Здравейте имам следното питане. Та вчера ми свалиха главата на на двигателя и картинката от долу не беше много приятна. Първата е че от предишния сервиз където са ми я сваляли не са я затегнали и година и нещо съм си я карал така, днес ще ми я проверят дали е крива и каква и е присъдата. Второ като махнахме главата на първи цилиндър отгоре има много странна малка пукнатина. И следният ми въпрос е мога ли да сложа вместо 1.6 да му сложа 1.8 или 1.8Т и къде ще са разминаванията, доколкото разбрах електрониката може да е проблемна само.
Спешно се нуждая от съвети и благодаря предварително много!
Golf 4 1.6 sr смяна на двигателя с 1.8 или 1.8Т
-
- Мнения: 318
- Регистриран на: Вто 27 сеп 2011 9:55
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: AKL 98
- Местоположение: Sofia / Dobrich
Re: Golf 4 1.6 sr смяна на двигателя с 1.8 или 1.8Т
Това явно е масово. Аз сменях блок точно заради същата микропукнатина точно горе на 1ви цилиндър .... Боклуци.
По темата - аз също исках да направя подобна манипулация, но се връзва доста скъпо със смяна на цялата инсталация, еку-та, скоростни кутии и т.н Долу-горе колкото да си купиш една нова.
Успех все пак.
По темата - аз също исках да направя подобна манипулация, но се връзва доста скъпо със смяна на цялата инсталация, еку-та, скоростни кутии и т.н Долу-горе колкото да си купиш една нова.
Успех все пак.
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Golf 4 1.6 sr смяна на двигателя с 1.8 или 1.8Т
Проблема почти сигурно не е, че не са я стегнали, а че не са и сменили болтовете :) . Това редовно се случва при алуминиев блок и винаги, когато се сваля главата на тези мотори, се сменят болтовете, усукват се при развиването и в последствие не могат да се стегнат добре и главата след кратко време се разхлабва.
Каква е драмата на колата, та всяка година и сваляш главата? Този мотор е с изцяло метална г-ра и принципно много трудно може да я "издуха" ....тънката ми мисъл е, че по-скоро проблема ти е в цепнатината на блока, а не в главата (заради което питам защо е сваляна и правена). Ако стигнеш до смяна на блок, по-добре смени целия двигател...такъв мотор с документи (за да си я пререгистрираш после) върви между 600 и 900лв оборудван (наскоро сменях цял двигател AKL заради проблем в блока, ама от друго естество). Реално ако решиш да минаваш на 1.8 или 1.8Т , едни 2000лв не ти мърдат, че може би и повече, щом не си я правиш сам...според мен няма смисъл.

Каква е драмата на колата, та всяка година и сваляш главата? Този мотор е с изцяло метална г-ра и принципно много трудно може да я "издуха" ....тънката ми мисъл е, че по-скоро проблема ти е в цепнатината на блока, а не в главата (заради което питам защо е сваляна и правена). Ако стигнеш до смяна на блок, по-добре смени целия двигател...такъв мотор с документи (за да си я пререгистрираш после) върви между 600 и 900лв оборудван (наскоро сменях цял двигател AKL заради проблем в блока, ама от друго естество). Реално ако решиш да минаваш на 1.8 или 1.8Т , едни 2000лв не ти мърдат, че може би и повече, щом не си я правиш сам...според мен няма смисъл.

-
- Мнения: 7
- Регистриран на: Съб 20 апр 2013 16:27
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Golf 4 1.6 sr смяна на двигателя с 1.8 или 1.8Т
Ами миналата година правих главата защо ми прегря, заради отказала перка и от тръгнаха проблемите след това. Вчера са са шлайфали главата но не съм говорил с човека които ми прави колата. Като говорих с него ми каза, че ще погледни охладителя на маслото че и от там може да има проблем. А цепката на блока е от вън на вътре което е много странно. За нов двигател и той ми каза, че ще е една торба пари и не си заслужава. А за болтовете на главата ако е така както каза колегата, вече знам защо тъпаците от предния сервиз са ги набивали за да ги завият.....
-
- Мнения: 318
- Регистриран на: Вто 27 сеп 2011 9:55
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: AKL 98
- Местоположение: Sofia / Dobrich
Re: Golf 4 1.6 sr смяна на двигателя с 1.8 или 1.8Т
miloto1512 написа:Ами миналата година правих главата защо ми прегря, заради отказала перка и от тръгнаха проблемите след това. Вчера са са шлайфали главата но не съм говорил с човека които ми прави колата. Като говорих с него ми каза, че ще погледни охладителя на маслото че и от там може да има проблем. А цепката на блока е от вън на вътре което е много странно. За нов двигател и той ми каза, че ще е една торба пари и не си заслужава. А за болтовете на главата ако е така както каза колегата, вече знам защо тъпаците от предния сервиз са ги набивали за да ги завият.....
Ами точно така е. Комплект болтове е 50лв като взимах за моята. Нали не мислиш, че в някой сервиз ще ти ги подменят без пари. Разбира се не ги оправдавам, че не са ти казали сам да преценищ :)
Майстори всякакви :) Аз знам от време оно, че като се свали глава -> шлайф, гарнитура и болтове са задължително нови.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: georgi0804 и 73 госта