На къде върви марката VW

Автомобилни теми, които не са свързани с Volkswagen
myrshavija
Мнения: 5553
Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
Автомобил:
Двигател:

Re: На къде върви марката VW

Мнениеот myrshavija » Чет 07 ное 2013 6:37


stivenj написа:Е, колега , това последното изречение даде покой на съвестта ми.Ще споделя мнение за колега писал по горе в темата и може да се заключва.Та, кой прави последните години по здрава кола, аз мисля , че са азиатците, те бяха дълго време изхвърлени от световните пазари и така се върнаха, качество,нормална цена,и лека подръжка.Защото гигантите като СААБ, Волво ,и др. вече не са това , което са,омешиха се с немците и ,много баби хилаво дете.За себе си направих извода, извинявам се на модераторите , че занимавах колегите с тази тема,надявам се , че не е била безсмислена, защото ,както казва българската поговорка,сиромах човек , жив дявол.Аз ценя парите ,които печеля всеки месец и не искам да ги давам на вятъра, ще се замисля за следващата си покупка, но няма да е VW.
Според мен, много си се объркал, но важното е, че съвестта ти вече е спокойна.




Потребителски аватар
icoico
Мнения: 3795
Регистриран на: Пет 04 май 2007 18:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: На къде върви марката VW

Мнениеот icoico » Чет 07 ное 2013 10:40


forski написа:...И най интересното е че много от тези класации се правят именно от немски организации като TUV или печатните им auto медии!
За справка TUV Report 2013 ...


http://www.autoreview.bg/articles/auto_world/read/422/nai-nadejdnite-i-nenadejdni-avtomobili-spored-novata-klasaciq-na-t-v/


Най-интересното е, че както винаги журналистите четат информацията като дявол евангелието, а вие им се връзвате.Оттук нататък ще пиша болднато:ТЮВ изобщо не прави класация на надеждни или ненадеждни коли. Това, което всеки си го нагласява според собствения интерес е статистика на автомобилите в съответния възрастов клас, издържали или неиздържали технически преглед. Ето ви тук една разбивка на причините за неиздържане:
http://www.tuev-sued.de/auto-fahrzeuge/tools-services/tuev-report-2013/die-haeufigsten-maengel
,която показва, че главната такава е дефект по осветителната система, тоест изгоряла крушка :mhihi :mhihi :mhihi Прочее единственото сигурно нещо, което тази статистика показва е водачите на коя марка/модел автомобили най- често подменят и на коя не подменят изгорелите крушки преди да отидат на преглед icon_idea icon_idea icon_idea :mhihi :mhihi :mhihi Има ли защо да си образувам по-нататъшни мазоли на пръстите или вече схващате идеята...?


theultimate
Мнения: 2140
Регистриран на: Вто 06 ное 2007 20:20
Автомобил: Passat B7
Двигател: CFFB
Местоположение: София

Re: На къде върви марката VW

Мнениеот theultimate » Чет 07 ное 2013 11:33


От една страна е вярно - безобразие е нова кола в гранция на 50-100 000 да и се счупи каквото и да било, дори да изгори крушка. И това не е само за VW, ами масово.

От друга....скоро правих протекла рейка, клапа на климатика и централно, микроключе - все неща, които физически ги нямаше в Г2, че да се счупят.

Май всичко опира до безпаричие - тук GSM-а всеки го ползва макс 2-3 години, хвърля го, взима нов и не се интересува колко време ще изкара батерията примерно. Явно на Запад така правят и с колите. И старите нокии бяха много по-здрави от да кажем iphone, но сега никой не иска телефон, който да държи 10 години.


