Ombre1 написа:bobocamaro написа:има ли аларма, централното нормално ли работи? в смисъл да избучава и да спира. да не е мокра помпата отзад в багажника? плафона в жапката, в багажника гаснат ли?
Като е в час тази кола за утечка е душица, под грешката на мултицета е.
Ще я хванеш, но е играчка

Аларма има но отдавна не е работила и е изключена, централното си е екстра веднага спира помпичката(избучава и спира). Дали е мокра помпата никаква представа нямам, ще проверя, плафоните иначе гаснат :). Имам един въпрос: може ли причина да е влажното време, така де някакъв конденз? Тая сутрин например с 300-зора запали, но запали на място :О и последните 2 дена е сухо времето.
Колега и аз имах такъв проблем за една нощ и на утре ден няма никой

и аз като теб имам аларма и моята беше изключена и не се ползва от години само централното ползвах. Та проблема се оказа от алармата в нея имаше акумулаторни батерии които се зареждат от акумулатора и от времето са заминали и постоянно се зареждат и акумулатора умираше. Извадих бушона който беше за алармата, но ефект нямаше и се наложи да извадя цялата букса която влизаше в алармата и от тогава не съм имал проблем.
П.С 1.Когато мерих консумацията ми беше около 160 мили Ампера, а след като извадих буксата на алармата стана 9 мили ампера от които 5 са за CD-to. За да нямаш проблеми консумацията не трябва да ти надвишава 25-30 мили Ампера.
П.С 2. Консумацията се измерва като задължително откачаш положителната клема на акумулатора и последователно свързваш мултицед като задължително спазваш поляритета (+ на мултицета към + на акумулатора) в противен случай може да изгори уреда. И винаги мериш на по-голям обхват на уреда за да не го изгориш
П.С 3. Като за начало извади буксата на алармата ако не е от нея започни подред да изваждаш бушоните и някой да гледа уреда дали ще се промени консумацията и след като установиш от къде е проблема ще действаш
Успех
