


пасат 5.5 ,1,9 ,131 , тди - подменени помпа дюзи при ремонт.
пасат 5.5 ,1,9 ,131 , тди - подменени помпа дюзи при ремонт.
в общи линии проблема е следният: след смяна на гумени уплътнения (комплект) на помпа дюзите и разпределителния вал , моментният разход от 0.6/0.7 нараства на 1.0/1.1 . и стартирането се променя - става по-мудно , не пали гладко. покарах известно време така и се върнах във същия сервиз за допълнителна диагностика. всичко си беше добре, само четвърта дюза пускаше малко повече и съответно първа малко по-слабо (1,19 за четвърта и -1,2 за първа ; 2 и 3 бяха близо до нула), синхронизацията - 0 градуса , абе никакъв проблем на компа. обаче възможно ли е да са ми подменили дюзи/дюзите и да не са старите и ако да може ли да се разбере по някакъв начин ( на дюзите преди ремонта нямам записани никакви данни) и по-важното как да се стигне до нормализиране на моментният разход и паленето да си стане пак "мазно". другата седмица ще я оставям при друг сервиз , от който ме наведоха на тази мисъл и казаха ,че ще разберат дали е това . само да добавя че преди да оставя колата за въпросния ремонт , нямаше неизправни дюзи само уплъненията ,които бяха подменени със допълнителните за смяна болтове и други + хидравличните повдигачи комплект.
Re: пасат 5.5 ,1,9 ,131 , тди - подменени помпа дюзи при рем
скъпо , колега . достатъчно скъпо, за да се разправям сега с дразнещи проблеми. ще ти кажа цената на частите: около 400 лева разпределителен вал + около 350 лева комплектите за дюзите и хидравличните повдигачи.
Re: пасат 5.5 ,1,9 ,131 , тди - подменени помпа дюзи при рем
ами казаха ,че имал на някои кобилици по 1,5 мм. износване. , но не усещам колата да стана по-мощна.
Re: пасат 5.5 ,1,9 ,131 , тди - подменени помпа дюзи при рем
а при студено палене преди ремонта двигателиат на праэен хот претрисаше ли ти така на интервали докато поэагрее
Re: пасат 5.5 ,1,9 ,131 , тди - подменени помпа дюзи при рем
нямал съм никакви проблеми с двигател ,палене , абе супер си беше и сега не е толкова зле ,но не може след обновителен ремонт да не е перфектна ,аз затова го направих ремонта.
- dimovip
- Мнения: 1085
- Регистриран на: Вто 18 авг 2009 19:16
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: ADR
- Местоположение: Бургас
Re: пасат 5.5 ,1,9 ,131 , тди - подменени помпа дюзи при рем
няма ли вариант да ти върнат стария вал и да вдиш тогава за какво става въпрос?
Re: пасат 5.5 ,1,9 ,131 , тди - подменени помпа дюзи при рем
аз видях новият си беше чисто нов , но има и нещо друго старият имаше 3 градуса отклон и си беше супер , а новите са абсолютно синхронизирани , вал на 0 градуса и при палене я си е добре , я по някой път не се развърта бързо и леко двигателя. аз знам ,че в другия сервиз , ше направят нещата перфектни , но търся отговора , защо ??? освен това и от 0.6 моментния разход стана 1.1 ? от другия сервиз ме наведоха на мисълта ,че ако не са неговите дюзи ставало така ,но това ще стане ясно другата седмица
- dimovip
- Мнения: 1085
- Регистриран на: Вто 18 авг 2009 19:16
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: ADR
- Местоположение: Бургас
Re: пасат 5.5 ,1,9 ,131 , тди - подменени помпа дюзи при рем
виж аз не съм имал проблеми, но търся логиката... при стария вал пали перфектно, при новия дава фира... неможе, трабва да има нова синхронизация на вала с ПД-то. Ако искаш почти малко тая тема http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=24&t=249399 може да ти помогне нещо.
Re: пасат 5.5 ,1,9 ,131 , тди - подменени помпа дюзи при рем
четох я тази тема няколко пъти, там беше много сериозно и доколкото си спомням чрез софтуерни нагласяния се е разрешил, но много е възможно ,поне аз така си мисля да не са пипани дюзите ами именно да се нагласят градуси различни от 0 синхронизация понеже старият беше 3 градуса а паленето мазно и 0.6 моментен. можеби не се изразявам технически правилно , но е ясно за какво говоря. има ли логика в тези разсъждения???
- batkotivalio
- Мнения: 597
- Регистриран на: Съб 12 май 2007 20:56
- Автомобил: VW Golf TDI
- Двигател: AJM
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: пасат 5.5 ,1,9 ,131 , тди - подменени помпа дюзи при рем
На мен пък ми е много интересно как другия сервиз ще констатира, че това евентуално не са твоите дюзи...
Re: пасат 5.5 ,1,9 ,131 , тди - подменени помпа дюзи при рем
ами ,можеби след отстраняване една по една на възможностите ,но и аз не мисля че това може да се твърди на 100% , просто хипотеза извлечена от опита , както и да е , аз лично вярвам и се надявам да е от синхронизациятана вала. ще разкажа подробно другата седмица , а дотогава очаквам още хипотези.
Re: пасат 5.5 ,1,9 ,131 , тди - подменени помпа дюзи при рем
черупкови лагери нови сложиха ли ти, като ти сложиха нов вал, щот не прочетох?
Моята кола вървеше перфектно с износен вал на първи цилиндър в смисъл, гърбицата я нямаше въобще, а повдигачите под него бяха с дупки, и с проблемна дюза на втори цилиндър. След ремонта, дюзите си влезнаха почти в норми и нямам никви намерения да ги пипам, докато не откажат тотално.



Моята кола вървеше перфектно с износен вал на първи цилиндър в смисъл, гърбицата я нямаше въобще, а повдигачите под него бяха с дупки, и с проблемна дюза на втори цилиндър. След ремонта, дюзите си влезнаха почти в норми и нямам никви намерения да ги пипам, докато не откажат тотално.



Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 18 госта