бенз. помпа не ти задържа налягане.
ако съм прав, пробвай преди за завъртиш на стартер, да дадеш 5-6 пъти на контакт. Така ще подкачиш гориво и ще направиш необходимото налягане в системата.
ако няма промяна, не е помпата, но това поне не ти коства нищо за да провериш
Странен проблем със запалването - Б4
-
- Мнения: 342
- Регистриран на: Нед 16 авг 2009 13:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Крапец
Re: Странен проблем със запалването - Б4
Но каква е логиката на -15 да пали от раз,а при другите притоплени положени да не ще.Ако е помпата и цяла нощ е седяла колата няма да запали на втория оборот,нали?Токов е проблема за мен.
- Johnny_Brawo
- Мнения: 185
- Регистриран на: Пет 01 фев 2008 11:54
- Автомобил: VW Passat
- Двигател: BWA
- Местоположение: София-Стара Загора
Re: Странен проблем със запалването - Б4
Здравейте,
Да разбутам малко праха на тоя проблем. В Събота смених температурен датчик, загледах се дали някъде изобщо по веригата свещи-кабели ... т.н. дали някъде има пресветвания като подам газ -> всичко си работи, без прехвърчане на искри. Правя го евентуално някой кабел или свещ да е сдала яко багажа. Иначе исках да проверя свещите, обаче последно така съм ги натегнал, че нито една неможах да отвия.
Колата като запали държи около 1000 оборота, а като почне да загрява се кротва на около 800. Не вярвам да е дебитомер, затова го казвам.
Иначе подадох няколко пъти на контакт - няма промяна. Обаче все пак си мисля, че тая бензинова помпа прави въртел някакъв, а именно заради факта, че ако е работила малко време, гася , чакам няколко секунди (към 4-5 сек.) завъртам и пали от 1/8. Странното е обаче, че няма значение на какво е вървяла : бензин или газ. Проблема с трудното запалване става, ако престои повече от 10 мин.
Та, не е от датчика на температурата. Свещите ще ги гледам тая Събота дето идва, когато имам по-як инструмент. Акумулатор-а ми след 20 часа престой, преди запалване показваше 12,20V! След запалване, на около 2000 оботора, без фарове : 14.40 - 14.45 V. Ще се сменя и той.
Да разбутам малко праха на тоя проблем. В Събота смених температурен датчик, загледах се дали някъде изобщо по веригата свещи-кабели ... т.н. дали някъде има пресветвания като подам газ -> всичко си работи, без прехвърчане на искри. Правя го евентуално някой кабел или свещ да е сдала яко багажа. Иначе исках да проверя свещите, обаче последно така съм ги натегнал, че нито една неможах да отвия.
Колата като запали държи около 1000 оборота, а като почне да загрява се кротва на около 800. Не вярвам да е дебитомер, затова го казвам.
Иначе подадох няколко пъти на контакт - няма промяна. Обаче все пак си мисля, че тая бензинова помпа прави въртел някакъв, а именно заради факта, че ако е работила малко време, гася , чакам няколко секунди (към 4-5 сек.) завъртам и пали от 1/8. Странното е обаче, че няма значение на какво е вървяла : бензин или газ. Проблема с трудното запалване става, ако престои повече от 10 мин.
Та, не е от датчика на температурата. Свещите ще ги гледам тая Събота дето идва, когато имам по-як инструмент. Акумулатор-а ми след 20 часа престой, преди запалване показваше 12,20V! След запалване, на около 2000 оботора, без фарове : 14.40 - 14.45 V. Ще се сменя и той.
- Johnny_Brawo
- Мнения: 185
- Регистриран на: Пет 01 фев 2008 11:54
- Автомобил: VW Passat
- Двигател: BWA
- Местоположение: София-Стара Загора
Re: Странен проблем със запалването - Б4
Малко раздвижване по въпросния проблем.
Преди 2 седмици мина ето тази процедура:
http://www.4shared.com/photo/RpZFZk3x/2 ... 1-119.html?
