пасат- Б5 1.8 adr смяна антифриз
пасат- Б5 1.8 adr смяна антифриз
Здравейте колеги,как да си сменя антифриза на пасат- Б5 1.8 adr. Благодаря предварително!
- pas1.8mi
- Мнения: 5208
- Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1.8T AEB 1999
- Местоположение: София,Плевен
Re: Смяна антифриз на пасат Б5 1.8
В долната дясна( срещу колата) част на радиатора има кранче за източване! 

- Rosenirs
- Мнения: 328
- Регистриран на: Съб 28 окт 2006 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Казанлък
Re: Смяна антифриз на пасат Б5 1.8
Колегата над мен е казал ето и снимки за какво става въпрос.Приготви си 7 литра G12 антифриз.

.jpg)

.jpg)
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Смяна антифриз на пасат Б5 1.8
Също така разкачи повечето маркучи и промий хубаво цялата система с маркуч с вода, защото тези Пасат-и много често страдат от ядове с парното и охлаждането точно заради затлачени системи.
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Смяна антифриз на пасат Б5 1.8
решетката на бронята от лявата страна.Хващаш я и дърпаш :) Кранчето се вижда малко навътре от нея. За пълен достъп отвсякъде, трябва да махнеш предната броня,ама само за да източиш антифриза, не ти е нужен чак такъв достъп.
Re: Смяна антифриз на пасат Б5 1.8
Благодаря колеги,последно забравих да питам-на студен или на загрят двигател се сменя?
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Смяна антифриз на пасат Б5 1.8
По-добре е на студен,ако ще промиваш всичко.Все пак на блока и главата не им е много готино да са на около 80-90 градуса,да изпразниш охладителната течност и да налееш вода с температура 5-10 градуса от чешмата
.При загрял двигател ще изтече по-добре,защото термостата ще е отворил,ама ако ще я промиваш,е без значение. Когато се промива,се прави следното - след като си промил системата,закачаш всички маркучи и наливаш само концентрат в системата,защото остава вода в двигателя (заради термостата,който е ниско долу).Съответно ако системата е 7Л и антифриза се разрежда 1:1, наливаш 3.5Л концентрат и после доливаш с колкото още вода трябва. Ако го разбъркаш предварително,трябва системата ти да е 100$ празна,което е доста трудно да постигнеш,ако нямаш условия (примерно радиатора за парно е такъв,че входа и изхода са отгоре т.е. трябва въздух,за да избуташ водата от него, същото важи и за блока и главата,заради термостата).



Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: dalgia-73 и 69 госта