ALESYZ написа:radi_nrj написа:ALESYZ написа:По тази логика колега, що да не сложим и 100Аh на 1.6 бензин? Що производителите не го правят?
Не го поравят защото може и с по-малък, а не че неможе с по-голям!![]()
![]()
![]()
Няма нужда да ми даваш акъл, от електротехника и в частност оловни акумулатори ми се струва, че разбирам малко повече от теб... Отговорих ти на конкретния въпрос с конкретен пример, който е на 99% аналогичен!
Виж колега, аз не оспорвам твоята компетентност, която нямам идея каква е, но гледам, че е доста чувствителна, дори след като не я атакуват. Няма нужда да търсиш под вола, теле. Но щом да претендираш да си компетентен, тогава моля отговори ми на следните въпроси:
Акумулатора губи ток при продължително стоене, особено в зависимост от сезона. Ако акумулатора приемем, че е на 50% разреден и е 44Аh, колко време каране би било необходимо, за да се зареди този акумулатор на 100%? И колко ако акумулаторът е 62Аh? Еднакво ли би било времето за зареждане на двата акумулатора при равни други условия?
И приеми, че не те изпитвам, а реално ме интересува, а що не и други колеги.
eто това ти е грешката те няма да паднат на 50% и двата. Единия ще падна 22Ah и другият ще падне 22Ah съответно на алтернатора му същото...