пробвах с нов, стар акумулатор - няма никаква разлика. Това, което се промени ( навярно след смяната на свещите ) е, че сутрин пали добре.
Забелязах, че когато не пали като хората много мирише на бензин - един вид дави я. Ако се опитам да запаля директно на газ става много трудно. Отново мирише на газ след като запали. Всички вакуумни маркучета са сменени, стъпковото моторче е изчистено, дросела беше свален и почистен и той - пролема с трудното палене си остава.
Преди 2 седмици мина ето тази процедура:
http://www.4shared.com/photo/RpZFZk3x/2 ... 1-119.html?
пробвах с нов, стар акумулатор - няма никаква разлика. Това, което се промени ( навярно след смяната на свещите ) е, че сутрин пали добре.
Забелязах, че когато не пали като хората много мирише на бензин - един вид дави я. Ако се опитам да запаля директно на газ става много трудно. Отново мирише на газ след като запали. Всички вакуумни маркучета са сменени, стъпковото моторче е изчистено, дросела беше свален и почистен и той - пролема с трудното палене си остава.
- Iezekil
- Мнения: 6185
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: Странен проблем със запалването - Б4
извинявай за некомпетентноста но този мотор какви спомагателни елементи има за студен старт?Байпас,пета дюза....още някой температурен датчик??
- Johnny_Brawo
- Мнения: 185
- Регистриран на: Пет 01 фев 2008 11:54
- Автомобил: VW Passat
- Двигател: BWA
- Местоположение: София-Стара Загора
Re: Странен проблем със запалването - Б4
Някой по-разбиращ може да ти отговори. По веригата знам въздушен филтър -> дебитомер->едно разклонение на големия маркуч от въздушния филтър, за картерните изпарения ( там малко ми е закъсан маркуча, побългарил съм го)->стъпково моторче->дросел->бобина/комутатор->кабели->палец->свещи... Температурния датчик( който смених ), датчик на Хол ( който незнам в кой момент се взема информацията от него и дали работи като хората), делко ( евентуално ) за предварение, ламбда сонда...
Толкова от мен
Толкова от мен

- Iezekil
- Мнения: 6185
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: Странен проблем със запалването - Б4
..Аз ако съм ще развия свещите да ги проверя мокри ли са,ако да значи търсим проблема по следната верига-дебитомер,датчик за температура входящ въздух,стъпков мотор/байпас/,ТПС,ЕКУ.Всичко това може да я дави-неверна информация от датчика/пробва се с читав втора употреба,не с нов/,проверяваш стъпковия мотор дали му се подава напрежение при въртене/дали отваря/,сменяш дебитомера с друг от приятел,сменяш и ЕКУ за проба.Няма как да ги знам всички мотори по буквите им,то и шофьоорите им не знаят кво има под капака.Опитвам се да помогна и така бих постъпил аз,както те съветвам.
- Johnny_Brawo
- Мнения: 185
- Регистриран на: Пет 01 фев 2008 11:54
- Автомобил: VW Passat
- Двигател: BWA
- Местоположение: София-Стара Загора
Re: Странен проблем със запалването - Б4
Здравейте пак,
Да добавя още малко неща към проблема, който така и не изчезва. Реших последната седмица - две да я карам само на бензин. Това, което забелязвам е, че при пълен догоре резервоар бензиновата помпа се чува осезаемо да вие. Повече отколкото, когато имаше 10-15 литра ( с по-малко не я оставям ). Друго странно поведение е, че когато плавно ускорявам - няма проблем. Щом натисна педала по-здраво започва едно предърпване, губи мощност за известно време.. както го описа един приятел "Желание се чува че има, ама не й се получава". Пробвах с няколко подавания на контакт преди да запаля - никаква разлика. Та си мисля : ако има заминаваща си дюза - ще се усети в оборотите, а те не трепват, ако е тръгнала бензинова помпа ?? Смятам да сваля резервоара като го поизхабя бензинеца за почистване + филтъра. Въпроса ми е възможно ли е, при затлачена бензинова помпа колата да пали трудно ? Т.е. въпросното проблемно запалване да се случва тогава, когато самата помпа неможе да качи достатъчно гориво до камерите!? Винаги запалва ... на взрив, сякаш точно до преди да запали е нямала искра(задавена) и .. бум.
