
пасат б5, ауди а4 замяна на двумасов маховик с едномасов
- Apokaliptiko
- Мнения: 1945
- Регистриран на: Съб 06 дек 2008 19:21
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1998 AFN
- Местоположение: гр. Русе
- viktoris
- Мнения: 500
- Регистриран на: Пон 10 ное 2008 0:54
- Автомобил: Passat 98 AFN Galaxy AHU 97
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
Re: пасат б5, ауди а4 замяна на двумасов маховик с едномасов
Пенко,реши ли проблема с тресенето....че и аз загазих....Само че аз съм 4х4 и проблема може да е навсякъде по трасето.
По скоро при мен ефекта е като при колегата oven дето е описал по напред в темата.....
Сложих твърд маховик ,престърган за съединител на 240 мм и нов съединител от ауди S2 .
Колата направо не може да се кара на ниски обороти ,под 1700-1800.Бучи ли вибрира ли тресе ли не мога да разбера...само знам че всичко дъдре в купето....след 1800 оборота всичко отихва....
Интересното е че преди смяната на съединитела ,когато бях с демпферния маховик вибрациите започваха точно на 1700-1800 оборота и заглъхваха на 2500.
И сега си бия главата маховика ли не е балансиран,скоростната кутия ли има луфтове,диференциал ли е кардан ли е....от къде да почвам.

По скоро при мен ефекта е като при колегата oven дето е описал по напред в темата.....
Сложих твърд маховик ,престърган за съединител на 240 мм и нов съединител от ауди S2 .
Колата направо не може да се кара на ниски обороти ,под 1700-1800.Бучи ли вибрира ли тресе ли не мога да разбера...само знам че всичко дъдре в купето....след 1800 оборота всичко отихва....
Интересното е че преди смяната на съединитела ,когато бях с демпферния маховик вибрациите започваха точно на 1700-1800 оборота и заглъхваха на 2500.
И сега си бия главата маховика ли не е балансиран,скоростната кутия ли има луфтове,диференциал ли е кардан ли е....от къде да почвам.


-
- Мнения: 520
- Регистриран на: Пет 20 авг 2010 11:31
- Автомобил: Passat
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Re: пасат б5, ауди а4 замяна на двумасов маховик с едномасов
Тъкмо оня ден се чудих коя беше темата, че има още една. Там съм писал при мен какво се получи http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=24&t=395628&start=45
Честно казано по-хубаво от демпферния маховик на стокова кола няма. Никой не може да ме убеди в обратното с патилата които имах и проблемите които частично остават. Да махнах сетъпа с 1З и АЦЕ и сложих Валео пълен комплект. Излезе ми 710 лева а с демпфер излизаше 850 пълен комплект. Е свидят ми се тея пари за 14 годишна барака мамицата и. Направо ми идва да я засиля на някъде. След монтажа на валеото колата поне може да се кара. Онова бучене дето и ти го имаш беше и при мен. Получаваше се защото феродото се сгъваше като макарон и искаше още. Да ама пружините нямат ход повече и почва да тресе купето и да бучи, бръмчи сякаш караш с 30 км. на пета с пълна газ. Пълна дивотия, не искам да се качвам в колата чак, така я намразих. При теб като обереш луфта на педала на съединителя, без да го натискаш обаче, усещаш ли вибрации сякаш педала рита ритмично с двигателя. При мен ги има доста ама толкова време мина вече че нямам спомен дали ги имаше с демпфера или не.Я сподели къде ти жулеха маховика и как го жулеха? Работя в машиностроенето и съм запознат с някои работи. Направиха ли ти баланс? Ако са го балансирали трябва да си личи на гърба му. Правят се отвори с които се отнема материал. И колко ти излезе интервенцията за бегачката ако не е тайна. Погледни в другата тема има доста снимки на валеото и съм споделил мнение. За сега съм частично доволен.има малки проблеми които не се знае дали са от дебитомер, съединител или скоростнакутия ама нямам нерви да се занимавам а и пари не ми се дават за таралясници вече.
Поздрави и питай пък дано мога да дам съвет.
