Golf 4 R32 ®

Разкажете, споделете, похвалете се със своя Volkswagen - тук всеки може да има тема
Потребителски аватар
MK4
Мнения: 1957
Регистриран на: Вто 22 апр 2008 11:01
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARY 2003
Местоположение: София

Re: Golf 4 R32 ®

Мнениеот MK4 » Чет 26 сеп 2013 20:10


На ниско налягане до 1 бар спокойно ще направиш над 400 коня, въпроса е колко над. Съединителя предполагам е 240мм, тоест няма никакъв шанс да издържи стоковия. Слагаш керамика и запазващ демпферния маховик за да остане някакъв полусъединител. Софт-а не е проблем. Караш я при Венци в Маднес и я настройва за няколко стотин лева, стига да си се справил добре хардуерно.
За тази мощност ъпгрейд на Халдекса е задължителен. Paco от форума може много да ти помогне по тази тема.

За бюджета, който си предвидил по-добре колата да я направи човек, който се занимава със силов тунинг. Ще стигнат парите за тия коне. Остава да избереш с кой да се свържеш - Monster Performance, TST Racing, Dragpower или Madness, всички ще свършат работа добре :th_up




Потребителски аватар
MAYKI
Мнения: 412
Регистриран на: Сря 25 май 2011 11:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Golf 4 R32 ®

Мнениеот MAYKI » Чет 26 сеп 2013 20:27


MK4 написа: Ще стигнат парите за тия коне. Остава да избереш с кой да се свържеш - Monster Performance, TST Racing, Dragpower или Madness, всички ще свършат работа добре :th_up


За тия пари с истински части няма шанс да не кажа никакъв

Иначе с компромиси в частите и ръчен труд може би да


Потребителски аватар
GALIANO
Мнения: 642
Регистриран на: Нед 16 апр 2006 19:39
Автомобил: Cupra 300
Двигател:
Местоположение: Germany

Re: Golf 4 R32 ®

Мнениеот GALIANO » Чет 26 сеп 2013 20:28


Проблема е ,че не живея в БГ.И ако се прибирам то ще е за максимум 30 дена(лятото).А тук ходя всеки ден с колата на работа :11 Или сам ще се занимавам или остава опция 1-ва


Потребителски аватар
Чудомир
Мнения: 2856
Регистриран на: Вто 18 юли 2006 0:37
Автомобил: Passat 5.5 + Caravelle T4
Двигател: 03 V6 AMX + 97 VR6 AES
Местоположение: Нейде из Швабско или под тепетата

Re: Golf 4 R32 ®

Мнениеот Чудомир » Чет 26 сеп 2013 20:31


В тоя ред на мисли - ти мина ли вече на немски табели?


Потребителски аватар
GALIANO
Мнения: 642
Регистриран на: Нед 16 апр 2006 19:39
Автомобил: Cupra 300
Двигател:
Местоположение: Germany

Re: Golf 4 R32 ®

Мнениеот GALIANO » Чет 26 сеп 2013 20:51


Имам TÜV от 1 година,но още не съм си направил застраховка.Искат ми за Частично каско 1500€ Проблема е с порше апаратите.Ако си сложа немските номера,трябва пак да кихам за да ми отбележат апаратите в талона.За тези които не знаят,в Германия за всяка промяна по стоковия вид на колата трябва да се впише в талона.Например трябва да имате документ за джантите различни от вписаните в талона.Например за спойлер,спирачки,окачване,гърне :mhihi и т.н.Преди да продам старото си ГТИ,човека от тюф-а вписа в талона,че трябва внимателно да се придвижа до първият сервиз :mhihi за да сваля гърнето,волана от Голф 6 и т.н.
Само като видя окачването и се хвана за главата и каза"Кой Доктор ти е продал това окачване,що предните амортисьори са различни от задните :a045 "


Потребителски аватар
Koko95
Мнения: 290
Регистриран на: Пон 28 фев 2011 21:27
Автомобил: MK4 TDI
Двигател: ATD
Местоположение: Видин/Fuengirola

Re: Golf 4 R32 ®

Мнениеот Koko95 » Чет 26 сеп 2013 21:23


Няма какво да се чудиш , а действай по турбо проекта да стане съвсем брутален :th_up

ПС Филма с TÜV , не е само в Германия тук и размера на гумите неможеш да смениш без да минеш да ти извадят нов технически фиш на колата :a045


