Volkswagen обяви сервизна акция за DSG трансмисиите си
Става дума за пазарите на Австралия и Нова Зеландия, където са засегнати автомобили от марките Volkswagen, Audi и Skoda
Немската автомобилна компания Volkswagen обяви началото на сервизна акция за свои модели, оборудвани с автоматична трансмисия DSG. Тя засяга пазарите на Австралия и Нова Зеландия, където за проверка и ремонт са привикани автомобили от марките Volkswagen, Audi и Skoda, пише Аutocar.
Първоначално сервизната акция е била обявена само за моделите на марката Volkswagen, но 24 часа по-късно се е появило аналогично съобщение за Audi и Skoda, сочи информацията. Не се съобщава точният брой на засегнатите коли, но сред тях присъстват моделите Caddy, Golf, Jetta, Polo и Passat, произведени между юни 2008 и септември 2011 година.
Акцията е стартирана след оплакване от клиенти на компанията в Австралия и Нова Зеландия, които са докладвали за загуба на мощност при техните коли. От Volkswagen уточняват, че евентуалният проблем се крие в електрониката на въпросната автоматична трансмисия със седем предавки и два съединителя.
Припомняме, че преди няколко месеца в Китай стартира сервизна акция заради аналогичен проблем. Тя засегна над 380 000 коли на немската компания. Тези автомобили са оборудвани със същата DSG трансмисия - DQ200, която обаче е произведена в Китай и се използва само за модели, предназначени за местния пазар. За останалите пазари, включително Австралия и Нова Зеландия, трансмисиите се произвеждат в Германия.
От немската автомобилна компания приканват всеки свой клиент, който има притеснение за проблем с DSG трансмисията, да се свърже с дилър на марката.
http://www.ibg.bg/
НОВИНИ oт cвeтa нa VW
- Fifa
- Мнения: 748
- Регистриран на: Нед 27 юни 2010 10:16
- Автомобил: VW Passat 5.5
- Двигател: 1.9 TDI AWX
- Местоположение: София
Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW

Volkswagen тества новия Touareg
Второто поколение на Volkswagen Touareg вече навърши 3 години, така че напълно логично германският производител работи върху неговата фейслифт версия. Фотограф на изданието Worldcarfans успя да заснеме маскираната машина по време на тестове.
От фотографиите става ясно, че изпитателите са се опитали да прикрият максимално добре броните, решетката на радиатора, както и предните и задните светлини. Явно всичко това ще бъде обновено, но се очаква промяната да засегне също така интериора и двигателите.
В салона на обновения Touareg ще се появи нов мултимедиен комплекс, а също така и нови системи за активна безопасност. Ще бъде преразгледана и гамата двигатели, като от нея ще изпадне настоящият 3.0-литров турбо-дизел с мощност 204 к.с. Той ще бъде заменен от по-лек и най-вече по-икономичен 4-цилиндров мотор със същата мощност.
Разбира се, това не означава, че Touareg ще остане без 3.0-литров турбо-дизел. При новата генерация на модела най-мощната версия – с 245 к.с. , ще бъде форсирана до 260 к.с. Вероятно ще има и хибриден вариант, чийто агрегат ще бъде взаимстван от Porsche Panamera S E-Hybrid.
Очаква се обновеният Volkswagen Touareg да се появи пред публика през есента на 2014 година.
Източник: automedia.bg
- nokiangage
- Мнения: 3374
- Регистриран на: Сря 03 фев 2010 12:40
- Автомобил: Passat B3 - 35i
- Двигател: 1.8 RP 1990 - 90 hp. LPG only
- Местоположение: Плевен, Варна
- Контакти:
Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW
VW Transporter е най-бързия бус на Нюрбургринг
Компанията Revo и състезателят Дейл Ломас направиха VW Transporter най-бързия бус на северната дъга на Нюрбургринг. Доработеният фургон на Volkswagen с Ломас зад волана успя да измине 20.8-километровото разстояние по трасето за време 9 минути 57.36 секунди, което е нов рекорд за подобен род превозни средства.
