Голф 2 PB няма ток от бобината
Голф 2 PB няма ток от бобината
помогнете колеги ,значи днес си смених двигателя моя беше 1.8 карборатор 90 коня ,смених го с пб 112,но си навързах моята инсталация и пробвах дава искра ,но проблема е че не иска да взриви ,мъча я с обикновенна газова има газ и ток но не иска да пали та мисалта ми е да не би да е проблема в дебитомера ? и ако е в него какво да правя за сега искам да заработи само на газ и то с обикновенна газова ,по на татака ще слагам компа и така на татака някои ако помогне ще съм много благодарен .
Последна промяна от djey на Вто 08 окт 2013 18:59, променено общо 1 път.
- stefan4o
- Мнения: 19310
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: не пали след смяна на двигател .
Как така се опитваш да запалиш инжекцион с инсталация от карбуратор
Нещо не мога да схвана. Поясни малко какво си сътворил

- kr86
- Мнения: 422
- Регистриран на: Сря 20 окт 2010 22:43
- Автомобил: Golf mk2
- Двигател: 1.6 automatic 1984 year
- Местоположение: софия
Re: не пали след смяна на двигател .
Абе горе-долу разбрах какво си сглобил.
Дебитомера на газ не играе роля.
Искрата в точния момент ли идва?
Центровки ?
Дебитомера на газ не играе роля.
Искрата в точния момент ли идва?
Центровки ?
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: не пали след смяна на двигател .
Ами нищо сложно няма принципно. Използва инсталацията само за да му дава искра т.е. опорните захранвания на датчика на Хол на делкото и бобината. Останалото не му трябва - опитва се да пали на газ. Има само два пропуска в уравнението :
1. дори да запали, няма как да държи празен ход,защото няма какво да управлява мотора за празен ход и студена няма да може да работи без да и се държи педала на газта.Ако това се компенсира с вдигане на оборотите,като загрее ще държи 3000 оборота,примерно и не е решение.
2. до колкото си спомням, PB май е с електронно управление от ECU-то на "аванса" т.е. предварението на запалването, което значи, че ако успее да го запали, няма да може да се мени предварението и колата няма да работи въобще (т.е. като я изсфорсира, най-вероятно ще изгасне).Схемата е,че сигнала от датчика на хол влиза в компютъра и той му мени предварнеието и го подава към бобината...ама в случая с карбуратора,делкото е вакуумно и предварението се мени посредством вакуума,а кабела от датчика на хол директно заминава в комутатора и от там в бобината т.е. няма корекция на предварението.
Реално в този случай, делкото вероятно е точно на "0" аванс и съответно може и заради това да не иска да запали,ама поне трябва да се опита да даде някакъв признак на детонация. Газ пуска ли т.е. цъкат ли си клапаните? Обикновено слагат една жица,дето "чете" дали има импулси по кабела на бобината (т.е. индикация,че двигателя работи)..ако нея я имаш ама не си я вързал,пак няма да стане.

1. дори да запали, няма как да държи празен ход,защото няма какво да управлява мотора за празен ход и студена няма да може да работи без да и се държи педала на газта.Ако това се компенсира с вдигане на оборотите,като загрее ще държи 3000 оборота,примерно и не е решение.
2. до колкото си спомням, PB май е с електронно управление от ECU-то на "аванса" т.е. предварението на запалването, което значи, че ако успее да го запали, няма да може да се мени предварението и колата няма да работи въобще (т.е. като я изсфорсира, най-вероятно ще изгасне).Схемата е,че сигнала от датчика на хол влиза в компютъра и той му мени предварнеието и го подава към бобината...ама в случая с карбуратора,делкото е вакуумно и предварението се мени посредством вакуума,а кабела от датчика на хол директно заминава в комутатора и от там в бобината т.е. няма корекция на предварението.
Реално в този случай, делкото вероятно е точно на "0" аванс и съответно може и заради това да не иска да запали,ама поне трябва да се опита да даде някакъв признак на детонация. Газ пуска ли т.е. цъкат ли си клапаните? Обикновено слагат една жица,дето "чете" дали има импулси по кабела на бобината (т.е. индикация,че двигателя работи)..ако нея я имаш ама не си я вързал,пак няма да стане.

