Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.
-
- Мнения: 401
- Регистриран на: Вто 21 апр 2009 21:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.
Може ли някой който знае за проблема да ни обясни каква е причината? Какво точно дънка по тази скоростна кутия ?
Що се отнася до проблема със задните спирачни апарати. Действитлно VW няколко пъти са произвеждали нови крепежи - т.е. първият опит за отсраняване на проблема е бил частично успешен (или частично неуспешен). Сегашното решение решава нещата на 100%. Колата не издава никакви звуци. Проблемът твърдо съществува и на Б6 - возих се специално - има същото "топуркане" и хлопане. За това може би, който е имал Б6 не му прави впечатление на Б7.
Що се отнася до проблема със задните спирачни апарати. Действитлно VW няколко пъти са произвеждали нови крепежи - т.е. първият опит за отсраняване на проблема е бил частично успешен (или частично неуспешен). Сегашното решение решава нещата на 100%. Колата не издава никакви звуци. Проблемът твърдо съществува и на Б6 - возих се специално - има същото "топуркане" и хлопане. За това може би, който е имал Б6 не му прави впечатление на Б7.
- imedarov
- Мнения: 1722
- Регистриран на: Чет 17 мар 2005 9:26
- Автомобил: Passat B8
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.
Аз също звънях в Порше и ми казаха, че няма сервизна акция за смяна на крепежни елементи по задните спирачки 

- petiaivanova12
- Мнения: 162
- Регистриран на: Пет 21 авг 2009 12:17
- Автомобил: SEAT ALTEA XL 2.0TDI
- Двигател: BKD 2008
- Местоположение: sofia
Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.
Лукавия написа:petiaivanova12 написа:Подлежи,подлежи на ремонт.Моята така правеше и я излекуваха и сега е като новаЗА координати на доктора на лично
Викаш от ФВ не са го оправили и има официална информация, че е нормално да потракват по паваж ,но тука се е намерил някой дето ги лекувасамо после да не отидете на една нова кутия, че цената няма да ви хареса.
Да има човек който се справя с проблемите на dsg.http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=24&t=355710
- beboyan
- Мнения: 316
- Регистриран на: Сря 11 апр 2012 8:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.
Днес в Порше Юг прегледаха колата с пробно шофиране и казаха, че в петък ще сменят кормилна рейка, от която най-вероятно се появявали вибрациите при мен.
Ще пиша дали се е оправило,
Поздрави
Ще пиша дали се е оправило,
Поздрави
- beboyan
- Мнения: 316
- Регистриран на: Сря 11 апр 2012 8:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.
здравейте,
да споделя, че в П.Юг казаха, че са сменили кормилната рейка, като си тръгнах вчера с колата. Карайки по паветата на Цар Борис, специфичното тропане беше изчезнало и чувствах волана по-стегнат. Лошото е, че се появи нов шум и то точно от кормилната уредба
при каране по горепосочените павета на моменти при по-големи неравности от кормилната уредба се чува едно металическо престъргване, все едно много фини малки шайбички се търкат една в друга. Другата седмица ще ходя пак, тая кола взе да ми писва. Смеех се на баща ми, че 13-годишното му рено му изпадна задния десен амортисьор, ама на тоя пасат, за 26 000 км сменихме резервоар, скоростен лост и сега кормилна рейка и като гледам има още за сменяне 
да споделя, че в П.Юг казаха, че са сменили кормилната рейка, като си тръгнах вчера с колата. Карайки по паветата на Цар Борис, специфичното тропане беше изчезнало и чувствах волана по-стегнат. Лошото е, че се появи нов шум и то точно от кормилната уредба




Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.
лично мнение което няма да интересува никого но- когато видях интериора като излезе пасата седмица,не можах да повярвам колко наглост трябва да имаш,че да покажеш същия интериор и в последния си модел и да твърдиш че се направил нещо ново. в класа на тойота айго може би е позволено, но в "горния среден" малко звучи несериозно.то биват икономии и криза ама всичсо си има граници.затова и оня чичко ще продължава да мери с метъра хюндайчетта по изложенията и да си взема намалената заплата от 6 000 000 евро.