Потребителски аватар
Чудомир
Мнения: 2856
Регистриран на: Вто 18 юли 2006 0:37
Автомобил: Passat 5.5 + Caravelle T4
Двигател: 03 V6 AMX + 97 VR6 AES
Местоположение: Нейде из Швабско или под тепетата

Re: Golf 4 R32 ®

Мнениеот Чудомир » Чет 26 сеп 2013 21:31


Това с ТЮФ-а го помня, защото беше писал вече за това.
Обаче другите неща :h020
С две думи, ако трябва да перефразирам какво си написал:

Минал си преди година техн. преглед в стоков вид, за да сложиш немските табели
Застраховката ти е висока, затова скоро няма да ги сложиш (да не говорим, че срока да ги сложиш сигурно вече е изтекъл и караш в сивата зона на закона)
Сега имаш апарати, без да са "легални"
Сигурно и другите неща, дето си ги изброил, не са ти стокови
Всяко едно от тях отива на Einzelabnahme, където за всяка част си на 50-80 евро минимум, по-скоро повече

Тая работа до тук ми се струва ако не мисия невъзможна в посока немски табели, то поне доста скъпа.

И като черешка на тортата - турбо :c010

Не само ще си остане твоя, ами ще си остане и твоя на бг табели. Говоря за легални пътища, а не от рода на "познат работи към ТЮФ-а"

И за да не излезе като заяждане - може да ти свърши работа
http://www.exclusive-tuningparts.de/content.php?lang=de&module=1&showID=71&MMID=131


Потребителски аватар
GALIANO
Мнения: 642
Регистриран на: Нед 16 апр 2006 19:39
Автомобил: Cupra 300
Двигател:
Местоположение: Germany

Re: Golf 4 R32 ®

Мнениеот GALIANO » Чет 26 сеп 2013 22:20


Споко не съм вчерашен :wink За твое сведение Тюф-а е валиден 2г.Имам още 1 година време преди да изтече,следователно и да регистрирам колата си.Направих си ТЮФ защото тогава исках да премина на немски номера,но в последствие се заточи поради ред други причини.Тъй като си наясно в много с законите,знаеш ли в Германия кой има право да прави "Einzelabnahme"? Всеки втори Голф 4 Р32 кара със такива спирачки.Не съм първият нито последният а и си имам Eintragung (копие) за пред властите.Не си мисли,че съм поредния Бай Ганьо.Добре съм запознат с тукашните закони.Ето малко да прочетеш,ако разбирасе разбираш немски,и тогава давай мнение за което е ненужно никому.
Zulassung eines Neufahrzeuges aus dem Ausland

Erforderliche Unterlagen:

gültiger Personalausweis oder Reisepass mit Meldebescheinigung ggf. Gewerbeanmeldung
bei Firmen: Auszug aus dem Handelsregister
Vollmacht für Beauftragten
Einzugsermächtigung für KFZ-Steuer (Bankverbindung)
Unbedenklichkeitsbescheinigung des Zollamtes (nicht erforderlich bei EG-Mitgliedsstaaten)
ausländische Kfz-Papiere bzw. Ursprungszeugnis (Herstellerbescheinigung)
technisches Gutachten bzw. EG-Übereinstimmungsbescheinigung (COC-Papier)
Kaufvertrag bzw. Originalrechnung
elektronische Versicherungsbestätigung

Gebühr:

30,50 € (mit zu erstellendem Kfz-Brief)
15,30 € (bei Fahrzeugen, wenn Technikdaten nicht abrufbar sind)
10,20 € (für Wunschkennzeichen)



Zulassung eines gebrauchten Fahrzeuges aus dem Ausland

Erforderliche Unterlagen:

gültiger Personalausweis oder Reisepass mit Meldebescheinigung ggf. Gewerbeanmeldung
bei Firmen: Auszug aus dem Handelsregister
Vollmacht für Beauftragten
Einzugsermächtigung für KFZ-Steuer (Bankverbindung)
ausländische Kfz-Papiere (COC-Papier)
ausländische Kennzeichen (falls Fahrzeug noch zugelassen)
Unbedenklichkeitsbescheinigung des Zollamtes (nicht erforderlich bei Fahrzeugen aus EG-Mitgliedsstaaten)
elektronische Versicherungsbestätigung
Kaufvertrag bzw. Originalrechnung
technisches Gutachten gem. § 21 StVZO (falls kein COC-Papier vorhanden ist)
gültige HU

