Основен ремон Б5-1998 TDI -110 к.с

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
vladab
Мнения: 29
Регистриран на: Чет 08 дек 2005 13:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Основен ремон Б5-1998 TDI -110 к.с

Мнениеот vladab » Пет 15 дек 2006 20:17


Здравейте, искам да ви попитам колко горе долу излиза един основен ремонт на този модел. Колкото и да ме жалко ще се наложи. Ще съм благодарен да ми кажете и какви части ще ми трябват, някакви приблизителни цени, въобще всичко. Благодаря ви предварително




Потребителски аватар
aminohus
Мнения: 95
Регистриран на: Нед 03 сеп 2006 17:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Кубрат
Контакти:

основен ремонт

Мнениеот aminohus » Пет 15 дек 2006 20:32


Здрасти!
Какво стана за да се стигне за основен ремонт?
Двигателя ли се разтрака,карана без масло??
Ами да ти кажа аз правих основен ремонт на мойта и ми излезна 1200лв с майсторлъка - шлайф ,сегменти,гумички,гарнитура -долна,горна,напасване на лагери,бендикс,масло,маслен филтър,термостат,пистов ремък,ангренажен ремък и още няколко дреболии.
Сега колата е пушка и ще сменям маслото ,че вече наравих след ремонта 1000км.


vladab
Мнения: 29
Регистриран на: Чет 08 дек 2005 13:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот vladab » Пет 15 дек 2006 20:41


1200?! във Варна ми искат 2000, може и повече. Ами как се стигна и аз не знам. Имам я от една година.Явно са ми я представили за други километри, не реалните. А уж приятел и т.н От 1 месец усетих, че малко е спъната. На първо палене на 6-7градуса се затрудняваше. И днес направо ме удариха с мокър парцал. А от както я имам си я гледам супер. Даже и смених консумативите 1000км по-рано.


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот niikoo_1 » Пет 15 дек 2006 21:15


От мотор до мотор цените за ремонт са различни и не може да се каже ей така точно колко ще излезе.
Кажи какво точно ти казват, че ще правят и сменят.
2хил лв. май са си напълно резонни.


И това, че от приятел, който ти е казал да речем, че колата е на 120хил км., нищо не означава.

А колата ти е 100% +300/400хил км. не се очудвай, че е за ремонт, просто на повечето ТДИ-та им скъсват гъза от каране :wink:, те за това се и купуват тия коли да се карат много.


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Пет 15 дек 2006 22:46


задръж малко.масло гори ли? свещите здрави ли са и подгряват ли????центровката как Е :?: аз ли4но не ми се вярва мотора да се е сдухал;а и колкото и да е сдухан пак ПАЛИлесно :!: :!: :!:тука коли на по 400000км вървят без проблем и мое мнение е 4е има шашма,ходи на друг маистор и си провери първо центровката;имаи предвид 4е 4есто пъти зъб4атката на разпределителния вал приплъзва по конуса му и центровката се губи(следователно трудно пали и не върви както трябва)пусни малко инфо ,защото маслото уплътнява компресията а и мотора ти е безкамерен дизел и с малка компресия пак трябва лесно да пали.проблема ти е ДРУГАДЕ :idea:


vladab
Мнения: 29
Регистриран на: Чет 08 дек 2005 13:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот vladab » Пет 15 дек 2006 23:07


Не закарах я за компресия и компютърна диагностика. Не ми гори масло, харчи ми гориво както обикновенно. Но замерването на комресията даде проблем във втори и 3ти цилиндър. Само на първо палене върти 2-3пъти, оня ден обаче и по-дълго. Имаше изгоряла свещ, която вече смениха. Миналата година на -18 палеше


vladab
Мнения: 29
Регистриран на: Чет 08 дек 2005 13:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот vladab » Пет 15 дек 2006 23:10


Обезателно ще отида и на друг майстор и ще видя и за центровката, защото за това не ми споменаха и дума


Потребителски аватар
gogul
Мнения: 271
Регистриран на: Чет 29 дек 2005 16:24
Автомобил:
Двигател: 1989
Местоположение: Русе
Контакти:

Мнениеот gogul » Пет 15 дек 2006 23:15


На мен ми беше сдухала гарнитурата между два съседни цилиндъра-прехвърля компресията от единия в другия,взаимно се подпират ,пак така не палеше ,не вървеше,няколко месеца докато разберем проблема,след смяната и- пушка!


Потребителски аватар
versace
Мнения: 735
Регистриран на: Чет 08 дек 2005 19:57
Автомобил: Ex Touareg present Mercedes ML
Двигател: 320 CDI 224 Hp
Местоположение: Варна

Мнениеот versace » Съб 16 дек 2006 14:02


Това е неразрушим двигател. Как миналата година на -18 ще е наред а тази ще се замисля на +7. И ако компресията не ти е добре ще гори със сигурност масло и ще пуши като барбекю отзад. Ти нали си от Варна? На кой майстор ходи. Искаш ли координати на истински дизелови майстори в града?


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Съб 16 дек 2006 14:47


а колко ти е компресията на вси4ки цилиндри?защото ако си прехвърля компресия на съседни цилиндри в тях стоиностите са наполовина от другите 2.нещо маи не си улу4ил на маистори или те връткат по наклона.успех и пиши все пак като се разбере къде е проблема


vladab
Мнения: 29
Регистриран на: Чет 08 дек 2005 13:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот vladab » Съб 16 дек 2006 15:04


Да от Варна съм и няма да отажа помощ. Ще съм благодарен ако ми кажеш къде да отида. А иначе не пуши само като дам рязко газ накой път, но там нали става разминаване са турбото. Иначе на място на пуши, нито при нормална скорост. За 10000км съм доливал 1 път масло около 0л5л след смяната на консумативите имам над 5000 и още не съм доливал. Компресията на 1ви цилиндър е 29, на 2 е 22 на 3 беше към 25 мисля, на 4 27


vladab
Мнения: 29
Регистриран на: Чет 08 дек 2005 13:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот vladab » Съб 16 дек 2006 15:12


Това по което аз разбирам, че нещо не е наред е падането на мощността и проблема при паленето.


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Съб 16 дек 2006 15:14


мотора тресе ли на бавни обороти?клати ли се?


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Съб 16 дек 2006 17:34


[quote="versace"]Това е неразрушим двигател. Как миналата година на -18 ще е наред а тази ще се замисля на +7. quote]
Колега задръж малко-голям песимист си :cry: .По тая кола има поне 20-30 датчици и центровки който трябва да се погледнат преди основен ремонт.Напхрави проверките който ти казва niks76 и ще видиш че колата ще тръгне :lol:


kristian112
Мнения: 306
Регистриран на: Нед 18 юни 2006 16:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот kristian112 » Съб 16 дек 2006 17:40


Не бързай с основния ремонт !!!! провери на няколко места първо!филтри смени ли ? комп диагностика прави ли ? дабитомер ?? Акумулатора как е ?да не си случил на кофти нафта?? ако не е прегрявана или карана без масло или нещо друго драстично да и се е случвало според мен не може миналата година да ти е палела на -18 а сега вече да е сдухана та чак за ремонт.мощноста за момент ли се губи или просто не иска да върви постоянно ?? Имам същия мотор на пасат-а ми . ако искаш да ги замерим или да сравним как работят пиши ми тел. на лични.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 73 госта