пс-рейката на новия голф вече е от китай,за пасата мож би не е по различно
пс-рейката на новия голф вече е от китай,за пасата мож би не е по различно
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: Пет 22 окт 2010 12:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Burgas
Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.
Бреееее
Четох, Четох почти три часа. Всичко в темата изчетох.
Сега се возя на Туарег 06' R5, купих го през 2008 на 47 000 км.
Сега е на 240 000 км. Смених кардан/заради висящия лагер/, ос на хидравличната помпа и колетори. Тогава имах нужда от подобен автоморил и през годините съм общо взето доволен. Сега нямам нужда от автомобил който да гори 10 - 11/100. Реших да взема нещо по икономически изгодно и от към разход и от към пари. карах А4 1,8 фси 170 коня, в края на семицата ще идвам до София да гледам един Б7 който го продават в Порше Изток. 2.0 ТДИ 170 коня с двойно предаване на 74000км. Цената от 45900 лв ме устройва при все, че за А4 ми искат 55 100 лв. Да А4 е чисто нова и бензин с мултитроник а пасата не е нов, но според мен за парите си ще получа повече ако взема пасата. Та големия въпрос е ДА го бъде ли Пасата или не ? След всичко което сте споделили тука аз съм все още пред дилемата, по скоро ще се оставя на това какво ще почувствам като се кача на пасата. ЩЕ съм доволен ако споделите по някоя дума :)
Четох, Четох почти три часа. Всичко в темата изчетох.
Сега се возя на Туарег 06' R5, купих го през 2008 на 47 000 км.
Сега е на 240 000 км. Смених кардан/заради висящия лагер/, ос на хидравличната помпа и колетори. Тогава имах нужда от подобен автоморил и през годините съм общо взето доволен. Сега нямам нужда от автомобил който да гори 10 - 11/100. Реших да взема нещо по икономически изгодно и от към разход и от към пари. карах А4 1,8 фси 170 коня, в края на семицата ще идвам до София да гледам един Б7 който го продават в Порше Изток. 2.0 ТДИ 170 коня с двойно предаване на 74000км. Цената от 45900 лв ме устройва при все, че за А4 ми искат 55 100 лв. Да А4 е чисто нова и бензин с мултитроник а пасата не е нов, но според мен за парите си ще получа повече ако взема пасата. Та големия въпрос е ДА го бъде ли Пасата или не ? След всичко което сте споделили тука аз съм все още пред дилемата, по скоро ще се оставя на това какво ще почувствам като се кача на пасата. ЩЕ съм доволен ако споделите по някоя дума :)
-
- Мнения: 1063
- Регистриран на: Вто 26 яну 2010 10:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: българия,София
Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.
Колега,отиди на тест-драйв на Шкода Сюпърб,новата за мен е по-красива от пассат Б7,отзад е поне с 10см по-дълго за краката.
1-2страници назад друг колага се чудеше между двете марки и след теста написа,че поръчва Сюпърба.
п.п и за тези пари ще вземеш нова.
1-2страници назад друг колага се чудеше между двете марки и след теста написа,че поръчва Сюпърба.
п.п и за тези пари ще вземеш нова.
-
- Мнения: 401
- Регистриран на: Вто 21 апр 2009 21:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.
Лошото е, че колегата със Шкодата нищо не написа след като я поръча (ние и това в същност не знаем - дали е поръча).
Иначе би следвало моделите на VW да са най-балансирани - "умерени" екстри на умерена цена. Всичко, което си заслужава би следвало да го има по VW моделите. По-нагоре (напр. Ауди) е "нерационалният" лукс за богати и вманиячени. По-надолу (Сеат, Шкода) са старите генерации на технически решения и компоненти. Такава е ужким "доктрината" на глобалния концерн VW. Дисбаланси настъпват когато новото е по-евтино и по-лошо от старото, когато се омажем и оплетем в изкуствено подържаните продуктови и ценови нива между изкуствено различните марки. Има и нов елемент на "зацапване на свещите" - изглежда в рамките на един и същ модел има компоненти произведени в Германия и в Китай и в Русия и в Мексико и в Африка. От там и огоромните разлики в качеството. Като гледам написаното от Beboyan имам чувството, че неговият автомобил не е като моя. Може би слагат различни компоненти на автомобилите с по-малък двигател и по-малко екстри ?!