Честно казано по-хубаво от демпферния маховик на стокова кола няма. Никой не може да ме убеди в обратното с патилата които имах и проблемите които частично остават. Да махнах сетъпа с 1З и АЦЕ и сложих Валео пълен комплект. Излезе ми 710 лева а с демпфер излизаше 850 пълен комплект. Е свидят ми се тея пари за 14 годишна барака мамицата и. Направо ми идва да я засиля на някъде. След монтажа на валеото колата поне може да се кара. Онова бучене дето и ти го имаш беше и при мен. Получаваше се защото феродото се сгъваше като макарон и искаше още. Да ама пружините нямат ход повече и почва да тресе купето и да бучи, бръмчи сякаш караш с 30 км. на пета с пълна газ. Пълна дивотия, не искам да се качвам в колата чак, така я намразих. При теб като обереш луфта на педала на съединителя, без да го натискаш обаче, усещаш ли вибрации сякаш педала рита ритмично с двигателя. При мен ги има доста ама толкова време мина вече че нямам спомен дали ги имаше с демпфера или не.Я сподели къде ти жулеха маховика и как го жулеха? Работя в машиностроенето и съм запознат с някои работи. Направиха ли ти баланс? Ако са го балансирали трябва да си личи на гърба му. Правят се отвори с които се отнема материал. И колко ти излезе интервенцията за бегачката ако не е тайна. Погледни в другата тема има доста снимки на валеото и съм споделил мнение. За сега съм частично доволен.има малки проблеми които не се знае дали са от дебитомер, съединител или скоростнакутия ама нямам нерви да се занимавам а и пари не ми се дават за таралясници вече.
Поздрави и питай пък дано мога да дам съвет.
- viktoris
- Мнения: 500
- Регистриран на: Пон 10 ное 2008 0:54
- Автомобил: Passat 98 AFN Galaxy AHU 97
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
Re: пасат б5, ауди а4 замяна на двумасов маховик с едномасов
Значи маховика ми го стъргаха и разпробиваха за по голям съединител на 240 мм в Маднес в Пловдив ,но след това го пращах на един колега който го носи на делителна машина да му слагат щифтове и след това на баланс в Първомай някъде...И да ,имаше отзад кръгове от бургия дето е отнемано от материала....
В Маднес ми взеха около 150 лв за маховик+челосване и разпробиване и баланс,а за щифтовете и баланса след това към 50-60 лв май бе за работа и разни куриерски услуги на там на сам,та към 80-100 лв.
Съединитела нов бе към 550-600 лв за ауди S2.
Интересното е че този колега дето му пращах съединитела, направи абсолютно същата процедура с неговия маховик и съединител, на същата кола пасат б5 AFN но само предно предаване ,и при него няма никакви вибрации дъдрения и т.н.
Лично съм му карал колата и никъде нищо странно не усетих.
Също така съм карал още 2 коли с така направени съединители,но без да се слагат допълнително щифтове и повторен баланс ,пасат Б5 и ауди А4 и при тях си беше всичко на ред.
Говориме все за засилени коли над 220 к.с. и всичко е ток....А при мен има няма 170-180 к.с. и тресе жестоко....и то без да я напъвам колата ...в смисъл и 90 к.с. да е пак ще тресе щото едвам едвам се ускорявам когато бучи така...Не знам дали е от 4х4 -тo или съединитела...или нещо не съм направил както трябва...Но като чета тук явно има и коли само с предно и то често дето има разни вибрации и при тях....
И започвам да си мисля че е от износена скоростна кутия а не от друго....щом при едни няма проблем при други има...
Мойта е на 450 000 та определено е старичка и утре ще проверявам колко луфтове има по диференциалите и карданите.
Ще пробвам и да си дигна малко милиграмите че са 2-2.2 сега ....не че очаквам да се промени от това де....и ще се опитам да долея още масло в кутията....в Дизел форума съветват да се сложи по един литър допълнително на кутията и отихвала.....но при мен дъдренето по скоро е както казваш ти от пружините на диска...или поне така ми звучи....
В Маднес ми взеха около 150 лв за маховик+челосване и разпробиване и баланс,а за щифтовете и баланса след това към 50-60 лв май бе за работа и разни куриерски услуги на там на сам,та към 80-100 лв.
Съединитела нов бе към 550-600 лв за ауди S2.
Интересното е че този колега дето му пращах съединитела, направи абсолютно същата процедура с неговия маховик и съединител, на същата кола пасат б5 AFN но само предно предаване ,и при него няма никакви вибрации дъдрения и т.н.
Лично съм му карал колата и никъде нищо странно не усетих.
Също така съм карал още 2 коли с така направени съединители,но без да се слагат допълнително щифтове и повторен баланс ,пасат Б5 и ауди А4 и при тях си беше всичко на ред.
Говориме все за засилени коли над 220 к.с. и всичко е ток....А при мен има няма 170-180 к.с. и тресе жестоко....и то без да я напъвам колата ...в смисъл и 90 к.с. да е пак ще тресе щото едвам едвам се ускорявам когато бучи така...Не знам дали е от 4х4 -тo или съединитела...или нещо не съм направил както трябва...Но като чета тук явно има и коли само с предно и то често дето има разни вибрации и при тях....
