



Проект 16VT
- niikoo_1
- Мнения: 3308
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
VW_FEN написа:А до заветната 9 може ли да стигне? Като при хондичките
Какъв е тоя въпрос бе човек, това не е атмосферка и няма смисъл от такива обороти и аз се сещам само за една ходна сток дето може да стигне до почти 9000б/мин ма няма смисъл да оспамваме на човека темата и тя не е с хидравлични повдигачи.
Мен ми е интересно Пацо не мислили за зимен сетъп, че ми е трудно да си представя как ще се кара на 1бар
- KILLER GTI
- Мнения: 847
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
paco написа:KILLER GTI написа:аз пък ша ви кажа че след 6500 няма газорапределение
тъй че може да карате и до 9000
С твоя колектор верно няма ама за моя...хич не съм съгласен щото буста ми е бетон независимо дали карам на 0,7 или 1 бара. Колата набира мъжки и след 7000. Мисля да кача края на седмицата малко логова да видиш.rokoboy написа:можеш ли да ми кажеш от каде си купи дюзите.
От човек ги взех, но принципно са купени от eBay. Колко кубика ти трябват? ... може и да ти измисля нещо
РАСО
тука не стаа дума за буст, а тва 4е рошав колектор дава малко пове4е коне на високите обороти си е така.
с моя колектор също спад на буст няма на която и да е предавка, а като почнеш да си караш колята всеки ден 6те разбереш защо сум си направил такъв колектор( та даже маи сме си го говорили с теб)
а новия сетъп на моя мотор ще си има рошав колектор

- KILLER GTI
- Мнения: 847
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
-
- Мнения: 540
- Регистриран на: Пон 10 юли 2006 17:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- KILLER GTI
- Мнения: 847
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- paco
- Мнения: 1817
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Дино дей
За тея дето не са разбрали гарафиката:
При 0,7бар буст
Въртящ момент: 239,6Nm
Moщност: 142,3 kW или 197,8к.с. на колелата и 213,6к.с мотор
При 1бар буст
Въртящ момент: 300,9Nm
Moщност: 166,8 kW или 231,9к.с. на колелата и 250,4к.с мотор
Това е. Толкова си може
РАСО
п.п. Емо да не се ослушва...и той има какво да покаже.

За тея дето не са разбрали гарафиката:
При 0,7бар буст
Въртящ момент: 239,6Nm
Moщност: 142,3 kW или 197,8к.с. на колелата и 213,6к.с мотор
При 1бар буст
Въртящ момент: 300,9Nm
Moщност: 166,8 kW или 231,9к.с. на колелата и 250,4к.с мотор
Това е. Толкова си може

РАСО
п.п. Емо да не се ослушва...и той има какво да покаже.
-
- Фотограф на VWClubFest
- Мнения: 2271
- Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
-
- Мнения: 540
- Регистриран на: Пон 10 юли 2006 17:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- KILLER GTI
- Мнения: 847
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Мале
аз значи сам най слаб:
163кВ и 280нМ на 0,6 бара
Пацо 3,6 кВ си над мен, не те е срам.
Мерси на организаторите на Диноденя. И аз се включих

163кВ и 280нМ на 0,6 бара
Пацо 3,6 кВ си над мен, не те е срам.
Мерси на организаторите на Диноденя. И аз се включих


Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 11 госта