Gebühr:

30,50 € (mit zu erstellendem deutschen Brief)
15,30 € (bei Fahrzeugen, wenn Technikdaten nicht abrufbar sind)
10,20 € (für Wunschkennzeichen)


Потребителски аватар
Adrian-AAA
Мнения: 1319
Регистриран на: Съб 10 мар 2007 21:07
Автомобил: Golf 2 and 3
Двигател: AAA and AFN
Местоположение: София(BG)/Lübeck(DE)

Re: Golf 4 R32 ®

Мнениеот Adrian-AAA » Чет 26 сеп 2013 22:55


Хора,не спорете

Аз минах преди повече от 6 месеца на немски номера и не е толкова страшно,ако имаш документи (ABE,Teilgutachten) нямаш проблеми,ако нямаш такива документи пак не е страшно стига да имаш данните/ОЕМ-номер на тези части от които да се намери информация за тях.

Всяко вписване(eintragung)в талона ми струваше по около 30 евро,платил съм около 90 за 3 неща.
Друг е въпроса колко пари дадох за легализиране и прехвърляне на документите и TUV (Vollabnahme) :cry над 200 евро

Колата като тръгнах да я регистрирам,бях само с БГ договор за покупко-продажба а в талона имета на предишния собственик и нямах проблем. :icon_lol.

Има много начини за да стане легално всичко,но трябва да се чете и пита хора минали през този път.


Потребителски аватар
Чудомир
Мнения: 2856
Регистриран на: Вто 18 юли 2006 0:37
Автомобил: Passat 5.5 + Caravelle T4
Двигател: 03 V6 AMX + 97 VR6 AES
Местоположение: Нейде из Швабско или под тепетата

Re: Golf 4 R32 ®

Мнениеот Чудомир » Чет 26 сеп 2013 22:59


:eek
Това, което си цитирал на немски, какво общо има с твоя конкретен случай? Освен, че става въпрос за регистрация на чуждестранен автомобил?
Знам кой прави Einzelabnahme. Нямам намерение да споря - обърнах ти внимание на нещо, което може да ти е убягнало. След като си наясно с нещата и не ти е нужен съвет - ок.

Но все си мисля, че ако беше толкова наясно, колкото си мислиш, нямаше да удариш на камък със застраховката.

Успех с коверсията и да се похвалиш, като имаш резултата налице.


Потребителски аватар
mircho82
Мнения: 378
Регистриран на: Нед 28 сеп 2008 19:28
Автомобил: Golf IV TDI GTI
Двигател: ARL 2001
Местоположение: Плевен

Re: Golf 4 R32 ®

Мнениеот mircho82 » Чет 26 сеп 2013 23:02


http://www.eiptuning.de/ Тук имаше преди доста китове, обаче гледам нещо из форумите пише, че са фалирали или са сменили дейността ли :screwy . Поне можете да хвърлите един поглед и ако разберете нещо повече, че нещо немския не го шпрехам :biggrin


Потребителски аватар
GALIANO
Мнения: 642
Регистриран на: Нед 16 апр 2006 19:39
Автомобил: Cupra 300
Двигател:
Местоположение: Germany

Re: Golf 4 R32 ®

Мнениеот GALIANO » Чет 26 сеп 2013 23:15


Колата ми има както годишен технически БГ преглед,така и немски ТЮФ.Това че карам спирачките си със БГ номера немците могат да "духат супата",както викаше един наш велик футболист.Даже и да ми направят проблем,за което се съмнявам,орг. си стоят в мазата.Имам право до 2 или 3 седмици не си спомням точно.С БГ номера мога да си сложа и ако искам 4 турбини.Нека да престанем с "Минута е много" и моля да се даде място на хората с мнения с които биха ми помогнали в конкретния случай.

Нека да те цитирам

Чудомир написа:(да не говорим, че срока да ги сложиш сигурно вече е изтекъл и караш в сивата зона на закона)


Ти ме изкарваш един вид,че карам нелегално "Nicht zugelassene Kfz".Не съм удрял на камък,а зa твое сведение разполагам със нужните средства.Щом съм си позволил Р32,значи имам нужните средства за да го поддържам.Щом живееш в Германия знаеш колко струва една квартира+разходите за нея и ++++++ други куп неща.Не съм я регистрирал защото не е дошъл момента.

