Golf 3 - сама дава на контакт без ключ - разрешен

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Joe
Мнения: 150
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 17:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Golf 3 - сама дава на контакт без ключ - разрешен

Мнениеот Joe » Сря 13 дек 2006 5:32


Golf 3 1,8 - ABS - сама дава на контакт!?!?!?
Странно явление е това според мен. Първо реших, че някой я е харесал... обаче нито ключалки разбити, нито стъкла счупени...

Аномалията я забелязах след сравнително лек дъждец. Два дена по-късно нямаше проблем - явно е изсъхнала ... :roll: После пак валя и проблема изкочи отново... :?

Реших аз, че някъде нещо се мокри и дава на късо...
:077: Разкостих кабеляците отиващи при ECU-то - бяха подгизнали. Омотони бяха в някакв ронещ се платнен изолирбан - преди 13 г сигурно е бил супер. Видимо нямаше прекъснали или оголени жици - така че омотах ги с нова лепенка, закачих ги обратно и ги дигнах една идея по-високо...
Гледах и в купето около ключа - там кабелите като нови. Те със сигурност не могат да имат нищо общо с водата?!?! Клемореда не съм го проверявал - а можех просто да откача буксата... :banghead:

А като даде на контакт, алармата се включва и съседите хич не са на кеф... :dummy: :a boi de
Чак дойдоха униформени да ми направят "забележка"... :cop Много "мили" хора.

Някакви идеи, щот на мен до тук са ми силиците :078:
В момента разкачам акамулатора, щот валне ли нощес може пак да засвири... ма все едно крещя "ела вълчо изяш ме"...

Тенкю!

Последна промяна от Joe на Нед 28 яну 2007 3:05, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
galaboff
Мнения: 426
Регистриран на: Пет 03 ное 2006 20:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот galaboff » Сря 13 дек 2006 8:27


моята идея е да посетиш жичкаджия :)
Трябва да се проследят жиците от клемореда нататък, пък е възможно да влиза влага отнякъде и да окъсява самия клеморед , дали при буксата, дали другаде...


Потребителски аватар
vasstop
Гадфадъ'
Гадфадъ'
Мнения: 17179
Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
Автомобил: Golf 2 syncro
Двигател: 1P 1990
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vasstop » Сря 13 дек 2006 9:44


Joe написа:Клемореда не съм го проверявал - а можех просто да откача буксата...

Е провери клемореда де...


Потребителски аватар
Joe
Мнения: 150
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 17:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Joe » Вто 19 дек 2006 6:49


vasstop написа:Е провери клемореда де...


Нощес валя и проблема пак се появи...

Не е от него - вече го проверих :(

Други идеи?:037:

От ключа излизат няколко дебели жици, които не ги видях в снопа, отиващ към ECU-то - значи някъде се отклоняват.... към някое реле може би?!!?!? :gruebel


Потребителски аватар
Plamen_RI
Мнения: 1724
Регистриран на: Пон 03 юли 2006 21:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Plamen_RI » Вто 19 дек 2006 9:45


Значи имах подобен проблем със ладата преди години, тогава се оказа сцепена изолация на кабела за акомулатора, малко банд и се оправи, иначе жиците са си филм, един приятел с типо винаги като завали и ставаше луд....след многократно ходене по жичкаджии си реши проблема като смени тотално цялата инсталация с друга от морга - 50 лева + още толкова за майстор...


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19709
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Вто 19 дек 2006 12:07


Или, въпреки всичко, клемореда, или таблото с куплунзите зад предпазителите и релетата... Ама вероятно не самите куплунзи, а медните пластинки, дето са вътре в това табло.
А те там е вече един филм... Като го отвориш и нямат наместване, братче!


Потребителски аватар
toci_83
Мнения: 74
Регистриран на: Чет 02 ное 2006 9:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот toci_83 » Вто 19 дек 2006 17:43


и моят голф 2 прави сащия проблем на 2 пати и двата пати беше влажно и забелязах че от влагата ми се вклучва и алармата по някои пат та си мисля че може да ми е от нея


Потребителски аватар
Joe
Мнения: 150
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 17:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Joe » Сря 20 дек 2006 22:30


radotom написа:...или таблото с куплунзите зад предпазителите и релетата... Ама вероятно не самите куплунзи, а медните пластинки, дето са вътре в това табло...