И започвам да си мисля че е от износена скоростна кутия а не от друго....щом при едни няма проблем при други има...
Мойта е на 450 000 та определено е старичка и утре ще проверявам колко луфтове има по диференциалите и карданите.
Ще пробвам и да си дигна малко милиграмите че са 2-2.2 сега ....не че очаквам да се промени от това де....и ще се опитам да долея още масло в кутията....в Дизел форума съветват да се сложи по един литър допълнително на кутията и отихвала.....но при мен дъдренето по скоро е както казваш ти от пружините на диска...или поне така ми звучи....
-
- Мнения: 520
- Регистриран на: Пет 20 авг 2010 11:31
- Автомобил: Passat
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Re: пасат б5, ауди а4 замяна на двумасов маховик с едномасов
И аз при мен го отдавам на износена скорстна кутия...Но ме посъветваха да сменя вакумните маркучи, да сложа ламарина на ЕГР-а понеже само съм му махнал вакума и да взема нов дебитомер понеже е сдал багажа. Предполага се, че тресенето в ниските е поради липса на мощност от дебитомера. Еку-то ограничава горивото заради него и колата се мъчи и притриса заради тежкото купе. Това е последната теория на конспирацията поне при мен. Ако ми остане време ще правя и малко еисперименти с тампони по гърнетата ама ме съмнява да е от там. Звука и вибрациите сякаш са точно от към кутията ама знае ли човек. Все пак аз съм със стокова кола и нещата са коренно различни от твоите. Проверил ли си тампони, меки връзки и т.н. Мога само да предполагам от какво е дъдренето. Те и майсторите само предполагат и предлагат доста скъпи и нерентабилни проби. Мисля си,че най добрата консултация може да се направи само при форумните майстори, и то най-добре във Варна при ifidik. Поне е човек на когото Ваг автомобилите са му до болка познати, особено дизелите. Не знам и аз къде да те насоча да търсиш проблема защото и аз го търся от 5 месеца и няма голям напредък за момента.
- viktoris
- Мнения: 500
- Регистриран на: Пон 10 ное 2008 0:54
- Автомобил: Passat 98 AFN Galaxy AHU 97
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
Re: пасат б5, ауди а4 замяна на двумасов маховик с едномасов
Според мена проблема си е от съединител или скоростна кутия...не от настроики на колата.....Какви ли не чипове съм слагал променял съм турбини,разпръсквачи,дебитомери,настроики на помпа предварение,милиграми,сега съм и с друга помпа с 11 мм елемент....Тези вибрации дето си ги имах преди смяната на съединитела от 1700-2500 все си ги имаше.Сега са се преместили в по долен диапазон на оборотите.
А сега даже осещам вибрациите точно от към съединитела и от към скоростната кутия.
Той Иво беше тук през уикенда ама не бях сменил още съединитела да му дам да проба да си каже мнението.
А сега даже осещам вибрациите точно от към съединитела и от към скоростната кутия.
Той Иво беше тук през уикенда ама не бях сменил още съединитела да му дам да проба да си каже мнението.
- ch5393ah
- Мнения: 157
- Регистриран на: Нед 10 юни 2007 18:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Котел
Re: пасат б5, ауди а4 замяна на двумасов маховик с едномасов
Здравейте, колеги! Като чета тази тема никъде не виждам някой да е споменал, че маховиците от 1з и аце са доста по леки от оригиналния демпфер. Та въпросът ми е има ли вариант за твърд маховик който да е тежък колкото демпферния, а не лек колкото на 1з при надлъжните мотори ?! И естествено да е от морга примерно, а не заменка от магазина!
- samo_pechka
- Мнения: 8979
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Плътен маховик за надлъжни мотори
ch5393ah написа:Здравейте, колеги! Като чета тази тема никъде не виждам някой да е споменал, че маховиците от 1з и аце са доста по леки от оригиналния демпфер....
samo_pechka написа:....
Има разлика и в теглото м/у двата маховика ( тук аз не съм ги теглил, копирам отговор от други теми :roll: :
двумасов : 11,0 kg
едномасов :8,3 kg
....
Ами аз в началото на темата съм го писал и посочил килата ( тук става въпрос за едномасов вграждан в 1Z, ACE и т.н.)
ch5393ah написа:..Та въпросът ми е има ли вариант за твърд маховик който да е тежък колкото демпферния, а не лек колкото на 1з при надлъжните мотори ?! И естествено да е от морга примерно, а не заменка от магазина!
Доколкото знам - няма .
- ch5393ah
- Мнения: 157
- Регистриран на: Нед 10 юни 2007 18:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Котел
Re: пасат б5, ауди а4 замяна на двумасов маховик с едномасов
Целия демпферен комплект тежи 17 кг. Което означава, че такъв твърд маховик с такова тегло на комплекта може да се намери само нов .......... Така ли излиза..?!?