За да бъде постигнат този резултат VW-то е снабдено с нов електронен блок на двигателя. Благодарение на него двулитровият битурбо дизелов мотор става по-мощен с 40 к.с. Сега мощността му е 220 коня. Освен тези промени на буса е монтирана нова изпускателна система, нов интеркулер, по-голям маслен радиатор и спортни амортисьори. Мястото на стандартните колела заемат 18-цолови лети джанти, "обути" с високоскоростни гуми Dunlop Direzza.
За да постигне това време в Германия, VW-то изминава пътя от Великобритания до Нюрбургринг и след това обратно на собствен ход. Преди началото на бързата обиколка километражът на доработения Transporter показва 128 747 километров пробег. Предишният рекорд принадлежеше на Сабине Шмид и Ford Transit, а времето беше 10.8 минути, като пред Transit-а се движеше Dodge Viper, за да може чрез завихрянията си да създава по-добра аеродинамика за Ford-а на Сабине.
Източник:
http://fakti.bg/avto/69793-vw-transporter-e-nai-barzia-bus-na-nurburgring
- nokiangage
- Мнения: 3374
- Регистриран на: Сря 03 фев 2010 12:40
- Автомобил: Passat B3 - 35i
- Двигател: 1.8 RP 1990 - 90 hp. LPG only
- Местоположение: Плевен, Варна
- Контакти:
Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW
Кросоувър за 15000 евро: VW даде "зелена светлина"
Ръководството на компанията Volkswagen официално даде "зелена светлина" за производството на новия компактен кросоувър Taigun. Прототипът на този автомобил беше показан през 2012 година на автосалона в Сао Пауло, Бразилия.
Съгласно вече съществуващия план, серийната версия на Taigun ще се появи в дилърските центрове на марката през 2016 година. Компактният кросоувър ще се произвежда първоначално в два от заводите на VW - в Бразилия и в Индия.
Немците разглеждат възможността и за трети завод за производство на Taigun. Става дума за руската фабрика на VW в Калуга. На този етап от Volkswagen не разгласяват подробности около техническата част на най-малкия си кросоувър.
Спекулации по темата обаче отдавна циркулират в интернет пространството. Според тях два са възможните варианти за донор на Taigun. Първият гласи, че субкомпактният кросоувър ще се прави на удължена база на минито Up! и ще разполага с трицилиндров мотор и само с предно предаване.
Според втората версия платформата за Taigun ще се заимства от бестселъра на марката Golf. Ако това се случи, кросоувърът задължително ще разполага със система 4х4, като под капака му ще бъдат интегрирани аналогични двигатели от новото поколение на Golf.
Представители на компанията обаче са заявили, че Taigun няма да е много скъп. Най-вероятно базовата цена ще е около 15 000 евро, от което може да се заключи, че вероятността да се прави на базата на Golf е по-малка. Най-вероятно серийният Taigun ще се превърне в конкурент на Renault Captur, чиито цени са приблизително същите.
Източник:
http://fakti.bg/avto/72600-krosouvar-za-15000-evro-vw-dade-zelena-svetlina
- nokiangage
- Мнения: 3374
- Регистриран на: Сря 03 фев 2010 12:40
- Автомобил: Passat B3 - 35i
- Двигател: 1.8 RP 1990 - 90 hp. LPG only
- Местоположение: Плевен, Варна
- Контакти:
Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW
Passat стана на 40
Volkswagen празнува рождения ден на един от най-масовите си модели. В края на юли 1973 г. започват продажбите на първото поколение Passat. От тогава насам са произведени над 20 млн. бройки от модела.
Днес Passat B1 изжлежда скучновато. Дизайнът на автомобила обаче е дело на Джорджето Джуджаро, а от техническа гледна точка е доста модерен за началото на 70-те. Предлага огромно вътрешно пространство и има изключително привлекателна цена.
Концепцията "много кола за малко пари" сработва успешно. През 1974 г. Passat става най-продаваният автомобил в Германия. Заслуга за това има и богатата гама, в която има дори хечбек с три врати.
С годините всяко следващо поколение става по-голямо и по-скъпо. В момента Passat е един от моделите с най-висока цена в сегмента - ако не се броят луксозните марки, но въпреки това продължава да се продава добре.