Съвет към Стела: Почакай да видиш (да видим) B8 през есента.
Иначе би следвало моделите на VW да са най-балансирани - "умерени" екстри на умерена цена. Всичко, което си заслужава би следвало да го има по VW моделите. По-нагоре (напр. Ауди) е "нерационалният" лукс за богати и вманиячени. По-надолу (Сеат, Шкода) са старите генерации на технически решения и компоненти. Такава е ужким "доктрината" на глобалния концерн VW. Дисбаланси настъпват когато новото е по-евтино и по-лошо от старото, когато се омажем и оплетем в изкуствено подържаните продуктови и ценови нива между изкуствено различните марки. Има и нов елемент на "зацапване на свещите" - изглежда в рамките на един и същ модел има компоненти произведени в Германия и в Китай и в Русия и в Мексико и в Африка. От там и огоромните разлики в качеството. Като гледам написаното от Beboyan имам чувството, че неговият автомобил не е като моя. Може би слагат различни компоненти на автомобилите с по-малък двигател и по-малко екстри ?!
Съвет към Стела: Почакай да видиш (да видим) B8 през есента.
Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.
Здравейте колеги,
Извинявайте за забавянето, бях в отпуска. Но все пак да напиша - преди да изляза отпуска окончателно реших и в крайна сметка капарирах Шкода Супърб Фейслифт 2.0тди 170 кс ръчна скоростна кутия. За съжаление колата е с поръчка и ще пристигне според обещанията в началото на ноември. И преки впечатления като собственик не мога все още да споделя. Мога да кажа, на базата на тест драйва, защо се спрях на шкодата, а не на пасата:
1. Определено Шкодата е по-просторния автомобил. Аз съм доста висок, и ми беше по-комфортно в Шкодата. Багажника на Шкодата е огромен, 595 л по спецификация. Бие пасата по големина. В моя случай наистина имам нужда от огромен багажник, с бебе сме, и просто всеки сантиметър ми е ценен. За пространството за задните пътници няма да коментирам изобщо - огромно място отзад, много комфортно се пътува. Багажника се отваря и като седан и като хечбек, т.н. tein door система - поне за мене това е много удобно, когато слагам количката, в момента имам пасат седан и е голяма мъка.
2. Шкодата все пак е нов модел, макар и фейслифт. А както казвате вие колеги, пасата догодина ще излезе нов модел. Предпочетох да карам кола, която поне 2-3 години ще бъде последния модел.
3. За по-малко пари Шкодата ми продават по-мощния дизелов двигател. Видях мнението на колегата pavel andreev за сравнението между двата агрегата 140 и 170 кс на VW. Благодарности за изказаното обективно мнение. В крайна сметка взех по-мощния, защото Шкода ми я продават с Хомологация N1, товарен автомобил, и данъка ми е 15 лв на година. Разликата в цената между двата двигателя беше 1200 лв, и аз като не се плаща данък, просто реших, че малко повече коне е по-приятно за каране. Разхода на дизел не ме притеснява по никакъв начин, пътувам предимно извънградско и натоварен до горе. 170 кс беше по-добрия избор.
4. Както написах по-горе - Шкода предлагат Хомологация N1, това спестява данъка, който в моя случай е 5 години по 550 лв. И това не е за пренебрегване.
5. Шкодата можеше да бъде поръчана с каквито екстри си избера, без нарушаване на отстъпката от 10000 лв, която Еуратек прави в момента. Имах възможност да си поръчам каквото искам. Пасат ми направиха отстъпка само за складови автомобили. А поръчка на пасат би ми струвала над 6000 лв повече, от складовия автомобил.
5. Дилърите на Шкода бяха изключително ненатрапчиви и приятни хора. Обясняваха подробно, и не стремяха непременно да ме убедят, че Шкода е най-добрата марка.
