Основен ремон Б5-1998 TDI -110 к.с
Основен ремон Б5-1998 TDI -110 к.с
Здравейте, искам да ви попитам колко горе долу излиза един основен ремонт на този модел. Колкото и да ме жалко ще се наложи. Ще съм благодарен да ми кажете и какви части ще ми трябват, някакви приблизителни цени, въобще всичко. Благодаря ви предварително
- aminohus
- Мнения: 95
- Регистриран на: Нед 03 сеп 2006 17:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Кубрат
- Контакти:
основен ремонт
Здрасти!
Какво стана за да се стигне за основен ремонт?
Двигателя ли се разтрака,карана без масло??
Ами да ти кажа аз правих основен ремонт на мойта и ми излезна 1200лв с майсторлъка - шлайф ,сегменти,гумички,гарнитура -долна,горна,напасване на лагери,бендикс,масло,маслен филтър,термостат,пистов ремък,ангренажен ремък и още няколко дреболии.
Сега колата е пушка и ще сменям маслото ,че вече наравих след ремонта 1000км.
Какво стана за да се стигне за основен ремонт?
Двигателя ли се разтрака,карана без масло??
Ами да ти кажа аз правих основен ремонт на мойта и ми излезна 1200лв с майсторлъка - шлайф ,сегменти,гумички,гарнитура -долна,горна,напасване на лагери,бендикс,масло,маслен филтър,термостат,пистов ремък,ангренажен ремък и още няколко дреболии.
Сега колата е пушка и ще сменям маслото ,че вече наравих след ремонта 1000км.
1200?! във Варна ми искат 2000, може и повече. Ами как се стигна и аз не знам. Имам я от една година.Явно са ми я представили за други километри, не реалните. А уж приятел и т.н От 1 месец усетих, че малко е спъната. На първо палене на 6-7градуса се затрудняваше. И днес направо ме удариха с мокър парцал. А от както я имам си я гледам супер. Даже и смених консумативите 1000км по-рано.
- niikoo_1
- Мнения: 3308
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
От мотор до мотор цените за ремонт са различни и не може да се каже ей така точно колко ще излезе.
Кажи какво точно ти казват, че ще правят и сменят.
2хил лв. май са си напълно резонни.
И това, че от приятел, който ти е казал да речем, че колата е на 120хил км., нищо не означава.
А колата ти е 100% +300/400хил км. не се очудвай, че е за ремонт, просто на повечето ТДИ-та им скъсват гъза от каране
, те за това се и купуват тия коли да се карат много.
Кажи какво точно ти казват, че ще правят и сменят.
2хил лв. май са си напълно резонни.
И това, че от приятел, който ти е казал да речем, че колата е на 120хил км., нищо не означава.
А колата ти е 100% +300/400хил км. не се очудвай, че е за ремонт, просто на повечето ТДИ-та им скъсват гъза от каране

- niks76
- VW експерт
- Мнения: 5312
- Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Париж
задръж малко.масло гори ли? свещите здрави ли са и подгряват ли????центровката как Е
аз ли4но не ми се вярва мотора да се е сдухал;а и колкото и да е сдухан пак ПАЛИлесно
тука коли на по 400000км вървят без проблем и мое мнение е 4е има шашма,ходи на друг маистор и си провери първо центровката;имаи предвид 4е 4есто пъти зъб4атката на разпределителния вал приплъзва по конуса му и центровката се губи(следователно трудно пали и не върви както трябва)пусни малко инфо ,защото маслото уплътнява компресията а и мотора ти е безкамерен дизел и с малка компресия пак трябва лесно да пали.проблема ти е ДРУГАДЕ 





Не закарах я за компресия и компютърна диагностика. Не ми гори масло, харчи ми гориво както обикновенно. Но замерването на комресията даде проблем във втори и 3ти цилиндър. Само на първо палене върти 2-3пъти, оня ден обаче и по-дълго. Имаше изгоряла свещ, която вече смениха. Миналата година на -18 палеше
Да от Варна съм и няма да отажа помощ. Ще съм благодарен ако ми кажеш къде да отида. А иначе не пуши само като дам рязко газ накой път, но там нали става разминаване са турбото. Иначе на място на пуши, нито при нормална скорост. За 10000км съм доливал 1 път масло около 0л5л след смяната на консумативите имам над 5000 и още не съм доливал. Компресията на 1ви цилиндър е 29, на 2 е 22 на 3 беше към 25 мисля, на 4 27
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
[quote="versace"]Това е неразрушим двигател. Как миналата година на -18 ще е наред а тази ще се замисля на +7. quote]
Колега задръж малко-голям песимист си
.По тая кола има поне 20-30 датчици и центровки който трябва да се погледнат преди основен ремонт.Напхрави проверките който ти казва niks76 и ще видиш че колата ще тръгне 
Колега задръж малко-голям песимист си


-
- Мнения: 306
- Регистриран на: Нед 18 юни 2006 16:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Не бързай с основния ремонт !!!! провери на няколко места първо!филтри смени ли ? комп диагностика прави ли ? дабитомер ?? Акумулатора как е ?да не си случил на кофти нафта?? ако не е прегрявана или карана без масло или нещо друго драстично да и се е случвало според мен не може миналата година да ти е палела на -18 а сега вече да е сдухана та чак за ремонт.мощноста за момент ли се губи или просто не иска да върви постоянно ?? Имам същия мотор на пасат-а ми . ако искаш да ги замерим или да сравним как работят пиши ми тел. на лични.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 73 госта