-
- Мнения: 520
- Регистриран на: Пет 20 авг 2010 11:31
- Автомобил: Passat
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Re: пасат б5, ауди а4 замяна на двумасов маховик с едномасов
Колега viktoris, има ли развитие някакво при Вас? При мен няма, вибрациите си останаха и с нов съединител. Иво погледнал ли е колата и какво му е мнението?
- viktoris
- Мнения: 500
- Регистриран на: Пон 10 ное 2008 0:54
- Автомобил: Passat 98 AFN Galaxy AHU 97
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
Re: пасат б5, ауди а4 замяна на двумасов маховик с едномасов
Няма колега.....и в раздела syncro & 4motion умуваме още.....понеже много ме съмнява торсена, кардана,диференциала или вътрешни карета примерно...
Иво няма как да я види че е на другия край на Бг,а от разтояние няма как да прецени...въпреки че в моя случай с преправян маховик ,той е най заподозряния.....
Но още едно момче си сложи така направен маховик ,и при него няма абсолютно никакви вибрации....
Аз лично смятам че тези вибрации до 1800 оборота са от скоростната кутия....просто при износени скоросни кутии има разни луфтове вътре и почва да дрънчи когато няма демферен маховик да ги обира.
Снощи досипах още масло в скоростната кутия (вече е поне с 1.4 литра повече) и доста се поуспокоиха вибрациите ,но все още ги има .....мисля още да сложа утре
... па или ще се чупи или ще се оправя.
По сериозния проблем обаче си остава...дето го имах и с демферния маховик ....тресенето около 1800-2400 оборота....май не му обърнах много внимание след като сложих твърдия маховик,но си го има и то много сериозно на моменти....направо се получава едно блъскане, подскачане и лашкане на предницата на колата... и май си е точно торсена....
Ще сменя кутията но незнам кога ще бъде....да видим дали ще се оправят нещата.
Иво няма как да я види че е на другия край на Бг,а от разтояние няма как да прецени...въпреки че в моя случай с преправян маховик ,той е най заподозряния.....
Но още едно момче си сложи така направен маховик ,и при него няма абсолютно никакви вибрации....
Аз лично смятам че тези вибрации до 1800 оборота са от скоростната кутия....просто при износени скоросни кутии има разни луфтове вътре и почва да дрънчи когато няма демферен маховик да ги обира.
Снощи досипах още масло в скоростната кутия (вече е поне с 1.4 литра повече) и доста се поуспокоиха вибрациите ,но все още ги има .....мисля още да сложа утре

По сериозния проблем обаче си остава...дето го имах и с демферния маховик ....тресенето около 1800-2400 оборота....май не му обърнах много внимание след като сложих твърдия маховик,но си го има и то много сериозно на моменти....направо се получава едно блъскане, подскачане и лашкане на предницата на колата... и май си е точно торсена....
Ще сменя кутията но незнам кога ще бъде....да видим дали ще се оправят нещата.
Re: пасат б5, ауди а4 замяна на двумасов маховик с едномасов
Вижте темата на Виктор в синхрото и 4-моушана.Че и аз го закъсах....
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: Съб 04 сеп 2010 15:38
- Автомобил: vw passat
- Двигател: afn
- Местоположение: goce delchev
Re: пасат б5, ауди а4 замяна на двумасов маховик с едномасов
Здравейте колеги днес не ми е ден трябва да свалям скоростите на пасата ама се чудя дали да не му сложа маховик от ауди 90 купе 2.3 170 конски сили 7А на 240 ще издържи ли. И какво ще трябва да сменя. Мерси предварително
Re: пасат б5, ауди а4 замяна на двумасов маховик с едномасов
Ако си на предно предаване само слагай смело самоче мотора не е май 170кс а е 136кс...НГ му е кода става и маховика и съединитела са еднакви като на 1з и АЦЕ моторите.....даже този от бензина ще държи доста повече от 1з.....
-
- Мнения: 2102
- Регистриран на: Чет 29 ное 2012 15:32
- Автомобил: VW Passat
- Двигател: AVF
- Местоположение: София
Re: пасат б5, ауди а4 замяна на двумасов маховик с едномасов
krumcho_89 написа:Здравейте колеги днес не ми е ден трябва да свалям скоростите на пасата ама се чудя дали да не му сложа маховик от ауди 90 купе 2.3 170 конски сили 7А на 240 ще издържи ли. И какво ще трябва да сменя. Мерси предварително
Ще спестиш 200лв ама колата няма да е като с демпферен и ще се ядосваш после
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 63 госта