Потребителски аватар
Asko VW
Мнения: 838
Регистриран на: Вто 29 ное 2011 14:04
Автомобил: VW Passat-B6 Variant
Двигател: 2-0 TDI BMP 2006
Местоположение: Sofia

Re: На къде върви марката VW

Мнениеот Asko VW » Чет 07 ное 2013 12:10


Всичко това, което изтъкнаха колегите, които казаха, че съвременната политика на производителите е насочена към първият собственик е вярно, колата се прави да изкара около 5 години, колкото ползва първият собственик, а следващият/те кучета го яли. Важното е да се стимулират продажбите на нови коли и да се пестят производствени разходи. Аз обаче си мисля, че рано или късно, тази политика, ще изиграе лоша шега основно на производителите, които до скоро се славеха с пословичната здравина на колите си за продължителен период от време, като една от тези марки е нашата. Ще попитате защо ? Ами много просто, вторичният пазар на автомобили не е нещо имагинерно, той е реален фактор и то не само по нашите географски ширини, но и в западна Европа (да не мислите, че всички западняци карат само нови коли). И така, когато човек си търси кола на старо, той иска да вземе нещо по-читаво за да не се налага постоянно да го прави, въпреки, че не е първа младост. Съответно повечето хора се насочват към доказани марки, съответно търсенето, а и цените на тези возила са по-високи (от тук и първият собственик ще получи повече пари за старото си возило). В един момент обаче се оказва, че тези коли вече не са това което са били и съответно рано или късно (при нас по-късно) потребителите на коли втора ръка се усещат, че няма смисъл да хвърлят повече пари за тези марки, при положение, че те се трошат като други не толкова реномирани марки и по-добре за същите пари да вземат нещо по ново и добре оборудване от друга марка. От тук колелото се завърта, спада търсенето (и тук все повече хора започват да се замислят дали пак да си купят отново VW) , остатъчната цена също и в един момент дори купувачите на нови коли почват да се замислят, до колко има смисъл да предпочетат VW пред Рено (това само примерно, не се хващайте за конкретните марки) и така почват да падат и продажбите на нови коли. Като се добавят и някои масови издънки с коли в гаранция (примерно ангренажа при FSI моторите) и то какво излиза, че покупката на VW, нов или стар, май не е най добрата идея, по-добре да погледнеш по на изток, към Азия или по на Юг към Франция (щом ще ми ги правят като френските, защо да давам пари за немска). Съжалявам ако звуча крайно, но като гледам на къде вървят нещата, някои немски производители май, ще плачат след 10-ина години.
П.П. Ей, много дълъг стана тоя пост, съжалявам ако съм ви отегчил.

Последна промяна от Asko VW на Чет 07 ное 2013 16:37, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
forski
Мнения: 4160
Регистриран на: Пет 07 мар 2008 22:10
Автомобил: SUZUKI SX4 S-CROSS Boosterjet
Двигател:
Местоположение: Сенник/Севлиево
Контакти:

Re: На къде върви марката VW

Мнениеот forski » Чет 07 ное 2013 12:21


Той е резонен и въпроса след Голф 4 и Пасат 5.5 на къде ... ?
За дизелджийте е ясно там има опция, ами за тези които предпочитат бензинов двигател?


kiril_bulgaria
Мнения: 594
Регистриран на: Съб 28 фев 2009 21:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Царево / Бургас

Re: На къде върви марката VW

Мнениеот kiril_bulgaria » Чет 07 ное 2013 14:11


Как накъде? Ами оттам, откъдето сме тръгнали - Жигула.
Това не е онази Жигула Класика, която сме запомнели от нашите бащи и дядовци.
И щом дизайна го прави бившият дизайнерски шеф на Мерцедес, ск.кутия е на Порше, а ангренажният ремък се сменя на 200.000км.
За съжаление, в България няма сериозан вносител на тези автомобили, затова не Ви препоръчвам да си купите екзотика!
http://www.zr.ru/content/articles/585648-rasstavit-prioritety/


Потребителски аватар
sodata1
Мнения: 212
Регистриран на: Пет 08 яну 2010 16:19
Автомобил: BMW
Двигател: 330XD
Местоположение: София

