Кой е най-икономичният двигател на Поло, 1999-2003г?

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
Black-diamant
Мнения: 239
Регистриран на: Вто 14 май 2013 16:06
Автомобил: Passat B 5.5
Двигател: 2.0 115hp

Re: Кой е най-икономичният двигател на Поло, 1999-2003г?

Мнениеот Black-diamant » Нед 27 окт 2013 17:49


gsn1943 написа:Собственик съм на Роло 1.4 TDI 3ц с20 л 400/ 440 км грацко И грацко 3.5/ 3.7 л .Перфектен мотор -195 Hm-2200 об.м Това не е кола а малка ракета.


Колега, не успях да разбера модела на конкретното Поло с мотор 1.4 ТДИ, нито разхода му в градски и извънградски цикъл.




Потребителски аватар
muns61
Мнения: 7965
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: Кой е най-икономичният двигател на Поло, 1999-2003г?

Мнениеот muns61 » Нед 27 окт 2013 18:12


Ако търсиш икономична и евтина за поддръжка кола, забрави Поло.


Потребителски аватар
Black-diamant
Мнения: 239
Регистриран на: Вто 14 май 2013 16:06
Автомобил: Passat B 5.5
Двигател: 2.0 115hp

Re: Кой е най-икономичният двигател на Поло, 1999-2003г?

Мнениеот Black-diamant » Нед 27 окт 2013 18:20


Засега фаворитът е Корса с Исузу мотора /1.5 турбо дизел, 67 коня/. От всичко изчетено и консултирано с приятели и майстори, оставам с впечатлението че това е един безобразно здрав и икономичен мотор.
Карах 2 дни такава Корса - динамиката е поносима, а разходът, който ми даде от София до Варна беше 4.2 на 100 дизел, с каране до 120. Собственикът на който е Корсата каза, че във всекидневните софийски задръствания /сутрин в 8:30 и вечер към 18:00/, му дава 6.5 на 100 дизел през лятото и около 7 през зимата.

Определено това ще е изборът ми.


Потребителски аватар
10 Cent
Мнения: 116
Регистриран на: Съб 30 мар 2013 16:51
Автомобил: Polo 9N 1.4 TDI
Двигател: AMF 75hp
Местоположение: Стара Загора

Re: Кой е най-икономичният двигател на Поло, 1999-2003г?

Мнениеот 10 Cent » Нед 27 окт 2013 18:51


1.4 ТДИ само може да ти даде разход около 5-6 на сто. За 1.0 и 1.2 бензин нямам наблюдения , за 1.4 бензин зная че 9-10 литра го оправят градско.


Потребителски аватар
klamat
Мнения: 65
Регистриран на: Сря 30 юни 2004 8:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Кой е най-икономичният двигател на Поло, 1999-2003г?

Мнениеот klamat » Пет 01 ное 2013 13:24


6N2 (2001) 1.4 (44kw) градско около 6/100, смесено - около 5 - 5,5/100
AUD мотор
Преди семейството ползваше и едно Поло 1,0 (АEV - 1996) - 10/100 градско


Потребителски аватар
toxi4en
Мнения: 24
Регистриран на: Чет 12 авг 2010 14:52
Автомобил: VW POLO Variant[6KV5]1.9 TDI
Двигател: AHU - 98
Местоположение: Враца, София

Re: Кой е най-икономичният двигател на Поло, 1999-2003г?

Мнениеот toxi4en » Вто 10 дек 2013 21:47


muns61 написа:Ако търсиш икономична и евтина за поддръжка кола, забрави Поло.

@muns61, колега не съм съгласен с теб. Точно обратното е според мен.

В момента карам Поло 6N '98 1.9 TDI, комби, 90 кончета Снимка - абсолютно същото е като на снимката с разлика, че имам лети джанти, нисък данък (за тази година ми е 35 лв), лесна и евтина подръжка.
Смея да кажа, че това е може би най-икономичната кола която съм карал, без да преувеличавам разхода е най-ниския за такъв двигател 6,5 градско, при магистрала/извънградско 4,5 л/100 км. Много доволен съм от нея като цяло. Преди месец се наложи да правя ремонт на окачването... всички гумени части по окачването (говорим за предница и задница) за Полото бяха на стойност 112.26 лв от Ауто +, термостат 18.20 лв, маслен филтър 22,10 лв. Ти си направи сметката...
За Корса дизел нямам наблюдения, но мога да ти кажа че на съседката ми й купиха като за първа кола такава корса само че бензин 1.4 моно харчеше градско 10, извънградско 7 л/100 км.

Все пак всичко зависи от това на каква кола ще попаднеш, и как ще се грижиш за нея.

Успех при избора и късмет!


snuupy93
Мнения: 854
Регистриран на: Пон 10 ное 2008 23:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Кой е най-икономичният двигател на Поло, 1999-2003г?