Това бяха причините поради които се спрях на Шкода. Иначе и двата автобомила са страхотни и пасата и шкодата се управляват супер и доставят огромно удоволствие при шофирането. Пасата като цяло има по-добра возия, Шкода вози доста твърдо. Според мен, който и да вземе колегата, няма да сбърка. Задължително трябва да се направи тест драйв. При мене, той беше определящ.
Това е от мене, засега колеги. Ако имате някакви въпроси, пишете. Вече съм на линя, и с радост бих отговорил.
Извинявайте за забавянето, бях в отпуска. Но все пак да напиша - преди да изляза отпуска окончателно реших и в крайна сметка капарирах Шкода Супърб Фейслифт 2.0тди 170 кс ръчна скоростна кутия. За съжаление колата е с поръчка и ще пристигне според обещанията в началото на ноември. И преки впечатления като собственик не мога все още да споделя. Мога да кажа, на базата на тест драйва, защо се спрях на шкодата, а не на пасата:
1. Определено Шкодата е по-просторния автомобил. Аз съм доста висок, и ми беше по-комфортно в Шкодата. Багажника на Шкодата е огромен, 595 л по спецификация. Бие пасата по големина. В моя случай наистина имам нужда от огромен багажник, с бебе сме, и просто всеки сантиметър ми е ценен. За пространството за задните пътници няма да коментирам изобщо - огромно място отзад, много комфортно се пътува. Багажника се отваря и като седан и като хечбек, т.н. tein door система - поне за мене това е много удобно, когато слагам количката, в момента имам пасат седан и е голяма мъка.
2. Шкодата все пак е нов модел, макар и фейслифт. А както казвате вие колеги, пасата догодина ще излезе нов модел. Предпочетох да карам кола, която поне 2-3 години ще бъде последния модел.
3. За по-малко пари Шкодата ми продават по-мощния дизелов двигател. Видях мнението на колегата pavel andreev за сравнението между двата агрегата 140 и 170 кс на VW. Благодарности за изказаното обективно мнение. В крайна сметка взех по-мощния, защото Шкода ми я продават с Хомологация N1, товарен автомобил, и данъка ми е 15 лв на година. Разликата в цената между двата двигателя беше 1200 лв, и аз като не се плаща данък, просто реших, че малко повече коне е по-приятно за каране. Разхода на дизел не ме притеснява по никакъв начин, пътувам предимно извънградско и натоварен до горе. 170 кс беше по-добрия избор.
4. Както написах по-горе - Шкода предлагат Хомологация N1, това спестява данъка, който в моя случай е 5 години по 550 лв. И това не е за пренебрегване.
5. Шкодата можеше да бъде поръчана с каквито екстри си избера, без нарушаване на отстъпката от 10000 лв, която Еуратек прави в момента. Имах възможност да си поръчам каквото искам. Пасат ми направиха отстъпка само за складови автомобили. А поръчка на пасат би ми струвала над 6000 лв повече, от складовия автомобил.
5. Дилърите на Шкода бяха изключително ненатрапчиви и приятни хора. Обясняваха подробно, и не стремяха непременно да ме убедят, че Шкода е най-добрата марка.
Това бяха причините поради които се спрях на Шкода. Иначе и двата автобомила са страхотни и пасата и шкодата се управляват супер и доставят огромно удоволствие при шофирането. Пасата като цяло има по-добра возия, Шкода вози доста твърдо. Според мен, който и да вземе колегата, няма да сбърка. Задължително трябва да се направи тест драйв. При мене, той беше определящ.
Това е от мене, засега колеги. Ако имате някакви въпроси, пишете. Вече съм на линя, и с радост бих отговорил.
-
- Мнения: 401
- Регистриран на: Вто 21 апр 2009 21:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.
Понеже има няколко запитвания по въпрос, който съм споменал в началото на темата ще си позволя да напиша "за всички" това което знам по въпроса:
КАК ДА АКТИВИРАМЕ ФУНКЦИЯТА ЗА АВТОМАТИЧНО ЗАТВАРЯНЕ НА ПРОЗОРЦИТЕ, АКО ЗАВАЛИ ДЪЖД.