Последна промяна от GALIANO на Чет 26 сеп 2013 23:28, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Чудомир
Мнения: 2856
Регистриран на: Вто 18 юли 2006 0:37
Автомобил: Passat 5.5 + Caravelle T4
Двигател: 03 V6 AMX + 97 VR6 AES
Местоположение: Нейде из Швабско или под тепетата

Re: Golf 4 R32 ®

Мнениеот Чудомир » Чет 26 сеп 2013 23:20


Adrian-AAA написа:Всяко вписване(Еintragung)в талона ми струваше по около 30 евро,платил съм около 90 за 3 неща.
Друг е въпроса колко пари дадох за легализиране и прехвърляне на документите и TUV (Vollabnahme) :cry над 200 евро

Нали на всички ни е ясно, че тук не говорим за "едни други джанти" или друга дреболия, дето се легализира на око с
"опира ли?"
"не"
"ок е!"
Газовата на буса ми легна в БГ 2400 лв, а легализацията отиде на 350-400 евро отгоре. Защото трябваше да е една точно определена. Можеше ли да си бодна едно Романо и да си свиркам. Можеше. Щях ли да съм легален? Не.
Същото е и с турбото, само че там дървото ще е по-дебело от газовата. Всичко това по лична преценка, не искам да споря с хора от "бранша", каквито сте вие. Само че аз за толкова години в Германия от коли не почнах да разбирам, но за сметка на това с параграфите се справям (доколкото ми позволява немския :mhihi )
Adrian-AAA написа:Има много начини за да стане легално всичко,но трябва да се чете и пита хора минали през този път.

:th_up
GALIANO написа:С БГ номера мога да си сложа и ако искам 4 турбини.

Което не значи, че ще си абсолютно легално на пътя. Не заради турбините, а заради табелите. В най-добрия случай си в сива зона.
Аз бях останал с впечатление, че си тръгнал да слагаш немски номера. Което според мен автоматично ти прави упражнението с турбото доста трудно. И точно на това ти обърнах внимание.


Потребителски аватар
GALIANO
Мнения: 642
Регистриран на: Нед 16 апр 2006 19:39
Автомобил: Cupra 300
Двигател:
Местоположение: Germany

Re: Golf 4 R32 ®

Мнениеот GALIANO » Чет 26 сеп 2013 23:34


Господин "Параграф" моля перифразирай "сивата зона" за да стане ясно на всички какво значи -легално и нелегално.

Виждам,че можеш да си променяш мнението без да пише "Последна промяна"

Последна промяна от GALIANO на Чет 26 сеп 2013 23:37, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Чудомир
Мнения: 2856
Регистриран на: Вто 18 юли 2006 0:37
Автомобил: Passat 5.5 + Caravelle T4
Двигател: 03 V6 AMX + 97 VR6 AES
Местоположение: Нейде из Швабско или под тепетата

Re: Golf 4 R32 ®

Мнениеот Чудомир » Чет 26 сеп 2013 23:37


GALIANO написа:Ти ме изкарваш един вид,че карам нелегално "Nicht zugelassene Kfz".Не съм удрял на камък,а зa твое сведение разполагам със нужните средства.

Защо мислиш, че искам да изкарам някой някакъвси? Дали теб ще те глобят или ще имаш проблем с техн. преглед на турбото ми е точно...все тая.
Тука е форум за взаимопомощ и аз се опитах да ти дам съвет. Разбрах, че не ти е нужен. Всичко е точно.
Щом съм си позволил Р32,значи имам нужните средства за да го поддържам.

На никого не правя сметка на парите. А еС Класите по улиците далеч не са само на хора, които имат нужните средства.
П.С. МПСто то не е "nicht zugelassen", a "ohne Betriebserlaubnis". Естествено, ако беше на немски табели.
П.С.2 Може да питаш icoico какво се е случило с ксенона му (ако не си чел още темата).

GALIANO написа:Господин "Параграф" моля перифразирай "сивата зона" за да стане ясно на всички какво значи -легално и нелегално.

Животът ме е научил да пускам по-знаещите от мен да излязат преди мен от стаята. Не смятам да изневеря на принципа ми.
Виждам,че можеш да си променяш мнението без да пише "Последна промяна"

Объркал си се. Това беше от мен, безаварийно!



Върни се в “Моят Volkswagen”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: miro slav и 12 госта