Лесно ли се сваля? Трябва ли да разгобявам и таблото щот те са навряни много гадно ниско...? :censored


Потребителски аватар
evgenyh
Мнения: 1405
Регистриран на: Пет 25 мар 2005 19:47
Автомобил: Seat Toledo
Двигател: BSE 2005
Местоположение: София

Мнениеот evgenyh » Чет 21 дек 2006 1:33


добре де, според мен трябва да тръгнеш оттам - защо са били мокри :idea: откъде идва тая вода там :?: Почисти ли си отпред, под кората?? Ако не си, сваляй я, и с прахосмукачката - нищо да не остане, защото проблема може да е в това, че водата не може да се отича :?:


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19709
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Чет 21 дек 2006 12:46


Joe написа:Лесно ли се сваля? Трябва ли да разгобявам и таблото щот те са навряни много гадно ниско...? :censored

Не съм го свалял, но със сигурност ще трябва разглабянето му. А и мисля, че таблото на колата не трябва да се сваля за да го разкачиш това табълце. Но всичките куплунзи, дето са отзад... вънка! Поне мисля, че не могат да се объркат после, но ако ще го правиш, по-добре бележи.


Потребителски аватар
znainainai
Мнения: 5287
Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
Автомобил: Golf4
Двигател: MK 4 98 AHF
Местоположение: Русе

Мнениеот znainainai » Чет 21 дек 2006 13:38


колега имаш теч около бушонното табло от там увлажнява и всичко се побърква. сваляш буш.табло куплунзите са по цветове и освен това са различни така ,че трудно ще ги объркаш при монтажа. след като го извадиш навън се гмурни и се опитай да откриеш от каде тече( ако имаш шибедах му огледай каналчетата за отичане може да има запушване) провери също и каналите за отичане под предното стъкло. преди да закачиш куплунзите ги напръскай със контактен спрей. дано да съм ти помогнал със нещо.javascript:emoticon(':drive'javascript:emoticon(':D'))


mario_GTI
Мнения: 1
Регистриран на: Вто 28 ное 2006 20:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот mario_GTI » Чет 21 дек 2006 21:25


Е пи4оже аз сам нов ама яако ме кефите и се радвам 4е карам голф
:D :lol:


Потребителски аватар
Joe
Мнения: 150
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 17:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Joe » Нед 28 яну 2007 2:43


така...
мина повече от месец, но проблема е вече разрешен :banana :yahoo: :056:
М/у другото ако някой ви каже че бушон-таблото се сваля лесно - не му вярвайте... тъй де, свалянето е лесно, закачането му обратно е шибаното... там е такава плетеница, вярно после буксите не могат да се объркат, ма кабелите са адски натегнати...
доказателсво 1 2 3

Изображение Изображение Изображение


та
проблема се оказа в задната дясна врата :!: :!: :!: на ел таблото и жиците намиращи се там им нямаше нищо...
като се замисля сега, ми изглежда толкова "логично" :shock , че се чудя как не съм се сетил да я разглобя първо нея :banghead: ...


Проблема се оказа в няколко полу-прекъснати от стъклото кабела (захранването на ел. стъклото и още два-три някви). Та като се вържат два от кабелите на късо таблото свети кат слънце и двигателя може да продължи да работи с изваден ключ от стартера... tested :D сори ама забравих да ги снимам...
Други странични ефекти от това - отключваше се сама, както и сваляше джамовете до долу, без възможност за вдигане - луда работа :049:

Това е.... Хората с ел. стъкла да внимават...
... а пък аз смятам да я продавам... :wink:


Потребителски аватар
evgenyh
Мнения: 1405
Регистриран на: Пет 25 мар 2005 19:47
Автомобил: Seat Toledo
Двигател: BSE 2005
Местоположение: София

Мнениеот evgenyh » Нед 28 яну 2007 20:13


:shocked :kef:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 96 госта