Колата пали трудно и на газ, и на бензин (понякога трябва да се натисне педала за газта, за да запали). На газ оборотите падат на 500 дори и гасне понякога, понякога се вдигат на 2000. На бензин долу-горе нормално. Иначе като и се дава газ си набира, все едно нищо и няма.
Не иска да гасне: Махам контакта, вадя ключа, тя продължава на много ниски обороти да работи като прекъсва и накрая гасне.
Надявам се да сте ме разбрали, нов съм в тази сфера и не знам как точно да опиша проблема.
Благодаря за помощта предварително.
Пасат 1.8 , 92 г. , 90 к.с. - Трудно пали и трудно гасне
- Dpop
- Мнения: 3400
- Регистриран на: Сря 25 окт 2006 15:57
- Автомобил: VW
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Пасат 1.8 , 92 г. , 90 к.с. - Трудно пали и трудно гасне
Здравей колега, добре дошъл във Форума.
Добре е да посетиш някой от клубните сервизи/майстори и да се диагностицира. http://www.vwclub.bg/forum/viewforum.php?f=13 Все пак нещата осново опират до натрупане грешки в компютъра (ако няма ламбда емулатор или реле за ресет, но това е по-малко вероятно да е причината) моторче за празен ход, температурен датчик и или ламбда сонда, като нещата може и да са комплексни. Ето една от темите свързани с нестабилни обороти, склонност към гаснене при работа на газ/бензин: http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=6&t=396300&hilit=%D0%B3%D0%B0%D1%81%D0%BD%D0%B5+%D0%BD%D0%B0+%D0%B3%D0%B0%D0%B7+%D0%B1%D0%B5%D0%BD%D0%B7%D0%B8%D0%BD
Има около 20 страници с теми по тези и сходни проблеми.
Добре е да посетиш някой от клубните сервизи/майстори и да се диагностицира. http://www.vwclub.bg/forum/viewforum.php?f=13 Все пак нещата осново опират до натрупане грешки в компютъра (ако няма ламбда емулатор или реле за ресет, но това е по-малко вероятно да е причината) моторче за празен ход, температурен датчик и или ламбда сонда, като нещата може и да са комплексни. Ето една от темите свързани с нестабилни обороти, склонност към гаснене при работа на газ/бензин: http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=6&t=396300&hilit=%D0%B3%D0%B0%D1%81%D0%BD%D0%B5+%D0%BD%D0%B0+%D0%B3%D0%B0%D0%B7+%D0%B1%D0%B5%D0%BD%D0%B7%D0%B8%D0%BD
Има около 20 страници с теми по тези и сходни проблеми.
Re: Пасат 1.8 , 92 г. , 90 к.с. - Трудно пали и трудно гасне
Газовото нещо не е в час май. Като извадя бушона на бензиновата помпа и работи идеално на газ, като извадя кабелите на клапана за газта - работи на бензин. Смесва газта с бензина ли не знам какво става, като е пусната помпата и кабелите са на клапана за газта. Когато мина на газ и клапана за газ е без ток (не ходи газ)- гасне, значи си спира бензина, и обратно...
- Iezekil
- Мнения: 6185
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: Пасат 1.8 , 92 г. , 90 к.с. - Трудно пали и трудно гасне
Няколко пъти чета и се обърквам все повече.
Не е грешка в комп.,ламбда,моторче.Темп. датчик по-може..
Причина дюза или регулатор+клапана на изпаритела.
Лечението може да е и с реле на помпата и нова гумичка на клапана...Този клапан всъщност обяснява и трудното палене,газта се натаява в моното и дави.Теста е като изгасиш колата,като извадиш маркуча на газта от тройника и го запушиш с палец за няколко минути,после пускаш леко и не трябва да излиза налягане като от отворена току що лимонада.
Възможно е да дърпа въздух от тампона на моното.Този въздух е неотчетен от ЕКУ и също оказва влияние при палене/донякъде/.Както и влияе на работата на мотора особено на газ,тя е по-чувствителна към въздуха.Теста е клатене на моното докато колата работи на обороти на газ или пък пръскане с подходящ спрей край моното.
Провери свещите за нагар.Даже и първо почни с тях,понеже за паленето могат да имат пръст и те.Друго за негаснене е неправилна центровка,пораждаща детонации и скапан клеморед.Това в комбинация с изпускащия клапан.Друго не се сещам като причина.
Не е грешка в комп.,ламбда,моторче.Темп. датчик по-може..
hadzhiew написа:Като извадя бушона на бензиновата помпа и работи идеално на газ, като извадя кабелите на клапана за газта - работи на бензин.
Причина дюза или регулатор+клапана на изпаритела.

hadzhiew написа: На газ оборотите падат на 500 дори и гасне понякога, понякога се вдигат на 2000. На бензин долу-горе нормално.
Възможно е да дърпа въздух от тампона на моното.Този въздух е неотчетен от ЕКУ и също оказва влияние при палене/донякъде/.Както и влияе на работата на мотора особено на газ,тя е по-чувствителна към въздуха.Теста е клатене на моното докато колата работи на обороти на газ или пък пръскане с подходящ спрей край моното.
hadzhiew написа:Не иска да гасне: Махам контакта, вадя ключа, тя продължава на много ниски обороти да работи като прекъсва и накрая гасне.
Провери свещите за нагар.Даже и първо почни с тях,понеже за паленето могат да имат пръст и те.Друго за негаснене е неправилна центровка,пораждаща детонации и скапан клеморед.Това в комбинация с изпускащия клапан.Друго не се сещам като причина.
- c_todorov
- Мнения: 42
- Регистриран на: Сря 29 окт 2008 10:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: Пасат 1.8 , 92 г. , 90 к.с. - Трудно пали и трудно гасне
Имах съвсем същите проблеми - оправиха се след профилактика на изпарителя и газовия клапан.
-
- Мнения: 159
- Регистриран на: Пет 05 фев 2010 18:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Божурище
Re: Пасат 1.8 , 92 г. , 90 к.с. - Трудно пали и трудно гасне
провери си ключето газ-бензин, ако е в ред търси причинат по релета(изключващи и включващи бензина), но така описано(втория пост) е ключето.
-
- Мнения: 159
- Регистриран на: Пет 05 фев 2010 18:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Божурище
Re: Пасат 1.8 , 92 г. , 90 к.с. - Трудно пали и трудно гасне
има ли развитие?
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 72 госта