Това, което написах в началото на темата, е че VW е вградил тази възможност на моделите Б6 и Б7, ако те са оборудвани с автоматично регулиране на скоростта на чистачките ("датчик за дъжд"), но по незнайни причини това нещо не е включено и не е описано никъде в документацията. Може би се предлага някъде извън Европа ?! На предишният ми B6 тази възможност съществуваше, аз я активирах и работи до днес. Какво е положението за Б7 ?
- Всички Б7 от моделна година 2011 както и американските модели (Passat NMI) са оборудвани с модул 09 Централна електроника от типа 5K0 937 087[x] (x е някаква буква) или 3C0 937 087[x]. Тези контролери, макар и различни от тези на Б6, функционират аналогично на тях. Активирането на функцията Rain Closing става по следния начин: с ВАГКОМ
1. влизаме в блок 09 --> Long Coding -->
байт 4 --> бит 5 Comfort Operation Windows/Sunroof via Rain Sensor - трябва да е активен
байт 4 --> бит 6 Comfort Operation Windows/Sunroof via Rain Sensor (Rain Closing) actice - трябва да е активен
запомняме така направените промени с бутона DO It!
2. влизаме в блок 09 --> избираме модула 1K0 955 559 AH (RLS Rain Light Sensor) --> Long Coding -->
байт 0 --> бит 2 Rain Closing active - трябва да е активен
байт 0 --> бит 5 Rain Sensor inactive - НЕ трябва да е активен
запомняме така направените промени с бутона DO It!
Ако всичкото това е направено в менюто CONVENIENCE (Комфорт) се появява допълнителен ред - Rain closure чрез който може да се активира или изключва тази функция
- Всички следващи европейски модели (моделни години 2012, 2013 и 2014) са оборудвани с модул 09 - 3A0 937 087[x]. Този модул е тотално различен. Аналогичните битове 2 и 5 сега се намират в модул 4F: Centr. Electr. II (J520) съответно са Байт 9 бит 1 и байт 9 бит 2. В модула 1K0 955 559 AH (RLS Rain Light Sensor) няма промени. Въпреки, че промяната на тези битове води до появата на позицията Rain closure на MFA дисплея на автомобила, то тази функция НЕ РАБОТИ. До този момент във всички известни на мен форуми по Света няма някой, който се е похвалил, че е успял да подкара тази функция на платформата PQ47 (това е платформата на VW Пасат Б7). Оглушително и гузно мълчат и от Ross-Tech (производителя на VAGCOM или VCD).
След толкова много неща - с две думи на Пасат Б7 моделна година 2012 и нагоре функцията RAIN CLOSING не може да се активира или за сега не е известно как става това.
КАК ДА АКТИВИРАМЕ ФУНКЦИЯТА ЗА АВТОМАТИЧНО ЗАТВАРЯНЕ НА ПРОЗОРЦИТЕ, АКО ЗАВАЛИ ДЪЖД.
Това, което написах в началото на темата, е че VW е вградил тази възможност на моделите Б6 и Б7, ако те са оборудвани с автоматично регулиране на скоростта на чистачките ("датчик за дъжд"), но по незнайни причини това нещо не е включено и не е описано никъде в документацията. Може би се предлага някъде извън Европа ?! На предишният ми B6 тази възможност съществуваше, аз я активирах и работи до днес. Какво е положението за Б7 ?
- Всички Б7 от моделна година 2011 както и американските модели (Passat NMI) са оборудвани с модул 09 Централна електроника от типа 5K0 937 087[x] (x е някаква буква) или 3C0 937 087[x]. Тези контролери, макар и различни от тези на Б6, функционират аналогично на тях. Активирането на функцията Rain Closing става по следния начин: с ВАГКОМ
1. влизаме в блок 09 --> Long Coding -->
байт 4 --> бит 5 Comfort Operation Windows/Sunroof via Rain Sensor - трябва да е активен
байт 4 --> бит 6 Comfort Operation Windows/Sunroof via Rain Sensor (Rain Closing) actice - трябва да е активен
запомняме така направените промени с бутона DO It!