-------------------------------------------
Да добавя нещо към проблема. Студена пали идеално, при вървете няма никакви проблеми, обороти не мърдат. Сложих газов инжекцион, смених дроселова клапа, акумулатор, температурен датчик, свещи, кабели, палец, бобина, капачка, въздушен филтър, датчик колянов вал. Проблема се появява на някаква междинна температура след като е престояла загасена над 10-15 мин. Завъртам ключа, върти - върти , пущам ключа и тя пали сама.
Другото, което ми е супер странно, че при изваден кабел от делкото ( влизат едни 4 кабелчета в една букса ) колата по никакъв начин не променя поведението си ( запалена е ). Изваждам дебитомера - никаква промяна. Закачих я на комп. диагностига - не си прочита половината датчици :|
Някакви идеи ?!
Да добавя още малко неща към проблема, който така и не изчезва. Реших последната седмица - две да я карам само на бензин. Това, което забелязвам е, че при пълен догоре резервоар бензиновата помпа се чува осезаемо да вие. Повече отколкото, когато имаше 10-15 литра ( с по-малко не я оставям ). Друго странно поведение е, че когато плавно ускорявам - няма проблем. Щом натисна педала по-здраво започва едно предърпване, губи мощност за известно време.. както го описа един приятел "Желание се чува че има, ама не й се получава". Пробвах с няколко подавания на контакт преди да запаля - никаква разлика. Та си мисля : ако има заминаваща си дюза - ще се усети в оборотите, а те не трепват, ако е тръгнала бензинова помпа ?? Смятам да сваля резервоара като го поизхабя бензинеца за почистване + филтъра. Въпроса ми е възможно ли е, при затлачена бензинова помпа колата да пали трудно ? Т.е. въпросното проблемно запалване да се случва тогава, когато самата помпа неможе да качи достатъчно гориво до камерите!? Винаги запалва ... на взрив, сякаш точно до преди да запали е нямала искра(задавена) и .. бум.
-------------------------------------------
Да добавя нещо към проблема. Студена пали идеално, при вървете няма никакви проблеми, обороти не мърдат. Сложих газов инжекцион, смених дроселова клапа, акумулатор, температурен датчик, свещи, кабели, палец, бобина, капачка, въздушен филтър, датчик колянов вал. Проблема се появява на някаква междинна температура след като е престояла загасена над 10-15 мин. Завъртам ключа, върти - върти , пущам ключа и тя пали сама.
Другото, което ми е супер странно, че при изваден кабел от делкото ( влизат едни 4 кабелчета в една букса ) колата по никакъв начин не променя поведението си ( запалена е ). Изваждам дебитомера - никаква промяна. Закачих я на комп. диагностига - не си прочита половината датчици :|
Някакви идеи ?!
- Johnny_Brawo
- Мнения: 185
- Регистриран на: Пет 01 фев 2008 11:54
- Автомобил: VW Passat
- Двигател: BWA
- Местоположение: София-Стара Загора
Re: Странен проблем със запалването - Б4
Проблемът се реши - Нов акумулатор, цялостен ремонт на стартер ( беше позаминал и понякога губеше тоците при въртене ), откачане и зачистване на всички кабелни снадки, маси и т.н. И разбира се - Мишо от Герман !!!
Направи нещо като магия, чопли-ръчка и ... всичко си заспа. Дори не разбрах кога и какво направи. Благодарности за всички отзовали се и успех на колегите с AFT :)

Направи нещо като магия, чопли-ръчка и ... всичко си заспа. Дори не разбрах кога и какво направи. Благодарности за всички отзовали се и успех на колегите с AFT :)
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 52 госта