Източник:
http://fakti.bg/avto/72786-passat-stana-na-40
- nokiangage
- Мнения: 3374
- Регистриран на: Сря 03 фев 2010 12:40
- Автомобил: Passat B3 - 35i
- Двигател: 1.8 RP 1990 - 90 hp. LPG only
- Местоположение: Плевен, Варна
- Контакти:
Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW
VW вади свръх икономичен Golf
По време на предстоящото автомобилно изложение във Франкфурт Volkswagen ще представи електрически варианти на два от моделите си. Става дума за бестселъра Golf и най-малкото VW, носещо обозначението Up!. Електромобилите ще са обозначени като VW e-Golf и e-up!
Интересното при e-Golf е, че това ще е първата кола с марка VW, която ще разполага с изцяло диодни фарове. Модификацията ще е оборудвана с електромотор с мощност 115 к.с. Ел. двигателят ще се захранва от акумулаторни батерии с капацитет 24.2 киловат-часа.
Този Golf ще може да ускорява от 0 до 100 км/ч за 10.4 секунди, а максималната му скорост ще е електронно ограничена на 140 км/ч. Автономният пробег на e-Golf ще е 190 километра. e-up! пък ще е снабден с по-слаб електромотор. Мощността му ще е 82 конски сили.
Малкият електрически агрегат на e-up! ще се захранва и от батерии с по-малък капацитет - 18.7 киловат-часа, които ще позволяват на субкомпактната кола да изминава 160 километра с едно зареждане. Максималната и скорост е 130 км/ч, а ускорението до 100 ще отнема на e-up! 12.4 секунди.
Най-интересно е изчислението на германците за това колко икономични ще са новите електрически автомобили. В Германия цената за киловат-час е 0.258 евро, което означава, че за 100-километров пробег e-Golf ще изразходва 3.30 евро, а e-up! - 3.02 евро.
Източник:
http://fakti.bg/avto/75274-vw-vadi-svrah-ikonomichen-golf
- nokiangage
- Мнения: 3374
- Регистриран на: Сря 03 фев 2010 12:40
- Автомобил: Passat B3 - 35i
- Двигател: 1.8 RP 1990 - 90 hp. LPG only
- Местоположение: Плевен, Варна
- Контакти:
Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW
VW-то за скръндзи ще струва някакви си 110 000 евро
Намеренията на Volkswagen да пусне на пазара автомобил с разход 1 литър на 100 км пробег породиха надежди, че революционното возило ще бъде достъпно едва ли не за всеки. Оказва се обаче, че във Волфсбург разбират смисъла на икономиите по съвършено различен начин.
Според информация на немското издание WirtschaftsWoche серийната версия на Volkswagen XL1 ще струва безумните 110 000 евро. За същата сума може да се купи Porsche 911, но то надали ще предизвиква същия фурор по улиците.
Работата е там, че VW смята да пусне крайно ограничена серия от 250 екземпляра XL1, което ще го превърне в истинска рядкост. Както и с Bugatti Veyron, целта на проекта не са печалбите, а демонстрация на техническите възможности на концерна.
Серийният вариант на XL1 бе представен през март в Женева. Автомобилът с необичаен дизайн е снабден с 800-кубиков двуцилиндров дизел с мощност 48 к.с. и въртящ момент 120 Нм и 20-киловатов електромотор. Задвижващи са задните колела, а зарядът на батериите стига за изминаването на 50 км само на ток.
Източник:
http://fakti.bg/avto/75918-vw-to-za-skrandzi-shte-struva-nakakvi-si-110-000-evro
- Fifa
- Мнения: 748
- Регистриран на: Нед 27 юни 2010 10:16
- Автомобил: VW Passat 5.5
- Двигател: 1.9 TDI AWX
- Местоположение: София
Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW
Volkswagen преминава на двигатели с турбокомпресори
Volkswagen ще е първият автомобилен производител, който ще спре производството си на двигатели с атмосферно пълнене, за да ги замени с такива с турбокомпресори.
Малките турбодвигатели набират все по-голяма популярност поради мощността и ефективността си. През 2005 компанията спря от производство 2.0-литровия си GTI двигател с директно впръскване и го замени с друг, за да покаже, че има и по-добри възможности за задвижване. „В момента предлагаме само един двигател с атмосферно пълнене, който ще бъде заменен от нов турбодвигател при следващото поколение на модела. Това ще стане в следващите 3 или 4 години", сподели пред The Detroit News вицепрезидентът по контрол на качеството във Volkswagen Марк Трахан.