2. влизаме в блок 09 --> избираме модула 1K0 955 559 AH (RLS Rain Light Sensor) --> Long Coding -->
байт 0 --> бит 2 Rain Closing active - трябва да е активен
байт 0 --> бит 5 Rain Sensor inactive - НЕ трябва да е активен
запомняме така направените промени с бутона DO It!
Ако всичкото това е направено в менюто CONVENIENCE (Комфорт) се появява допълнителен ред - Rain closure чрез който може да се активира или изключва тази функция
- Всички следващи европейски модели (моделни години 2012, 2013 и 2014) са оборудвани с модул 09 - 3A0 937 087[x]. Този модул е тотално различен. Аналогичните битове 2 и 5 сега се намират в модул 4F: Centr. Electr. II (J520) съответно са Байт 9 бит 1 и байт 9 бит 2. В модула 1K0 955 559 AH (RLS Rain Light Sensor) няма промени. Въпреки, че промяната на тези битове води до появата на позицията Rain closure на MFA дисплея на автомобила, то тази функция НЕ РАБОТИ. До този момент във всички известни на мен форуми по Света няма някой, който се е похвалил, че е успял да подкара тази функция на платформата PQ47 (това е платформата на VW Пасат Б7). Оглушително и гузно мълчат и от Ross-Tech (производителя на VAGCOM или VCD).
След толкова много неща - с две думи на Пасат Б7 моделна година 2012 и нагоре функцията RAIN CLOSING не може да се активира или за сега не е известно как става това.
- nii
- Незабравим член
- Мнения: 4234
- Регистриран на: Пон 24 яну 2005 13:33
- Автомобил: Golf 2 Automatic
- Двигател: RP
- Местоположение: кръчмата
Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.
На някой да му дрънчи ключа в таблото по време движение по павета? Моя мисля с клечки за зъби да го уплътнявам вече...
-
- VW експерт
- Мнения: 13387
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.
За колата от профилът,ли става на въпрос?
Това е недопустимо,според мен за автомобил,произведен 2013г и струващ над 50 000лв.
Това е недопустимо,според мен за автомобил,произведен 2013г и струващ над 50 000лв.
- nii
- Незабравим член
- Мнения: 4234
- Регистриран на: Пон 24 яну 2005 13:33
- Автомобил: Golf 2 Automatic
- Двигател: RP
- Местоположение: кръчмата
Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.
Да, за него.
Слава Богу това е единствения му проблем засега...
Слава Богу това е единствения му проблем засега...
-
- Мнения: 14
- Регистриран на: Сря 14 ное 2012 12:02
- Автомобил: 2014 Passat B7 2.0 TDI 4MOTION
- Двигател:
- Местоположение: София, България
Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.
Късметлия! При мен с чува тропане отзад, вдясно още от самото начало. Като че ли от стъклото или от самата врата. След 6 посещения в сервиза, тестове, разглобяване на задна врата и монтаж на допълнителен изолационен комплект за корите отзад (на едната липсваше щифт), шума уж изчезна, само за да се появи 1-2 седмици по-късно... Проявява се на грапав асфалт, павета, трамвайни релси и т.н.
Наложи се да свалят и пластмасовите кори на централаната конзола - не били правилно монтирани. И въпреки това, при шофиране и неравности, таблото проскърцва.
Преди няколко дни се наложи да мина по една павирана улица до бул. Черни връх - ситуацията е потресаваща. Ладата на дядо не тракаше и тропаше толкова след 120 000 км, а моята все още няма 7000...
Чудя се какво да правя!

Наложи се да свалят и пластмасовите кори на централаната конзола - не били правилно монтирани. И въпреки това, при шофиране и неравности, таблото проскърцва.
Преди няколко дни се наложи да мина по една павирана улица до бул. Черни връх - ситуацията е потресаваща. Ладата на дядо не тракаше и тропаше толкова след 120 000 км, а моята все още няма 7000...
Чудя се какво да правя!


Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: alpinab, georgi_1986, Google [Bot], joker66, tyhrh и 32 госта