
сутрешно непалене на газ - решено
-
- Low rider
- Мнения: 5568
- Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
- Автомобил: OLD
- Двигател: OTO
- Местоположение: СТАРА ЗАГОРА
Re: сутрешно непалене на газ
Аз паля 365 дни в годината на бензин.Но като стане около и под нулата пак имам проблем с паленето както казах на бензин.Сложих въпросните свещи и ще видим какво ще стане 

- moimoimoi
- Мнения: 2418
- Регистриран на: Сря 21 мар 2007 21:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: В голф2 VR6 турбо
Re: сутрешно непалене на газ
днес изключих обогатителя,смених дистрибуторната капачка и въздушния филтър но пак си запали по същия метод който ползвам.
съмненията ми остават в
1- бобина-ако им пукнатина и поема влага през нощта и докато не изсъхне не дава добра искра,имам друга ще я сменя,макар че тази и на 5-6 месеца
2-свещи- ще им погледна разстоянието колко мм. е
3-газов клапан- ще го отворя за почистване
4-изпарител - настройки може би
съмненията ми остават в
1- бобина-ако им пукнатина и поема влага през нощта и докато не изсъхне не дава добра искра,имам друга ще я сменя,макар че тази и на 5-6 месеца
2-свещи- ще им погледна разстоянието колко мм. е
3-газов клапан- ще го отворя за почистване
4-изпарител - настройки може би
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: сутрешно непалене на газ
Преди да запалиш, виж дали мирише на газ от въздушния филтър. Ако изпарител и клапан пускат по малко газ, за първото палене мотора е удавен с гориво и иска газ до дупка за продухване.
- moimoimoi
- Мнения: 2418
- Регистриран на: Сря 21 мар 2007 21:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: В голф2 VR6 турбо
Re: сутрешно непалене на газ
развъртях леко гайката за изход на газовия клапан и при подаване на + към бобината на клапана пуска доволно газ,т.е не е запушен,също така спира добре и не изпуска при изключено състояние.
- stefan4o
- Мнения: 19313
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: сутрешно непалене на газ
Къде не изпуска като е изключен?
Мисълта ми е, като свалиш изцяло тръбата към изпарителя на положение изключено дали изпуска или не? Щото по това, което описваш за паленето наистина изглежда сякаш се дави колата ти от доста газ.
Мисълта ми е, като свалиш изцяло тръбата към изпарителя на положение изключено дали изпуска или не? Щото по това, което описваш за паленето наистина изглежда сякаш се дави колата ти от доста газ.
-
- Мнения: 294
- Регистриран на: Нед 07 окт 2012 9:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: сутрешно непалене на газ
Възможно ли е мембраните просто да са старички и сутрин на студено да си пускат газ колкото си искат 

- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: сутрешно непалене на газ
renault_19 написа:Възможно ли е мембраните просто да са старички и сутрин на студено да си пускат газ колкото си искат
Напълно е възможно.Или както са написали колегите да извади маркуча от тройника дето върви към плочката и да провери с плюнка или друга течност дали затваря добре клапана и не дави мотора

Другото е мембраните да са станали кокал и да пуска газ на корем и от там проблем