По-малките и леки двигатели на Volkswagen имат същите технически показатели като старите 2.5-литрови 5-цилиндрови агрегати или големите 3.6-литрови V6 мотори. В същото време турбокомпресорите предлагат по-добро усещане от шофирането, но са по-икономични и екологични. Подобно изявление бе направено и от вицепрезидента по двигателното инженерство на Ford Джо Бакай. „Ще ни е тъжно да се разделим с нашия 5.0-литров V8 двигател, но това, което предстои ще е на много по-високо ниво“.
Източник: cars.bg
Volkswagen ще е първият автомобилен производител, който ще спре производството си на двигатели с атмосферно пълнене, за да ги замени с такива с турбокомпресори.
Малките турбодвигатели набират все по-голяма популярност поради мощността и ефективността си. През 2005 компанията спря от производство 2.0-литровия си GTI двигател с директно впръскване и го замени с друг, за да покаже, че има и по-добри възможности за задвижване. „В момента предлагаме само един двигател с атмосферно пълнене, който ще бъде заменен от нов турбодвигател при следващото поколение на модела. Това ще стане в следващите 3 или 4 години", сподели пред The Detroit News вицепрезидентът по контрол на качеството във Volkswagen Марк Трахан.
По-малките и леки двигатели на Volkswagen имат същите технически показатели като старите 2.5-литрови 5-цилиндрови агрегати или големите 3.6-литрови V6 мотори. В същото време турбокомпресорите предлагат по-добро усещане от шофирането, но са по-икономични и екологични. Подобно изявление бе направено и от вицепрезидента по двигателното инженерство на Ford Джо Бакай. „Ще ни е тъжно да се разделим с нашия 5.0-литров V8 двигател, но това, което предстои ще е на много по-високо ниво“.
Източник: cars.bg
- nokiangage
- Мнения: 3374
- Регистриран на: Сря 03 фев 2010 12:40
- Автомобил: Passat B3 - 35i
- Двигател: 1.8 RP 1990 - 90 hp. LPG only
- Местоположение: Плевен, Варна
- Контакти:
Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW
Нов премиум автомобил от Volkswagen
По време на предстоящото през януари следващата година автомобилно изложение в Детройт Volkswagen ще представи концепт на нов голям седан от т.нар. премиум клас. Очаква се в бъдеще именно тази лимузина да замени недостатъчно популярния Phaeton.
Много от експертите в автомобилния бранш са на мнение, че VW не се нуждае от подобен автомобил и най-логичната стъпка е Phaeton да бъде свален от поточните линии, без да се търси негов заместник. Не така обаче считат от VW. Немците са на мнение, че вървят по правилен път.
Според тях именно наследникът на Phaeton ще подобри имиджа на марката. Според предварителни данни новата лимузина ще се отличава от сегашната дизайнерска линия на Phaeton, като в нея ще присъстват всички съвременни отличителни черти, с които се характеризират останалите модели на VW.
Освен това новото премиално VW ще разполага с всички съвременни системи за активна и пасивна безопасност, аналози на които в момента се интегрират в новата S-Klasse на Mercedes-Benz. Дали новата лимузина ще се наложи на пазара предстои да разберем.
Досегашните версии на Phaeton не се радват на особено голямо търсене и поради тази причина цените на употребяваните екземпляри спадат драстично. Вижте конкретни предложения за досегашните модели тук: http://bit.ly/1ant34D
Източник:
http://fakti.bg/avto/77460-nov-premium-avtomobil-ot-volkswagen
- nokiangage
- Мнения: 3374
- Регистриран на: Сря 03 фев 2010 12:40
- Автомобил: Passat B3 - 35i
- Двигател: 1.8 RP 1990 - 90 hp. LPG only
- Местоположение: Плевен, Варна
- Контакти:
Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW
VW възражда VR6 с 450 к.с.
Инженерите на Volkswagen разработват нов V6 с директно впръскване на горивото и малък ъгъл между цилиндрите, съобщава AutoWeek. Проектът е поверен лично на наскоро назначения директор по двигателостроенето на компанията Фриц Айхлер, поел длъжността след напускането си от Mercedes AMG. Дело на Айхлер са моторите от последно поколение на AMG.