Re: не пали след смяна на двигател .
ПБ не е ли пълна инжекция?
Предполагам си монтирал и компа който си върви с този двигател?
PB ако е почти същият като RV би трябвало да е с дистрибутор?
Каква е запалитилната система: VEZ, TSZ-H, Бош диджифан ?
Предполагам си монтирал и компа който си върви с този двигател?
PB ако е почти същият като RV би трябвало да е с дистрибутор?
Каква е запалитилната система: VEZ, TSZ-H, Бош диджифан ?
Re: не пали след смяна на двигател .
stefan4o написа:Как така се опитваш да запалиш инжекцион с инсталация от карбураторНещо не мога да схвана. Поясни малко какво си сътворил
ами сложих пб -то и закопчах буксата на делкото те са еднакви и на двата мотора и навързах другите кабели там за датчици и такана татака , и видях че дава искра и помъчих да запали на газ но никакви признаци на живот .
Re: не пали след смяна на двигател .
kr86 написа:Абе горе-долу разбрах какво си сглобил.
Дебитомера на газ не играе роля.
Искрата в точния момент ли идва?
Центровки ?
там вече не мога да кажа не гиразбирам толкова .
Re: не пали след смяна на двигател .
x15 написа:ПБ не е ли пълна инжекция?
Предполагам си монтирал и компа който си върви с този двигател?
PB ако е почти същият като RV би трябвало да е с дистрибутор?
Каква е запалитилната система: VEZ, TSZ-H, Бош диджифан ?
да с дистрибуторна капачка е не знам каква е системата но знам че е с комп.
Re: Голф 2 не пали след смяна на двигател от 1.8 90 к.с. към
Kомпа и двигателя от една и съща кола ли дойдоха, защото повечето компове на Голф 2 изглеждат по един и същи начин и с еднаква букса, но ако не са същият модел.....
На компа какво пише?
За центровките:
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=5&t=391217&start=15
На компа какво пише?
За центровките:
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=5&t=391217&start=15
Re: Голф 2 не пали след смяна на двигател от 1.8 90 к.с. към
Прегледа ли ги долните теми?
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t=194975
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=9&t=122886
Гледам от 2011 си го замислил този проект, успех и да пуснеш снимки и подробности как е станало!
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t=194975
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=9&t=122886
Bobby_ написа: Та проекта е осъществен.... НЯМА снимки но ще опитам да ви преподам инфото само с описание на извършената работа...
Блок - същия (АБС) заедно с всичките му прилежащи компоненти
Глава - ПБ с всичките и части....
Като механика е абсолютно елементарно да се направи.... все едно си сменяте гарнитура на глава....
Най сериозния проблем е с инсталацията....
Понеже колата на която причиних тази трансплантация е Пасат ... инсталациите нямат почти нищо общо. Тази на АБСа е вплетена в основните снопове а Диджифанта е отделен като инсталация и единственото което влиза в купето е :
управлението на помпите
захранване на компира
захранване на дюзи
една "маса"
Захранването на компира е през 3 кабела:
Черно/бял - връзва се на "+" през контакт
Червено/бял - връзва се на "+" през контакт
кафяво/бял - връзва се на акумулатора
инсталацията се състои от няколко букси и датчика
1 - термо датчик (син на цвят с 2 крачета)
2 - букса за ключе на Full trottle
3 - Букса за дебитомера
4 - Захранване на бобина (което е с ЧЕРНИ КАБЕЛИ!!!!!)
5 - букса за комутатор
6 - 2-3 кабелни обувки които се връзват на "-"
има един проблем с импулсите на оборотомера.... който ще подлежи на изчистване с течение на времето ... т.е. когато колата дойде при мен за да погледна какво се случва... или като се разровя по схемита на компира и да проверя кой кабел е за оборотомера на таблото....
Като цяло оригиналната инсталация си остава на колата но са срязани няколко кабела (захранване на оригиналната бобина и импулсите от делкото като там е включен и оборотомера
Диджифанта с който се заиграх иска камбда сонда с 3 кабела. Без него колата няма да може да работи равномерно
.....................
колата на което е приложено тоа е на колега от форума "Namesata"
Нека той да сподели по нататъчни впечатления.
От мен мога само да ъпдейтвам темата с подобренията по работата на мотора!
Много безаварийни километри на колегата!
Успех на всички които са решили да правят този суап
Гледам от 2011 си го замислил този проект, успех и да пуснеш снимки и подробности как е станало!
Re: Голф 2 не пали след смяна на двигател от 1.8 90 к.с. към
колеги днес свалих компа от другото купе с инсталацията , и като имам време ще навързвам буксите , но буксите които отиват към таблото с бушони там вече ще се търси маистор ,благодаря за отговорите ,след някои ден като има развитие ще пиша . 

- stefan4o
- Мнения: 19310
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Голф 2 не пали след смяна на двигател от 1.8 90 к.с. към
Ако твоята и донорът са с еднаква инсталация - ЦЕ1 или ЦЕ2 няма смисъл да занимаваш майстор. Просто свали инсталацията на мот.отсек от ПБ и я навържи по датчиците, на бушониерата буксите са еднакви. С тая разлика, че ПБ може да има някое реле в повече или по-малко. Само не се сещам ПБ има ли датчик на кол.вал или не (по принцип инжекционите имат), щото може да ти създаде сериозен проблем, тъй като при теб такъв няма. Имаше тема на Ваското1, в която според него е по-добре проблемът да се разреши с блок от двигател, който има предвидено място за този датчик.
Re: Голф 2 не пали след смяна на двигател от 1.8 90 к.с. към
stefan4o написа:Ако твоята и донорът са с еднаква инсталация - ЦЕ1 или ЦЕ2 няма смисъл да занимаваш майстор. Просто свали инсталацията на мот.отсек от ПБ и я навържи по датчиците, на бушониерата буксите са еднакви. С тая разлика, че ПБ може да има някое реле в повече или по-малко. Само не се сещам ПБ има ли датчик на кол.вал или не (по принцип инжекционите имат), щото може да ти създаде сериозен проблем, тъй като при теб такъв няма. Имаше тема на Ваското1, в която според него е по-добре проблемът да се разреши с блок от двигател, който има предвидено място за този датчик.
ами маи няма ,иначе по принцип аз ще си кача компа и ще си навържа дебитомери ,инжекции и така на татака но има 4-5 букси които отиват кам таблото с бушоните там не знам каде трябва да ги свържа.
- stefan4o
- Мнения: 19310
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Голф 2 не пали след смяна на двигател от 1.8 90 к.с. към
Погледни и снимай ако трябва донора. Таблата на нашите автомобили са стандартни, така че със сигурност ще има къде да ги вържеш на твоята кола.
Re: Голф 2 не пали след смяна на двигател от 1.8 90 к.с. към
да но като свалях инсталацията от донора не се седих да ги запиша каде са били и сега става интересно . 

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Dimitrov14, Slavi71 и 80 госта