Отдавна се оглеждам за Т4 Мултиван. Наблюдавам пазара и това, което се предлага. Гледам си и в кесията и чергата. За тези, които ми харесват - не ми стигат парите, а тези за които ми стигат - не ми харесват
VW Мултиван държи цена
- nylon
- Мнения: 183
- Регистриран на: Сря 22 ное 2006 15:42
- Автомобил: T3 Caravelle
- Двигател: DG 1988
- Местоположение: Русе
VW Мултиван държи цена
Алоха колеги,
Отдавна се оглеждам за Т4 Мултиван. Наблюдавам пазара и това, което се предлага. Гледам си и в кесията и чергата. За тези, които ми харесват - не ми стигат парите, а тези за които ми стигат - не ми харесват
Въздържам се от кредити, та затова го приемам с усмивка и по-скоро мисля как да заработя повече пари, но това е положението. Модели от 91-3-та година, предкамерен дизел, вървят по над 3000 лв. А тези с климатроник и директно впръскване около 10 бона - 16 годишни и вече с ръжда. Високата цена потвърждава, че Мултиван е един от най-практичните семейни автомобили. Изстреляните цени отново нагоре на класиката - Т3 в Германия е почти без аналог в целия свят. Само за няколко години той се превърна от просто практичен в един наистина легендарен автомобил. Желая ви здраве и щастливи мигове зад воланите, а вие ми пожелайте успех.
Отдавна се оглеждам за Т4 Мултиван. Наблюдавам пазара и това, което се предлага. Гледам си и в кесията и чергата. За тези, които ми харесват - не ми стигат парите, а тези за които ми стигат - не ми харесват
Последна промяна от nylon на Пон 16 дек 2013 11:26, променено общо 1 път.
- nasko1978
- Мнения: 2185
- Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Nürnberg ,Перник
Re: Т4 Мултиван държи цена
Пожелавам ти успех колега!
Прав си ,че държат високи цени,но явно има защо.Скоро при мен един клиент докара за диагностика един Т4 2.5 тди 97г.Направо ми останаха очите в него - имаше всички възможни екстри за модела+ печка+оригинална метална кора за мотора.Уникално запазен екземпляр от Германия на около 240х.к.,вътре миришеше на "бонбони" ,германеца му беше дал и 4бр.лети джанти 16-ки с много добри гуми и т.н.
Човека каза,обаче ,че за него е платил там около 3800-3900 евро.
Прав си ,че държат високи цени,но явно има защо.Скоро при мен един клиент докара за диагностика един Т4 2.5 тди 97г.Направо ми останаха очите в него - имаше всички възможни екстри за модела+ печка+оригинална метална кора за мотора.Уникално запазен екземпляр от Германия на около 240х.к.,вътре миришеше на "бонбони" ,германеца му беше дал и 4бр.лети джанти 16-ки с много добри гуми и т.н.
Човека каза,обаче ,че за него е платил там около 3800-3900 евро.
- samo_pechka
- Мнения: 9058
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Т4 Мултиван държи цена
Пожелавам и аз успех на колегата
Насе ..цената за бусче с такива екстри е...мн добра , аз лично признавам ,че съм ги заглеждал , но на такива цени
и в това описано състояние , си е жив късмет даже 
Насе ..цената за бусче с такива екстри е...мн добра , аз лично признавам ,че съм ги заглеждал , но на такива цени 
Re: Т4 Мултиван държи цена
Имам един приятел тук от Лом има за даване един Т 4 2.4Д искаше му 5 000 лв. ако имаш интерес ще го потърся ще ти го снимам и ще му взема телефона
- DA@KA
- Мнения: 1081
- Регистриран на: Съб 24 юли 2010 18:41
- Автомобил: Caravelle
- Двигател: ACV 1998
- Местоположение: гр.Русе
Re: Т4 Мултиван държи цена
Моя съвет е да търсиш след 95г. по скъпи са но частично поцинковани.Хубавото струва пари дори и на 15 години,от мен да знаеш. 

- passatfen
- Мнения: 976
- Регистриран на: Чет 12 ное 2009 21:22
- Автомобил: Vw Golf Mk7
- Двигател: CLHA++
- Местоположение: Antwerpen
- Контакти:
Re: Т4 Мултиван държи цена
Моделите който са след 97 със тди двигателите са скъпи защото се купуват от хора които превозват хора из европата та затова ги купуват като топъл хляб..тук по нашия край имаше едно бусче 2000г. 2.5 тди 102 коня на 1.3милиона км. и двигателя не беше отворен преди и собственика му се чудеше дали да я закара в VW в Германия
Аз ти препоръчвам да си вземеш нов внос понеже тук в страната ни много малко са хората които не ги ползват за дълги пътувания...Успех
Аз ти препоръчвам да си вземеш нов внос понеже тук в страната ни много малко са хората които не ги ползват за дълги пътувания...Успех

- Mihailov78
- Мнения: 1112
- Регистриран на: Пет 30 апр 2010 11:15
- Автомобил: T3 Caravelle
- Двигател: DG 1900cc Petrol
- Местоположение: Sofia
Re: Т4 Мултиван държи цена
nylon написа:...Изстреляните цени отново нагоре на класиката - Т3 в Германия е почти без аналог в целия свят. Само за няколко години той се превърна от просто практичен в един наистина легендарен автомобил...