Новият VR6 има работен обем 3.0 литра. Двата реда цилиндри са разположени под ъгъл от 15 градуса един спрямо друг. Както и в миналото, немците прибягват до такава архитектура заради изключително компактните размери на агрегата и възможността за напречен монтаж.
За разлика от предишните атмосферни VR-шестаци на Volkswagen, с които се оборудваха Golf R32, Passat R36 и CC VR6, новият мотор ще бъде снабден с два турбокомпресора. С такъв двигател бе снабден концептът Design Vision GTI, представена на тазгодишния събор в австрийския град Вьортерзее. 3.0-литровият V6 развиваше 503 к.с. и 560 Нм.
Според вътрешни източници от VW серийната версия на агрегата ще има по-скромна мощност. В зависимост от версията новият VR6 ще развива между 340 и 450 коня и ще се монтира на следващото поколение Passat, CC, Scirocco и бъдещия всъдеход CrossBlue.
Източник:
http://fakti.bg/avto/77550-vw-vazrajda-vr6-s-450-ks
- nokiangage
- Мнения: 3374
- Регистриран на: Сря 03 фев 2010 12:40
- Автомобил: Passat B3 - 35i
- Двигател: 1.8 RP 1990 - 90 hp. LPG only
- Местоположение: Плевен, Варна
- Контакти:
Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW
Volkswagen отвори нова фабрика в Китай
Заводът ще произвежда 300 хил. автомобила годишно
Volkswagen Group отвори нов завод в провинцията Гуандонг, Китай. Компанията ще се опита да задмине Toyota Motor Corp. по производство и продажби и да стане най-големият производител.
В новия комплекс ще се произвежда последното поколение на модела Golf. Фабриката ще има готовност да прави 300 хиляди автомобила годишно, а на по-късен етап ще удвои производството, като всички те ще са предназначени само за местния пазар.
В момента гамата от автомобили на германската компания предлага близо 70 различни модела, които ще се увеличат до 90 в следващите няколко години.
Източник:
http://www.cars.bg/news/news/view/9714/Volkswagen-otvori-nova-fabrika-v-Kitaj
- predat0r
- Мнения: 2810
- Регистриран на: Чет 02 фев 2012 13:44
- Автомобил: Mercedes-Benz W203
- Двигател: C270CDI
- Местоположение: АСЕНОВГРАД
Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW
Volkswagen ще пусне нискобюджетен бранд
Компанията планира да предложи автомобили за развиващите се пазари
Новият ръководител на отдела за проучвания и изследвания във Volkswagen – Ханс-Якоб Неусър, разкри пред Autocar, че компанията планира да пусне нов нискобюджетен бранд за развиващите се пазари.
„Плановете ни за бранд с автомобили на по-достъпна цена са в развитие и скоро могат да станат реалност“, сподели Неусър.
Новата марка ще е базирана на бранда Santana, чиито автомобили се произвеждат в Китай съвместно със SAIC.
Освен нискобюджетния бранд, от Volkswagen работят и по ново поколение на лимузината Phaeton.
„Phaeton е много важен модел за Volkswagen. Работим усилено по него. Той ще съчетава всички качества на съвременните автомобили, но ще предлага и нови технологии, които ще го отличат от всички останали“, споделя още Неусър.
Източник http://www.cars.bg/news/news/view/9810/Volkswagen-shte-pusne-niskobjudzheten-brand
Компанията планира да предложи автомобили за развиващите се пазари
Новият ръководител на отдела за проучвания и изследвания във Volkswagen – Ханс-Якоб Неусър, разкри пред Autocar, че компанията планира да пусне нов нискобюджетен бранд за развиващите се пазари.
„Плановете ни за бранд с автомобили на по-достъпна цена са в развитие и скоро могат да станат реалност“, сподели Неусър.
Новата марка ще е базирана на бранда Santana, чиито автомобили се произвеждат в Китай съвместно със SAIC.
Освен нискобюджетния бранд, от Volkswagen работят и по ново поколение на лимузината Phaeton.
„Phaeton е много важен модел за Volkswagen. Работим усилено по него. Той ще съчетава всички качества на съвременните автомобили, но ще предлага и нови технологии, които ще го отличат от всички останали“, споделя още Неусър.
