И ти ли колега караш swap? Има ли го при теб тоя проблем с работата на бензин?
То мита за това "кой зъб е правилен" идва от факта, че в нета е пълно с индианци. Гледам аз диаграма при която оня ми брой 0 в първата част на празното, 1 в втората част на празното, и дефакто 3 на първия зъб на тригера
ПП - Л-сондата не е причина, понеже аз се бях засилил да вземам. Доверен човек каза че кара без и проблема го няма. Същия човек казва че Т-датчика отзад на главата е виновен. При мен излезе като грешка, но не се повтори. Имам го нов, после ще взема да го сменя

EDIT: Смених т-датчика на главата отзад. Много странно но при мен е "кафеникав"...До сега когато е ставало на въпрос за него, все за "бял" се е говорило. Резултата без да съм карал е поразително никакъв

При мен тригера сега е на 13-ти зъб, може пък това да е...Вече не знам