичката на регулатора на горивото, трябва ли да се повиши налягането, т.е. регулатора го регулира на 2,5 бара и ако се махне тръбичката за вакуум означава ли, че все едно го изключваме и налягането трябва да се повиши и да стане 3 бара, това на празен ход без подаване на газ?
Замерването се извършва между мъркуча за подаване на гориво и отвора на рейката, там където влиза.

При мен 2,4 бара(допускам неточност на манометъра) и така си стои дори и при извадена тръбичка за вакуум на регулатора? Вдига 3 бара само, като натисна педала на газта до край!

От скоро имам следният проблем. След престой, при първото палене върти и не може да запали, или трудно пали. Вчера реших да дам първо на контакт и бензиновата помпа не се чу да жужи, върнах и дадох пак на контакт и се чу характерното жужене с леко прекъсване и колата запали. Тази сутрин пак дадох на контакт, помпата се чу да жужи и след няколко сек. завъртях и запали. Струва ми се, че помпата е станала леко по шумна защото я чувам да жужи, не много силно, от страната на шофьора, а преди трябваше да си долепя ухото до седалката.
Преди това палеше от раз, сега, като престои по дълго 24 часа примерно и паленето става по трудно, отделно ми се струва, че колата няма нужната мощност и на баир катери малко трудно. При наклонен участък по Тракия, натисках газта до дупка, но за определено време, не можа да се ускори с повече от 100км/ч.

Естествено отидох да си меря налягане на помпата, но ме съмнява колко коректно е извършено.
Мериха ми налягането с манометър, между маркуча за входящото гориво към рейката и отвора на рейката.
При загряла кола на празен ход, показа 2,4 бар, момчето каза, че може би манометъра не е достатъчно точен, но да кажем е 2,5 бара.
Доколкото четох при изваден вакуум на регулатора на бензина това налягане трябва да стане 3 бара ( или да нарастне), НО при мен си беше все 2,5 бара
Единствено качи до 3 бара, при натиснат педал на газта до край!!!!
Вадихме маркуча за вакуум за клапан регулатора, да гледаме дали тече бензин, но е сух! Да не би да ми е забил клапан регулатора или замърсен и да не се отваря докрай или нещо такова?
Или проблема е в бензиновата помпа, която няма дебит или изпуска налягане.

Търсих информация в интернет, но не намерих, как трябва да се извърши замерването най точно за тези елементи.
Колата ми е Поло 2000г. 1.4 MPI 8V 60к.с.
Какво трябва да бъде налягането на празен ход, на празен ход с включен вакуум на регулатора, на празен ход без да е включен вакуума на регулатора?
Само при форсиране ли вдига на 3 бара?
Какво налягане трябва да държи при изгасен двигател?
Съмненията са ми за бензиновата помпа, но би било добре да проверя и регулатора, за по сигурно!
Как се проверява най сигурно?
Утре съм пак в сервиз, но би било добре, да имам повече информация, че явно гледат да ме претупат набързо и май ще трябва да сменям майстора. :c020



П.С.
И на тази кола, повече от 4500 оборота никога не съм виждал, тва 5000 поне си е само мечта!
Смених датчика на разпределителният вал за проба от друга кола за проба същата работа.

Последна промяна от freelancer на Пет 20 сеп 2013 15:05, променено общо 2 пъти.




Потребителски аватар
anonimko
Мнения: 1236
Регистриран на: Вто 10 апр 2007 13:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Re: vw polo 1.4 mpi бензинова помпа, регулатор на бензина?

Мнениеот anonimko » Пет 20 сеп 2013 10:43


Бензиновата ти помпа ти е пътник сменяи я бързо дори и газ да имаш защото всяко палене е на бенз щом е шумна виж първо дали са и мръстни цетките а горививен филтър кога си сменял и не на последно място ако караш около резервата засмуква мизерии от резервоара .За да не може да върви не и достига гориво прекъсва ли във високите обороти-помпа другото е центровка на ангренаж и делко за да е спъната.

Последна промяна от anonimko на Пет 20 сеп 2013 10:49, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
freelancer
Мнения: 1492
Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
Двигател: AKK 2000
Местоположение: Казанлък

Re: vw polo 1.4 mpi измерване налягане на горивото? спешно

Мнениеот freelancer » Пет 20 сеп 2013 10:49


Мерси за отговора колега.
Колеги това, което трябва да знам е, ако се махне тръбичката на регулатора на горивото, трябва ли да се повиши налягането, т.е. регулатора го регулира на 2,5 бара и ако се махне тръбичката за вакуум означава ли, че все едно го изключваме и налягането трябва да се повиши и да стане 3 бара, това на празен ход без подаване на газ?
Замерването се извършва между мъркуча за подаване на гориво и отвора на рейката, там където влиза.

