Това беше състоянието на стария маншон и от снимката се вижда, че се беше прокъсал и определено беше за смяна.



Извадих гумената част на топката на скоростния лост, което става чрез издърпване право нагоре и съвсем леко завъртане на ляво и на дясно колкото да отпусне малко, но не я изваждаите с въртене, защото отвътре има гумени стопери, които я спират да ви се върти в ръката и много лесно се чупят.


След като свалите топката имате възможност да извадите стария маншон. Той се държи отдолу за пластмасовия кант с ластик и отгоре за лоста е вкаран в улей.
Снимка на захващането отдолу. Пластмасата с улеите се дърпа леко надолу, защото тя законтря плата и след като дръпнете пластмасата надолу просто издърпвате старата кожа.

Снимка как изглежда лоста след като се махне маншона.

След като стигнете до това положение можете да сложите новата кожа чрез нахлузване върху лоста(Някой са направени със свинска опашка отвътре, която да ги захваща за лоста. При тях след нахлузването върху лоста обръщате маншона и просто затягате свинската опашка).

След като обърнете маншона наопаки ще видите къде трябва да се натъпче плата за да не мърда.

Ще ви е нужна плоска отверка или нещо друго с което да подпъхнете плата под пластмасовите щипчици като внимавате да не ги шчупите. Обикновенно улеите съвпадат със шева отвътре и тои се напъхва в тях за да е по удовно. След като приключите с нагласянето му просто избутвате пластмасата нагоре и тя законтря плата.
Снимки на вече напъхан маншон в пластмасовия стопер.



След това просто обръщате плата и го закрепвате за пластмасовия кант отдолу чрез ластика.
Снимки на закрепения маншон.



След като вече сте закрепили маншона слагате гумената шапка върху пластмасата. Първо я нагласете направо след което бавно я вкарвайте надолу чрез натиск и без въртене.