Това вярно ли е? Тук са си същите пари, не виждам промяна. Толкова ли фрапиращо там са поскъпнали?
- KingoftheROAD
- Мнения: 2486
- Регистриран на: Чет 14 юни 2007 23:53
- Автомобил: VW Transporter T4 1995
- Двигател: ACU
- Местоположение: Калояново
- Контакти:
Re: Т4 Мултиван държи цена
DA@KA написа:Моя съвет е да търсиш след 95г. по скъпи са но частично поцинковани.Хубавото струва пари дори и на 15 години,от мен да знаеш.
преди 96-та, тоже поцинковани братчед
. Мултивана винаги е бил на двойна цена спрямо каравел/комби вариантите. Независимо нов, или употребяван. Според мен не си заслужава, за допълнителните пари буса може да се обзаведе и по-добре. Вярно малко играчка и хамалогия, но цивилизацийката си е по твой вкус. 
- peterkaludov
- Мнения: 136
- Регистриран на: Пон 04 юни 2012 6:48
- Автомобил: VW T4 Multivan
- Двигател: 1.9D
- Местоположение: Burgas
Re: Т4 Мултиван държи цена
както доста приатели от форума знаят карам Т4 мултиван 1992. ако буса ще се ползва за превози на хора каравел би бил добро решение. ако е за товари транспортер е буса подходящ за това. мултивана съчетава удобство и комфорт както е и доста добре подреден от гледна точка на оборудване и е подходящ за семейна кола. цените на мултиваните в БГ са високи и има защо. все пак ако човек търси и следи обявите може да намери нещо по тънко но за бус след '96 е добре да се приготвят 10 000+ лева а бус до '96 може да се намери от 4000-6000 лв. при мултивана е много важно да се гледа да е в добро състояние салона защото всичко е по скъпо а и трудно се намира. трудно се попада в българия на читав мултиван на малко километри и в перфектно състояние а и не ти го намираш а често той се появява от някъде и ти се усмихва когато най малко очакваш
. аз лично търсих бус повече от 3 месеца и бях почти денонощно в нета ама то буса е като блуса като те пипне няма отърване ( както казва васко кръпката). дано намериш това което ти хареса и както каза един приател когато видя моя бус: ...е е е супер е! всеки Т4 би си мечтал да е Multivan... 
. аз лично търсих бус повече от 3 месеца и бях почти денонощно в нета ама то буса е като блуса като те пипне няма отърване ( както казва васко кръпката). дано намериш това което ти хареса и както каза един приател когато видя моя бус: ...е е е супер е! всеки Т4 би си мечтал да е Multivan... 
- DA@KA
- Мнения: 1081
- Регистриран на: Съб 24 юли 2010 18:41
- Автомобил: Caravelle
- Двигател: ACV 1998
- Местоположение: гр.Русе
Re: Т4 Мултиван държи цена
KingoftheROAD написа:DA@KA написа:Моя съвет е да търсиш след 95г. по скъпи са но частично поцинковани.Хубавото струва пари дори и на 15 години,от мен да знаеш.
преди 96-та, тоже поцинковани братчед. Мултивана винаги е бил на двойна цена спрямо каравел/комби вариантите. Независимо нов, или употребяван. Според мен не си заслужава, за допълнителните пари буса може да се обзаведе и по-добре. Вярно малко играчка и хамалогия, но цивилизацийката си е по твой вкус.
Заслужава си оригиналното повярваи ми.Няма да ме убедиш че ще купиш гол кат пушка Транспортер и с малко пари и умения ще го направиш практичен и уютен Мултиван,няма как да стане,правиш струваш и пак караш "Жук"
.Лично не си падам по клошарските работи,а и Мултивана не е двоино по скъп от Каравела става въпрос за 2- 3000лв- nylon
- Мнения: 183
- Регистриран на: Сря 22 ное 2006 15:42
- Автомобил: T3 Caravelle
- Двигател: DG 1988
- Местоположение: Русе
Re: Т4 Мултиван държи цена
2.5 102 к.с. климатроник, печка, теглич, до 300 000 км. - това ми е таргета, но не от родните сайтове за продажба. Има още хляб да ям, но поне знам какво искам. Не ми се прави крачка назад с предкамерен дизел - при цялото ми уважение, но навил съм си километрите. Карам в момента, А4 AHU TDI90, и знайте - който се е отъркал в такава икономичност я помни цял живот, феноменално, няма да цитирам цифри, който е карал такъв мотор знае. Тайната обаче се крие в реалните км. За пръв път и случайно попадам на кола на реални 300 000 км. и трябва да ви кажа, че маслото не мърда 10 хил.км, а до 5 хил е още кафеникаво, а не катран.