При мен 2,4 бара(допускам неточност на манометъра) и така си стои дори и при извадена тръбичка за вакуум на регулатора? Вдига 3 бара само, като натисна педала на газта до край!


Ако се мери директно след помпата, не трябва ли да е 3 бара? Манометъра закачен само на помпата? Идеята е да се провери какво налягане прави само помпата и дали регулатора на налягането (клапана на рейката) работи коректно.


Ами мерих налягане, както съм писал, но ми вързаха манометъра към маркуча за вх.гориво и там където влиза в рейката.
Ти за регулатора налягане на бензина ли говориш? В смисъл там да се навие манометъра.
Явно бензиновата помпа прави въртели, работи и спира, някой път не тръгва от първия път явно, но определено стана по шумна от преди.
Преди имах едни проблеми с гаснене, може и тя да е била................
Да беше се скапала от раз до сега щях да съм забравил за проблема, но явно умира бавно и трудно.
Утре ще я сменям и ще пиша какъв е резултата.Прготвил съм една втора употреба и дано и тя не е умряла или полу-умряла. :neutral
Горивен филтър сменях преди 7-8 месеца.
Като ми светне лампата винаги наливам бензин, не я карам на светната лампа.
Нямам делко с два датчика на Хол съм, колянов и разпределителен. Ремъка уж е зацепен.
Иначе тази сутрин запали няма проблеми, ако беше ремък щеше да го прави постоянно.
Тва с трудното палене ми се появи отскоро и за първи път вчера не чух помпата въобще да бръмчи и след като поврътях стартера, при повторен опит си запали.
Явно към помпа отиват нещата, утре ще я гледаме в един сервиз и направо ще я сменям, да видим какво ще стане.


Потребителски аватар
НарКол
Мнения: 888
Регистриран на: Чет 31 мар 2011 8:00
Автомобил: Polo Classic
Двигател: AFT
Местоположение: София

Re: vw polo 1.4 mpi измерване налягане на горивото?спешно

Мнениеот НарКол » Съб 21 сеп 2013 10:02


Колега freelancer, моля сподели като смениш помпата, че и аз май съм на същото дередже - помпата жужи, като е студена не пали от първия път а от втория, дори третия; понякога върви повече, понякога по-малко, такива ми ти работи.
Питах оня ден в Тех-ко за помпа, имат 3 модела на Бош за над 200 лв. :eek
Ти каква сложи?


Потребителски аватар
freelancer
Мнения: 1492
Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
Двигател: AKK 2000
Местоположение: Казанлък

Re: vw polo 1.4 mpi измерване налягане на горивото?спешно

Мнениеот freelancer » Сря 25 сеп 2013 6:51


Здравей колега!
Има помпи на Меат и Дориа или Хофер(една фирма са доколкото разбрах) италиянски и са по 60-70 лв!
За сега съм с оригиналната на ВДО и ще карам така докато започне да се скапва, защото моята за сега работи нормално, отвориха ми я и гледах за спукан маркуч. Щях да я сменям с една друга, същата, втора употреба, но тя не работеше и си сложих пак моята, въобще не съм я разкачал. Само ми извадиха кошницата и ми я сложиха. Следващият път ще си я правя сам, не е кой зане колко сложно, просто трябва да се внимава.
За сега колата пали и работи нормално, не придърпва или прекъсва, няма грешки на диагностика и ще карам, докато помпата даде по ясни признаци, че е за смяна, иначе сякаш работи малко по шумно от преди, но звука е равномерен.
Помпите се скапват от стар бензин, а моята е стояла поне 6-7 месеца без да се кара и с мисля, че имам и позацапани дюзи, тъй като на цедката на помпата видях нещо леко жълто, което се получава от престоял бензин. Слагах добавка веднъж и сега ще сложа пак, ще видя какво ще стане и ако няма ефект, ще ходя на ултразвук.
Твоята как е? Шумна ли е? Ако бучи все по силно, вие, значи отива към вечните ловни полета и е добре да се смени за да не те остави на неподходящо място, иначе ремонта може да се извърши и пред блока. :smile


Потребителски аватар
НарКол
Мнения: 888
Регистриран на: Чет 31 мар 2011 8:00
Автомобил: Polo Classic
Двигател: AFT
Местоположение: София

Re: vw polo 1.4 mpi измерване налягане на горивото?спешно

Мнениеот НарКол » Сря 25 сеп 2013 10:52


freelancer написа:Здравей колега!
Има помпи на Меат и Дориа или Хофер(една фирма са доколкото разбрах) италиянски и са по 60-70 лв!


