Голф 4 1.8Т AGU налягане на турбото

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
moimoimoi
Мнения: 2418
Регистриран на: Сря 21 мар 2007 21:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: В голф2 VR6 турбо

Re: Голф 4 1.8Т AGU налягане на турбото

Мнениеот moimoimoi » Вто 30 апр 2013 7:18


над нулата е налягане
под нулата е вакуум
естественоо ако няма налягане има вакуум
вакуума се получава от засмукването на въздух от двигателя,т.е. двигателя сам си смуче,един вид работи в атмосферен режим




Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Re: Голф 4 1.8Т AGU налягане на турбото

Мнениеот Rabbit_TDI » Вто 30 апр 2013 8:19


Така трябва да е защото мотора смуче въздух. При бензиновите коли това е много изразително понеже има дроселова клапа която "запушва" притока на свеж въздух.Дори ако караш с лека газ пак е на вакуум. Налягането се вдига чак като стъпиш на педала и компютъра подаде сигнал към Н75 да затвори "уейст-гейта" и турбината да заработи както си трябва :horror :aploud4 .


Потребителски аватар
nuri_3556
Мнения: 790
Регистриран на: Сря 14 юли 2010 15:43
Автомобил: Golf 3+golf 4
Двигател: AEK 1995+AGU 250+
Местоположение: Устина
Контакти:

Re: Голф 4 1.8Т AGU налягане на турбото

Мнениеот nuri_3556 » Чет 17 окт 2013 0:51


Та да не пусна нова тема ще питам тук,реших да сложа буустметър понеже имам два под ръка.Единия на празен ход показва -0,8 и бууста холд1,пик1.2бара.Другия на място показва -0.5,-0.6 и холда около0.8 и пик1.0бар,Според вас кой уред е читав или как мога да ги проверя или да разбера кой уред от двата показва правилно?


Потребителски аватар
MK4
Мнения: 1957
Регистриран на: Вто 22 апр 2008 11:01
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARY 2003
Местоположение: София

Re: Голф 4 1.8Т AGU налягане на турбото

Мнениеот MK4 » Чет 17 окт 2013 14:11


Просто си вземи скъп уред, вместо китайско менте.


Потребителски аватар
golf777
Мнения: 1439
Регистриран на: Пон 27 дек 2004 18:10
Автомобил: mk2 gl 1990
Двигател:
Местоположение: Харманли
Контакти:

Re: Голф 4 1.8Т AGU налягане на турбото

Мнениеот golf777 » Съб 26 окт 2013 0:05


втория


Потребителски аватар
kalopo0o
Мнения: 151
Регистриран на: Нед 02 дек 2007 12:42
Автомобил: Golf TDI ++
Двигател:
Местоположение: София

Re: Голф 4 1.8Т AGU налягане на турбото

Мнениеот kalopo0o » Съб 07 дек 2013 17:39


Здравейте колеги , за да не пускам нова тема ще пиша в тази , защото въпроса ми свързан точно с това което и вие коментирате .
Въпроса ми е следния скоро си взех Голф 4 1.8Т АГУ реших да му сложа буустметър от този тип : http://tuning-parts.bg/52mm-vdo-type/ ( Които колегата PACO е препоръчал в една друга тема ) Та взех го и го монтирах , като запаля колата обаче на празен ход стрелката отива на -0.3 и седи закована точно на него като тръгна нали да карам колата надува между 5.5 / 6.0 (Поне това показва уреда) Въпроса ми е коректно ли показва този уред или да го сменям ?

Колата си е пълен сток без доработки .

Благодаря предварително и поздрави :beer


Потребителски аватар
nuri_3556
Мнения: 790
Регистриран на: Сря 14 юли 2010 15:43
Автомобил: Golf 3+golf 4
Двигател: AEK 1995+AGU 250+
Местоположение: Устина
Контакти:

Re: Голф 4 1.8Т AGU налягане на турбото

Мнениеот nuri_3556 » Съб 07 дек 2013 19:59


Щом си сток на празен ход при загрял мотор трябва да ти прави вакум към -0,6 и да надува към 0.5 и да пиква 0.6 :beer


Потребителски аватар
ZORKOVP
Мнения: 13
Регистриран на: Нед 01 мар 2009 11:40
Автомобил: vw bora 1.8t
Двигател: 2003 AUQ 180ps
Местоположение: Пловдив

Re: Голф 4 1.8Т AGU налягане на турбото

Мнениеот ZORKOVP » Съб 07 дек 2013 21:25


Моята е 180 кониовата в пик на 1-ва и 2-ра прави 1.2 за много малко и после си пада 0.7 0.8 и си държи така до края
на по висока скорост не прави пик а си държи 0.7 0.8 постояно

но аз имам много малък проблем с управлението на буста понякога пренадува 1.4 и колата тръгва брутално но това е за секунда на тласъци като веднага компа го реже да не прецака турбината така поне аз си го обясмявам .... мисля че е от датчика за управлението но го прави много рядко и засега не ми пречи...... но така знам как горедолу колата ми ще върви след чипа .....



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 42 госта