- samo_pechka
- Мнения: 9058
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Т4 Мултиван държи цена
Щот' и аз карам дизеляци- първия от 99-та година до ден днешен , но.. не съм виждал масло при дизел да не почернее до толкова километраnylon написа: За пръв път и случайно попадам на кола на реални 300 000 км. и трябва да ви кажа, че маслото не мърда 10 хил.км, а до 5 хил е още кафеникаво, а не катран.
- musuibie
- Мнения: 403
- Регистриран на: Сря 18 фев 2009 21:02
- Автомобил: gotin
- Двигател: chugunen glava - aluminieva
- Местоположение: У нас
- Контакти:
Re: Т4 Мултиван държи цена
Ами то всъщност колите продавани в България са обикновенно или с неизвестен брой километри, или както по-често се случва са купени от някоя баба в някаква далечна немска провинция, която е ходила само в Неделя на църква с нея и даже когато джамбазина я е купил от бабата, тя милата си е забравила бастунчето в багажника
Кола която се внася у нас и е нормално на около пет години и 300 000 километра, първото нещо което и се прави е една яка автомивка, и второто е ресто на километража на едни примерно 87 953 километра. Нещата обаче ми се струва, че по-скоро протичат в обратния ред...
А тези десет годишните на по 6-700 000 имат честта да станат на около 120 000.
Да продължавам ли по-натам с годините километрите....
Всъщност като дойде автовоза и идва един мил човечец и вика:
Казвай коя на колко я искаш?
И после много се били чупели тези коли! Ми ще се чупят я като им е взета душицата и вече изживяват втора младост в милата ни татковина ...
Неприятното е че вече и у чужденеция ги правят тези номера - не е като едно време...
Но какво да ги обяснявам тези неща като ги знаем всички
Относно тази на която си попаднал и показва 300 000 - е имал си късмет определено за което предполагам не малко хора изпитват едно истинско човешко чувство - чувството на завистта
А иначе това с кафявото масло до 5000 километра е много добре...
Кола която се внася у нас и е нормално на около пет години и 300 000 километра, първото нещо което и се прави е една яка автомивка, и второто е ресто на километража на едни примерно 87 953 километра. Нещата обаче ми се струва, че по-скоро протичат в обратния ред...
А тези десет годишните на по 6-700 000 имат честта да станат на около 120 000.
Да продължавам ли по-натам с годините километрите....
Всъщност като дойде автовоза и идва един мил човечец и вика:
Казвай коя на колко я искаш?
И после много се били чупели тези коли! Ми ще се чупят я като им е взета душицата и вече изживяват втора младост в милата ни татковина ...
Неприятното е че вече и у чужденеция ги правят тези номера - не е като едно време...
Но какво да ги обяснявам тези неща като ги знаем всички
Относно тази на която си попаднал и показва 300 000 - е имал си късмет определено за което предполагам не малко хора изпитват едно истинско човешко чувство - чувството на завистта
- boqn92
- Мнения: 324
- Регистриран на: Нед 12 фев 2012 17:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
Re: Т4 Мултиван държи цена
Както каза колегата по горе Т4 масово се ползва за дълги пътувания от каращи пътници в чужбина и се държат доста кораво но ги гледам последно време всички ги продават за спринтер
- nylon
- Мнения: 183
- Регистриран на: Сря 22 ное 2006 15:42
- Автомобил: T3 Caravelle
- Двигател: DG 1988
- Местоположение: Русе
Re: Т4 Мултиван държи цена
И на мен не ми се е случвало досега на друга кола маслото да не почерне. За 500 км. и си става катран. Първо помислих, че маслото не е в ред и не мие двигателя, беше Yacco 10W-40. Налях Q8 - същата работа - пак си седи кафеникаво. Може би и процеса на изгаряне има влияние при TDI моторите, по-малко чернилка ли отделя?
Но темата не е за масла, а за Мултиван 2.5 TDI 102 к.с. :) защо е толкова скъп? :)
Последна промяна от nylon на Сря 23 окт 2013 7:51, променено общо 1 път.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 24 госта