Мнениеот snuupy93 » Сря 11 дек 2013 15:31


klamat написа:6N2 (2001) 1.4 (44kw) градско около 6/100, смесено - около 5 - 5,5/100
AUD мотор
Преди семейството ползваше и едно Поло 1,0 (АEV - 1996) - 10/100 градско

Баща ми кара 6n2 1.4 AUD, градско 7-8/100, извън - около 5/100км. Не знам какъв е този градски разход при теб 6/100... невъзможен според мен.


Потребителски аватар
dbanchev
Мнения: 358
Регистриран на: Чет 28 юни 2007 10:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Кой е най-икономичният двигател на Поло, 1999-2003г?

Мнениеот dbanchev » Сря 11 дек 2013 18:39


Колега, остави го тоя вариант с 1,4 тди- ще ти изпадат пломбите с тоя мотор, а и при цените на нафтата, далавера няма вече като сметнеш поддръжката на дизела, взимай 1,4 на газ и си свиркай. 9-10 разход газ градско ще ти даде макс, другия вариант е 1,9сди но по мои наблюдения трудно се намират запазени- повечето са доста уморени и се почва с наливането по тях.


snuupy93
Мнения: 854
Регистриран на: Пон 10 ное 2008 23:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Кой е най-икономичният двигател на Поло, 1999-2003г?

Мнениеот snuupy93 » Сря 11 дек 2013 22:36


Стига с тая газ бе хора, каква ви е далаверата? Около 700лв газов инжекцион + 200-300лв регистрация, която ще се изисква на колите с газ, тъй като се води преправяне на конструкцията на автомобила. Акциза на метана се вдигна, въпрос на време е и на газта.. Сменяш свещи два пъти повече от колкот на бензин. Сменяш изпарител... то става дявол на магаре. Отделно се отнема около 10 коня от мощността на автомобила, независимо дали е газов инжекцион или обикновена газова.Имаш сметка, ако си таксиметров и въртиш по хиляди километри. За човек като мен, който седмично върти около 100км, никъв смисъл от цялата разправия. 1.4 на бензин е достатъчно икономичен, около 8/100км градско дава, пъргъв мотор е.

Ето пример, газов инжекцион, настроен на стенд, от човек, който адски много разбира и пак има 10 коня загуба в мощността:
http://ftm-bg.com/poloAFH/
Крайният резултат на дино е 125.5 hp при 6400 оборота и 147 Nm на мотора. На газ моторът извади 115 hp и 136 Nm!
Само дето на такъв пипан мотор, толкова не се усеща. Ама при 60 коня като изгубиш 10... разликата е голяма! Газ признавам единствено на мотори 115/150 и нагоре коня. Там не се усеща. При тия малолитражки... още повече се спъват...


Потребителски аватар
delpi
Мнения: 284
Регистриран на: Сря 25 мар 2009 20:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Кой е най-икономичният двигател на Поло, 1999-2003г?

Мнениеот delpi » Чет 12 дек 2013 8:50


Нека минавам 250 км за 22-23 лева пък тези 10 коня ще ги прежалим някакси, все пак не сме на състезание :mhihi
П.П. На бензин 250 км са ми над 40 лв.!


Потребителски аватар
dbanchev
Мнения: 358
Регистриран на: Чет 28 юни 2007 10:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Кой е най-икономичният двигател на Поло, 1999-2003г?

Мнениеот dbanchev » Чет 12 дек 2013 15:08


Има далавера и то не малка от газта, инвестицията се избива за 10000км и после си напред, даже и ремонтите по колата ти се изплащат, стига с тия глупости колеги, нямало файда..... А от разтропаните дизели дето наливаш с кофи в тях и далаверата спрямо бензина ти е почти нулева, каква е файдата. Газта за момента е най-евтиното гориво.


Потребителски аватар
muns61
Мнения: 7965
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: Кой е най-икономичният двигател на Поло, 1999-2003г?

Мнениеот muns61 » Чет 12 дек 2013 17:47


toxi4en написа:
muns61 написа:Ако търсиш икономична и евтина за поддръжка кола, забрави Поло.

@muns61, колега не съм съгласен с теб. Точно обратното е според мен.

В момента карам Поло 6N '98 1.9 TDI, комби, 90 кончета

Прави разлика между Поло хетчбек и Поло Класик и комби. Двата модела като механика се различават доста, като база и тегло също.
Моето мнение е за хетчбеците, извинявам се, че не уточних по-рано.


Somi
Мнения: 687
Регистриран на: Вто 22 фев 2011 20:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Кой е най-икономичният двигател на Поло, 1999-2003г?

