KingoftheROAD написа:пасата Б5 с ГИ ли е? там е малко критични спирането на зебиновата помпа. Щото ако се наложи аварийно минаване на зебин (или свърши газта), и в това реме не работи помпата, какво прайм?
Ами поради спирането на "зебина" от помпата при работа на газ - налягането в бензиновата рейка е малко под-нормалното - като например след като колата е престояла вечерта, и трябва да запалиш сутринта. Т.е. имаме налягане на "зебин", ама е малко ниско. Само дето поне моята помпа явно си е точно както трябва да бъде по книга - доста бързо източих малко бенз с нейна помощ веднъж - та бързо наваксва "разликата". В крайна сметка - едно леко "забиване" на муцуната (няма 2 секунди!), и след това - пали гумите!

Иначе - пепел ти на уста, KingoftheROAD, и да не дава господ


Някой да е мерил колко ток харчи бензинова помпа? Щото на Вектрата беше 4 ампера и нещо, до колкото си спомням, а на Пасата - поне докато точих бенз - дърпаше 6.5А ток...