Откъде мога да ги купя? Имам предвид София. :beer

freelancer написа:Твоята как е? Шумна ли е? Ако бучи все по силно, вие, значи отива към вечните ловни полета и е добре да се смени за да не те остави на неподходящо място, иначе ремонта може да се извърши и пред блока. :smile


Натам отиват работите. Иначе помпата е около 10-ина годишна, като имаше период от няколко години в които колата беше гаражна и се караше от дъжд на вятър и се зареждаше още по-рядко, та бензина не беше от най-пресните. :drunk


Потребителски аватар
НарКол
Мнения: 888
Регистриран на: Чет 31 мар 2011 8:00
Автомобил: Polo Classic
Двигател: AFT
Местоположение: София

Re: vw polo 1.4 mpi измерване налягане на горивото?спешно

Мнениеот НарКол » Сря 25 сеп 2013 14:28


Колега freelancer, оказа се, че Евро 007 са ми почти в махалата, така че си взех помпа Hoffer за 59 лв. :biggrin
Поне няма да закъсам на магистралата. :wink
Смятам скоро да я сложа. Първо трябва да разуча как става, да не взема да се взривя с някое статично електричество. icon_idea


Потребителски аватар
freelancer
Мнения: 1492
Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
Двигател: AKK 2000
Местоположение: Казанлък

Re: vw polo 1.4 mpi измерване налягане на горивото?спешно

Мнениеот freelancer » Чет 26 сеп 2013 20:59


Колега, какво е положението след смяната на помпата? Има ли ефект?
Аз се чудя дали да не си купя от Ибей (Германия), за 60 евро продават помпата с корубата и с 3 години гаранция! 120 лв. с доставката, което ми се струва доста изгодно, пък и ще спестя парите за майстор, тъй като слагането на кошницата е супер лесно, все едно сваляш капачката на бидон със зеле. :beer
Иначе, нова помпа. 60лв. и слагане поне 40 лв., отиде пак на 100лв.
Най важното е проблема да се оправи, като я сложиш обезателно пиши.


Потребителски аватар
НарКол
Мнения: 888
Регистриран на: Чет 31 мар 2011 8:00
Автомобил: Polo Classic
Двигател: AFT
Местоположение: София

Re: vw polo 1.4 mpi измерване налягане на горивото?спешно

Мнениеот НарКол » Пет 27 сеп 2013 7:53


Не, не съм още.
В Евро 007 ми предлагаха две кошници - едната 250 лв (немска ще да се на тая цена) и китайска за 130 лв. Предполагам, че са били заедно с помпите. Но не ми се вземаше китайско, така че си купих само помпа.
Какво ще кажете за тия китайски истории, колеги? Някои има ли опит, за предпочитане положителен? :biggrin

П.П. Колега, виж какво открих за моята колица. Транспорта е 25,00 €. Какво ще кажеш?


Потребителски аватар
anonimko
Мнения: 1236
Регистриран на: Вто 10 апр 2007 13:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Re: vw polo 1.4 mpi измерване налягане на горивото?спешно

Мнениеот anonimko » Пет 27 сеп 2013 9:49


За китаиките нямам лоши впечатления 5 години карах с нея само на бенз поло-то и го продадох и още си я кара човека .


Потребителски аватар
freelancer
Мнения: 1492
Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
Двигател: AKK 2000
Местоположение: Казанлък

Re: vw polo 1.4 mpi измерване налягане на горивото?спешно

Мнениеот freelancer » Пет 27 сеп 2013 19:42


Да колега, около 40 евро комплекта (кошница и помпа) и 23-25 евро за доставката! АТР е фирмата, не ги знам какви са, но имат гаранция, 2 за помпата и 3 за кошницата.
Днес гледах в Авто + само помпата за 90 лв. Майле, уж немска, но все пак е марка, 90лв. Иначе имаше и по 55, 60,70 и т.н.
Днес си купих обаче маркуч за картерните изпарения на ужасната цена от 36 лв. оригинален на ФВ, че такава боа ми бяха сложили, направо не можах да позная оригинала. :scare3
Казвам, че е друг, а той 5 пъти по малък от, тоя дето някой майстор ми беше навил под филтъра и познай как ми работеше картерната вентилация. :censored2
Добре е, да се дадат малко повече пари, но после да не се занимаваш повече с глупости, защото както знаем евтиното винаги излиза по скъпо.



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 49 госта