Голф 4 1.9 тди 150 к.с. ARL набира бавно

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
golfracing
Мнения: 24
Регистриран на: Вто 14 сеп 2010 21:18
Автомобил: GOLF 4 TDI GTI 150hp
Двигател: ARL 2003
Местоположение: provadia

Голф 4 1.9 тди 150 к.с. ARL набира бавно

Мнениеот golfracing » Нед 22 сеп 2013 12:11


Колеги помагайте! Г4 АРЛ мотор 1.9ТДИ 150к.с.
При тръгване от 1000 оборота и подаване на пълна газ колата набира много бавно и едвам се форсира до 3500 оборота, а когато е минала 2000 отпусна газта и отново подам чак тогава се стряска. Един вид трябва да е минала 2000 оборота за да я намачкам, прави го на всяка скорост и сякащ няма никаква сила при ниски обороти!




Потребителски аватар
Aprilia
Мнения: 1300
Регистриран на: Съб 15 мар 2008 0:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Торино, Италия

Re: Голф 4 1.9 тди 150 к.с. ARL набира бавно

Мнениеот Aprilia » Нед 22 сеп 2013 12:35


Закачи я на ваг-ком и виж показанията на турбото :th_up


golfracing
Мнения: 24
Регистриран на: Вто 14 сеп 2010 21:18
Автомобил: GOLF 4 TDI GTI 150hp
Двигател: ARL 2003
Местоположение: provadia

Re: Голф 4 1.9 тди 150 к.с. ARL набира бавно

Мнениеот golfracing » Пон 23 сеп 2013 8:14


Aprilia написа:Закачи я на ваг-ком и виж показанията на турбото :th_up

На колко места я закачаме вече няма оправяне. Намислил съм да сменя температурния датчик, дава го като грешка при всички закачили се за мен......


golfracing
Мнения: 24
Регистриран на: Вто 14 сеп 2010 21:18
Автомобил: GOLF 4 TDI GTI 150hp
Двигател: ARL 2003
Местоположение: provadia

Re: Голф 4 1.9 тди 150 к.с. ARL набира бавно

Мнениеот golfracing » Съб 19 окт 2013 10:18


Проблема е решен!!! Въпреки перфектните показания на турбото се оказа, че има износени втулки и натрошени лопатки на перката в топлата част.Вследствие на което е намачкало и лопатките на геометрията, а също така перката в студената част е опирала в корпуса което не е позволявало достатъчно развъртане на оста.За колегите предстояща им тази процедура съветвам да си приготвят 600 камъчета, 550 за ремонт и 50 за гарнитури и доста нерви по монтаж и демонтаж, забравих и смяната на маслото там вече кой с каквото кара но е задължително! :drunk



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 58 госта