над нулата е налягане
под нулата е вакуум
естественоо ако няма налягане има вакуум
вакуума се получава от засмукването на въздух от двигателя,т.е. двигателя сам си смуче,един вид работи в атмосферен режим



Голф 4 1.8Т AGU налягане на турбото
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Re: Голф 4 1.8Т AGU налягане на турбото
Така трябва да е защото мотора смуче въздух. При бензиновите коли това е много изразително понеже има дроселова клапа която "запушва" притока на свеж въздух.Дори ако караш с лека газ пак е на вакуум. Налягането се вдига чак като стъпиш на педала и компютъра подаде сигнал към Н75 да затвори "уейст-гейта" и турбината да заработи както си трябва
.


- nuri_3556
- Мнения: 790
- Регистриран на: Сря 14 юли 2010 15:43
- Автомобил: Golf 3+golf 4
- Двигател: AEK 1995+AGU 250+
- Местоположение: Устина
- Контакти:
Re: Голф 4 1.8Т AGU налягане на турбото
Та да не пусна нова тема ще питам тук,реших да сложа буустметър понеже имам два под ръка.Единия на празен ход показва -0,8 и бууста холд1,пик1.2бара.Другия на място показва -0.5,-0.6 и холда около0.8 и пик1.0бар,Според вас кой уред е читав или как мога да ги проверя или да разбера кой уред от двата показва правилно?
- MK4
- Мнения: 1957
- Регистриран на: Вто 22 апр 2008 11:01
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARY 2003
- Местоположение: София
Re: Голф 4 1.8Т AGU налягане на турбото
Просто си вземи скъп уред, вместо китайско менте.
- kalopo0o
- Мнения: 151
- Регистриран на: Нед 02 дек 2007 12:42
- Автомобил: Golf TDI ++
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Голф 4 1.8Т AGU налягане на турбото
Здравейте колеги , за да не пускам нова тема ще пиша в тази , защото въпроса ми свързан точно с това което и вие коментирате .
Въпроса ми е следния скоро си взех Голф 4 1.8Т АГУ реших да му сложа буустметър от този тип : http://tuning-parts.bg/52mm-vdo-type/ ( Които колегата PACO е препоръчал в една друга тема ) Та взех го и го монтирах , като запаля колата обаче на празен ход стрелката отива на -0.3 и седи закована точно на него като тръгна нали да карам колата надува между 5.5 / 6.0 (Поне това показва уреда) Въпроса ми е коректно ли показва този уред или да го сменям ?
Колата си е пълен сток без доработки .
Благодаря предварително и поздрави
Въпроса ми е следния скоро си взех Голф 4 1.8Т АГУ реших да му сложа буустметър от този тип : http://tuning-parts.bg/52mm-vdo-type/ ( Които колегата PACO е препоръчал в една друга тема ) Та взех го и го монтирах , като запаля колата обаче на празен ход стрелката отива на -0.3 и седи закована точно на него като тръгна нали да карам колата надува между 5.5 / 6.0 (Поне това показва уреда) Въпроса ми е коректно ли показва този уред или да го сменям ?
Колата си е пълен сток без доработки .
Благодаря предварително и поздрави

- nuri_3556
- Мнения: 790
- Регистриран на: Сря 14 юли 2010 15:43
- Автомобил: Golf 3+golf 4
- Двигател: AEK 1995+AGU 250+
- Местоположение: Устина
- Контакти:
Re: Голф 4 1.8Т AGU налягане на турбото
Щом си сток на празен ход при загрял мотор трябва да ти прави вакум към -0,6 и да надува към 0.5 и да пиква 0.6 

- ZORKOVP
- Мнения: 13
- Регистриран на: Нед 01 мар 2009 11:40
- Автомобил: vw bora 1.8t
- Двигател: 2003 AUQ 180ps
- Местоположение: Пловдив
Re: Голф 4 1.8Т AGU налягане на турбото
Моята е 180 кониовата в пик на 1-ва и 2-ра прави 1.2 за много малко и после си пада 0.7 0.8 и си държи така до края
на по висока скорост не прави пик а си държи 0.7 0.8 постояно
но аз имам много малък проблем с управлението на буста понякога пренадува 1.4 и колата тръгва брутално но това е за секунда на тласъци като веднага компа го реже да не прецака турбината така поне аз си го обясмявам .... мисля че е от датчика за управлението но го прави много рядко и засега не ми пречи...... но така знам как горедолу колата ми ще върви след чипа .....
на по висока скорост не прави пик а си държи 0.7 0.8 постояно
но аз имам много малък проблем с управлението на буста понякога пренадува 1.4 и колата тръгва брутално но това е за секунда на тласъци като веднага компа го реже да не прецака турбината така поне аз си го обясмявам .... мисля че е от датчика за управлението но го прави много рядко и засега не ми пречи...... но така знам как горедолу колата ми ще върви след чипа .....
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 42 госта