Мнениеот Somi » Пет 13 дек 2013 15:40


Бе все слушам за евтини дизели ма хората гледат цената на горивото .Някои въобще смята ли цената за един км, а и ПЪРВОНАЧАЛНАТА цена на колата е по висока ?Аз дизел такси в София не съм виждал. Кат се сложат всички пари метнати по нея. Демферни маховици,турбини,свещи,акумулатор, фап фитър, скоростна кутия.Може ли да ми ги сметне като цена тотал и после да ми ги раздели за 50000 км защото за толкова изминати км ще бъдат сменени задължително .Защото да попаднеш на кола на 10 до 14 г и то дизел на 100000 в бг е все едно да си намериш жена с онази и работа да е напреки.Аз ги смятам грубо тези работи 2500лв без фапа недаи си боже да ги смениш в един месец .Та примерно извънградско че градско е разтегливо понятие за дизел взимаме разход 4Х2,60=10( по лесно се смята) или за 50000=5000+2500=7500.
За бензина сметнах ги така , ако се сменят горните работи които могат да се прецакат за тези км 700лв (като не е казано че ще се сменя съединител и скорости) без катализатор е сметката + газова за 700 и 150 лв(макар че и тези пари се дават за горивен филтър на дизела) за подръжката на газовата =1550 7Х1,40=10(9.8 завиших разхода и закръглих че по лесно се смята)за 50000=5000+1550=6550.
Значи излиза кое по икономично ? . Ще кажете че тя пали на бензин но на дизела се слага присатка да не замръзне дизела така че да кажем цената е еднаква .Мен не ме кефи да карам евтин дизел и да ми тракат зъбите вътре от вибрации и като слезна на -25 да не запали защото е замръзнал дизела или е скапан двигателя щот е на 300000+.
Та за 50000 които са ми 3 години а аз не си сменям колата на 3 = на 1000 лв разлика в цената м/у колите и 1000 за гориво и "консумативи" =2000, това е почти половината от цената на взетата кола та КЪДЕ ми е далаверата?
Някои с цифри ще ми промени ли мнението?


grishitu
Мнения: 1106
Регистриран на: Пет 16 мар 2007 12:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: Кой е най-икономичният двигател на Поло, 1999-2003г?

Мнениеот grishitu » Пон 16 дек 2013 12:57


И е така и ние така......
Наблюденията който имам зимно време при -10 и надолу са че бензин и газ се мъчат доста, докато дизела има ли хубав акумулатор и свещи няма проблеми. А и разхода изразен в пари е почти еднакъв.За тракането на зъби и дизел може да се поспори, малко. Имам поло дизел и досега никога не ми е замръзвала нафтата, дори и да е не ми е правила проблеми, без присадки, тази година сефте за експеримент слагам. За жените и онея им работи.... ако бяха напреко щяха да пляскат като бягат.. :mhihi , имаше такъв лаф навремето. За махових.... не всеки сменя на 100%, а съединител почти всеки.

Последна промяна от grishitu на Вто 17 дек 2013 9:18, променено общо 1 път.


Somi
Мнения: 687
Регистриран на: Вто 22 фев 2011 20:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Кой е най-икономичният двигател на Поло, 1999-2003г?

Мнениеот Somi » Пон 16 дек 2013 15:47


То си е до кола но аз си паля с първото завъртане и на -27 това е моя опит бензин/газ .А за частите които се сменят е от наблюденията на раздела всичко си има ресурс тои не е 800к а доста по малак , а и съм казал първите 50К в наши ръце и незнайно колко преди нас.На запад се взимат дизелови коли когато ще се карат много км и повечето досшли в БГ са фирмени .Някои ходил ли е скоро по дупница да се огледа какъв процент е дизел или бензи.Преобладават дизели защото не са на 200к а сигорно на 500к за да е тънка цената и ние да им се радваме това е истината.
Ето един пример за кола на 100К съмнявам се че някои в бг ще даде 6000+печалбата на търърговеца в БГ лв за нея вместо да си вземе следващият модел а и да му останат пари за консумативи.
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/vw-polo-1-4-tdi-cat-3-porte-comfortline-somma-vesuviana-n/187761102.html?lang=ru&pageNumber=1&__lp=8&scopeId=C&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&makeModelVariant1.makeId=25200&makeModelVariant1.modelId=27&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&fuels=DIESEL&minFirstRegistrationDate=1999-01-01&maxFirstRegistrationDate=2004-12-31&damageUnrepaired=ALSO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=ALSO_EXPORT&maxMileage=150000
Ето я и новата точиларка на далавера и по КМ в бг на 107 215 в БГ.
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/vw-polo-1-9-sdi-klima-t%C3%BCv-alu-top-kalletal/186774558.html?lang=ru&pageNumber=1&__lp=21&scopeId=C&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&makeModelVariant1.makeId=25200&makeModelVariant1.modelId=27&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&fuels=DIESEL&minFirstRegistrationDate=2003-01-01&maxFirstRegistrationDate=2014-12-31&damageUnrepaired=ALSO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=ALSO_EXPORT&minMileage=150000
Незнам защо се заблуждавам че караме коли от бабички.От вътре и двете изглеждат еднакво няма захабено даже на туи на 100к са му истъркани гумите на педалите.



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 60 госта