Източник http://www.cars.bg/news/news/view/9810/Volkswagen-shte-pusne-niskobjudzheten-brand
- Прикачени файлове
-
- m_volkswagen-44e7cbcaaf.JPG (13.53 KиБ) Видяна 3798 пъти
- Fifa
- Мнения: 748
- Регистриран на: Нед 27 юни 2010 10:16
- Автомобил: VW Passat 5.5
- Двигател: 1.9 TDI AWX
- Местоположение: София
Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW

Volkswagen XL1 с двигател Ducati
Най-малката и икономична кола на Volkswagen - XL1, ще се превърне в истински спортен модел, заяви председателят на Съвета на директорите на компанията Фердинанд Пиех. Автомобилът ще се нарича XL Sport и ще задвижва от мотоциклетен двигател Ducati.
Двигателят, който е зает от Ducati Panigale, има обем 1.2 литра, развива 190 к.с. при 10 700 об/мин и 123 Нм при 9 000 об/мин, като ще се куплира с автоматична трансмисия с два съединителя. Все още няма информация за динамичните характеристики на колата, но Пиех уточни, че масата й ще бъде по-ниска от тази стандартния XL1, който тежи едва 795 кг.
Всичко това предполага изключителна динамика, която ще бъде използвана в моторните спортове. Ще има обаче и лимитирана версия от XL Sport, предназначена за използване по шосетата.
Фердинанд Пиех разкри подробностите за XL Sport пред британското издание Аutocar по време на визитата си във Виенския технологичен университет, където той е почетен професор.
Източник: automedia.bg
- nokiangage
- Мнения: 3374
- Регистриран на: Сря 03 фев 2010 12:40
- Автомобил: Passat B3 - 35i
- Двигател: 1.8 RP 1990 - 90 hp. LPG only
- Местоположение: Плевен, Варна
- Контакти:
Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW
10-цилиндровите дизели на VW се завръщат
Volkswagen планира да възобнови производството на 10-цилиндрови дизелови двигатели, с каквито се оборудваха някои от моделите на концерна през изминалото десетилетие, съобщава порталът Auto55. С подобни агрегати ще се екипират и автомобили на други марки в състава на VAG като Audi, Porsche и Bentley.
В момента новият V10 TDI преминава изпитания. Пряко участие в тестовете взема Bentley. Сред потенциалните "реципиенти" на десетцилиндровия турбодизел са Mulsanne, Flying Spur, Porsche Cayenne и Volkswagen Touareg. Мощностните характеристики на агрегата все още не са известни.
Петлитровият V10 TDI се появи за първи път под предния капак на всъдехода Touareg през 2002-ра. Двигателят развиваше 313 к.с. и 750 Нм. През 2007 г. за версията R50 мощността бе увеличена на 350 к.с., а въртящият момент - на 850 Нм. Преди да бъде снет от производство през 2010 г. моторът се монтираше и на лимузината Phaeton.
Източник:
http://fakti.bg/avto/78103-10-cilindrovite-dizeli-na-vw-se-zavrashtat
- nokiangage
- Мнения: 3374
- Регистриран на: Сря 03 фев 2010 12:40
- Автомобил: Passat B3 - 35i
- Двигател: 1.8 RP 1990 - 90 hp. LPG only
- Местоположение: Плевен, Варна
- Контакти:
Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW
Ново Scirocco през 2018-а
Догодина Volkswagen ще модернизира актуалното поколение на спортното купе Scirocco, а през 2018 г. то ще бъде заменено от напълно нов модел, съобщава американското сп. Autoweek.
Въпреки слабите продажби на купета и роудстъри на европейския пазар от VW не смятат да се отказват от сегмента. През 2014 г. Scirocco ще бъде подложен на фейслифт в стила на последната генерация на Golf.
Новото купе, което ще замени модела през 2017-2018 г., няма да има нищо общо със сегашното поколение. Scirocco III ще се оборудва с богата гама от двигатели. Почитателите на бензина ще могат да избират между 1.4-, 1.8- и 2.0-литров TSI със 125, 180 и 230 к.с. съответно. Ще се монтират и дизели с мощност от 150 до 184 коня, а върховата версия R ще разполага с поне 300 к.с.
Източник:
http://fakti.bg/avto/80341-novo-scirocco-prez-2018-a
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 36 госта