-
- Мнения: 294
- Регистриран на: Нед 07 окт 2012 9:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: сутрешно непалене на газ
Май трябва да се закачи една тема в която да пише, че ако иамте проблем с празен ход,вървеж,разход,студено палене и не сте пипали мембрани 2-3 и повече години почнете от там.
Колкото до паленето на газ зимата няма лошо, въпроса е човек да си подържа изпарителя в кондиция поне веднъж на две години( в случая зими).Това ако използва колата често.Ако я пали само съобота и неделя може да изкара и повече.
Паленето само на газ е по-изгодно и има само един проблем,ако човек държи колата му да работи и на бензин скоро ще види проблеми с това,ще трябва чистене на дюзи,монота,карбуратори и подобни магарии.Ако човек не държи да може да кара на бензин значи проблем с това няма.Цялостна профилактика на изпарител със все фитъра на газовия калапан е колкото 15литра бензин към днешна дата.Нов турски изпарител е колкото 20 литра.Тоест изплаща се за един студен зимен месец палене на бензин.
Колкото до паленето на газ зимата няма лошо, въпроса е човек да си подържа изпарителя в кондиция поне веднъж на две години( в случая зими).Това ако използва колата често.Ако я пали само съобота и неделя може да изкара и повече.
Паленето само на газ е по-изгодно и има само един проблем,ако човек държи колата му да работи и на бензин скоро ще види проблеми с това,ще трябва чистене на дюзи,монота,карбуратори и подобни магарии.Ако човек не държи да може да кара на бензин значи проблем с това няма.Цялостна профилактика на изпарител със все фитъра на газовия калапан е колкото 15литра бензин към днешна дата.Нов турски изпарител е колкото 20 литра.Тоест изплаща се за един студен зимен месец палене на бензин.
- moimoimoi
- Мнения: 2418
- Регистриран на: Сря 21 мар 2007 21:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: В голф2 VR6 турбо
Re: сутрешно непалене на газ
проблема го локализирах така да се каже по метода на проверка и изключване
значи
дистрибуторна капачка нова
въздушен филтър нов
бобина-за проба от друга кола
свещи добри
газов клапан-работи-пуска и спира
обогатител - работи
значи както казах в първия си пост като и спра газта от копчето и в момента в който взима да сършва си заработва нормално за секунда-две.това навежда на мисълта че газта е много и колата се дави .всъщност не газта е много а въздуха е малко.на карбуратора така като го гледам има две клапи,едната се намира вътре в карбуратора и се отваря чрез педала за газ а другата я командва явно нещо друго,предполагам автоматичния смукач и се намира на самия вход на карбуратора, и сутрин на студено е почти нацяло затворена и не може да влиза въздух.етоо за това единствения начин да я запаля е педала на газта да е натиснат докрай за да може да влиза колкото може въздух.вече като запали и заработи 1-2 минути тази клапа се отваря в някакво средно положение и ако я затворя гасне а ако я отворя напълно пак гасне,т.е. трябва да си в някакво средно положение тази клапа,в зависимост от температурата на въздуха или водата
утре сутрин направо ще я отворя леко клапата и ще пробвам така
значи
дистрибуторна капачка нова
въздушен филтър нов
бобина-за проба от друга кола
свещи добри
газов клапан-работи-пуска и спира
обогатител - работи
значи както казах в първия си пост като и спра газта от копчето и в момента в който взима да сършва си заработва нормално за секунда-две.това навежда на мисълта че газта е много и колата се дави .всъщност не газта е много а въздуха е малко.на карбуратора така като го гледам има две клапи,едната се намира вътре в карбуратора и се отваря чрез педала за газ а другата я командва явно нещо друго,предполагам автоматичния смукач и се намира на самия вход на карбуратора, и сутрин на студено е почти нацяло затворена и не може да влиза въздух.етоо за това единствения начин да я запаля е педала на газта да е натиснат докрай за да може да влиза колкото може въздух.вече като запали и заработи 1-2 минути тази клапа се отваря в някакво средно положение и ако я затворя гасне а ако я отворя напълно пак гасне,т.е. трябва да си в някакво средно положение тази клапа,в зависимост от температурата на въздуха или водата
утре сутрин направо ще я отворя леко клапата и ще пробвам така
-
- Мнения: 840
- Регистриран на: Вто 14 авг 2012 22:48
- Автомобил: Golf IV
- Двигател: AKL 2000
- Местоположение: Plovdiv
Re: сутрешно непалене на газ
Автоматичният смукач е биметална пластинаи няма оправия докато не се смени. Най-добре си е с ръчен смукач.
- stefan4o
- Мнения: 19313
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: сутрешно непалене на газ
Тази клапа, която гледаш е точно за авт.смукач. Когато температурата на антифриза е по-ниска стои почти затворена. Постепенно се отваря със загряването. Докато накрая стане почти на 90 градуса застанала - в положение напълно отворена. Не търси проблем в нея. Вероятно работи коректно при теб.
-
- Мнения: 294
- Регистриран на: Нед 07 окт 2012 9:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: сутрешно непалене на газ
Аз по принцип не съм видял кола с обикновенна газова (най-вече моно и карбуратор), която да пали веднага сутрин на газ без натиснат педал на газта
Установихме ли какво е състоянито на изпарителя и най-вече на мембраните му ?

Установихме ли какво е състоянито на изпарителя и най-вече на мембраните му ?
- stefan4o
- Мнения: 19313
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: сутрешно непалене на газ
Сериозно ли си мислиш, че няма кола карбуратор или моно, която да запали без натискане на педала за газта? 

- moimoimoi
- Мнения: 2418
- Регистриран на: Сря 21 мар 2007 21:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: В голф2 VR6 турбо
Re: сутрешно непалене на газ
ами на изпарителя не му знам състоянието,определено не е като нов но при 15 градуса на въздуха няма проблеми
четох едно мнение на колегата Peterman и той споделя че въпросната клапа я е направил да не може да се затвори напълно и от тогава нямал проблеми с паленето,утре ще пробвам и ще пиша
четох едно мнение на колегата Peterman и той споделя че въпросната клапа я е направил да не може да се затвори напълно и от тогава нямал проблеми с паленето,утре ще пробвам и ще пиша
-
- Мнения: 294
- Регистриран на: Нед 07 окт 2012 9:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: сутрешно непалене на газ
stefan4o, изразил съм се съвсем точно и ясно. Не съм казал че няма, а че аз не съм виждал. Не съм казал че не може изобщо, а веднага което може да се разбира примерно за една секунда или от първо въртене на стартера или каквото и да е.И съм конкретизирал че говоря за първо палене за деня сутрин, което днеска беше добре, но вчера примерно в София в 8 и нещо си беше точно 0 градуса. Интересно ми е да видя 20 годишна кола да запали на газ след цяла нощ престой само като види ключа без да е натисната газта. Сигурно ако се развърти всичко дето има по изпарителя ще стане,ама после какъв разход ще даде не знам :)
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 33 госта