Re: На къде върви марката VW

Мнениеот sodata1 » Чет 07 ное 2013 15:35


За мен най-качествения автомобил е сааб!Вярно е фалираха,но фалираха защото те си правиха разработките на всичко-навигации и тем подобни неща!Купето в сравнение с другите коли е уникално здраво.Не бяха ултра модерните като визия,но са здрави и следващата кола за мен е сааб!Поразровете и вижте хората какво говорят,Топ Гиар имаха епизод за сааб и вижте какво казват!Сааб държаха на качеството!Харесвам Фолксваген,но на черното бяло не може да се каже!


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8982
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: На къде върви марката VW

Мнениеот samo_pechka » Чет 07 ное 2013 20:44


Абе и те са поизложиха с тая VP44 ( за дизелите им ) :beat_butt2 Най-хубавата ( разбирай -здравата ) кола е най-простата , колкото повече "гъделчета" толкова по-зле и склонно към дефекти . Преди години имаше едно предаване за автомобилния производител ТАТА , та в интервюто стана на въпрос за електрониката в колата , визираше се един бус на базата на стария Мерц 308 д , отговора беше - ами най-"електронното" нещо в колата е релето на динамото :mhihi Модела за Европа беше с "екстри" от рода на ..парно :eek и клима :smile няма ел,мел ,сичко е груба механика и 10 плата гуми :mhihi


Потребителски аватар
Vlad777
King of the Road
King of the Road
Мнения: 20291
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
Местоположение: София
Контакти:

Re: На къде върви марката VW

Мнениеот Vlad777 » Чет 07 ное 2013 20:53


sodata1 написа:За мен най-качествения автомобил е сааб!Вярно е фалираха,но фалираха защото те си правиха разработките на всичко-навигации и тем подобни неща!Купето в сравнение с другите коли е уникално здраво.Не бяха ултра модерните като визия,но са здрави и следващата кола за мен е сааб!Поразровете и вижте хората какво говорят,Топ Гиар имаха епизод за сааб и вижте какво казват!Сааб държаха на качеството!Харесвам Фолксваген,но на черното бяло не може да се каже!

:h020
Поинтересувай се за цените на частите и тогава пак ще си говорим. В смисъл за елементарни неща по окачване и т.н.


tabu_bg
Мнения: 116
Регистриран на: Пон 02 авг 2010 10:08
Автомобил: Nissan Navara
Двигател: yd25ddti
Местоположение: Козлодуй/София

Re: На къде върви марката VW

Мнениеот tabu_bg » Чет 07 ное 2013 21:43


Vlad777 написа:
sodata1 написа:За мен най-качествения автомобил е сааб!Вярно е фалираха,но фалираха защото те си правиха разработките на всичко-навигации и тем подобни неща!Купето в сравнение с другите коли е уникално здраво.Не бяха ултра модерните като визия,но са здрави и следващата кола за мен е сааб!Поразровете и вижте хората какво говорят,Топ Гиар имаха епизод за сааб и вижте какво казват!Сааб държаха на качеството!Харесвам Фолксваген,но на черното бяло не може да се каже!

:h020
Поинтересувай се за цените на частите и тогава пак ще си говорим. В смисъл за елементарни неща по окачване и т.н.


Нормално на ВАГ групата като частите са я турски я незнам какви си нормално да са евтини, съединители Люк и саш и тем подобни, я иди смени съединител (просто пример) в официалния сервиз на ваг и тогава ще говориме


Потребителски аватар
Vlad777
King of the Road
King of the Road
Мнения: 20291
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
Местоположение: София
Контакти:

Re: На къде върви марката VW

Мнениеот Vlad777 » Чет 07 ное 2013 22:10


Един лагер главина за моята кола е 30 лв, а за един сааб е 10 пъти повече по спомен. Това в един и същ магазин проверени цените.

Ей сега фърлям аудито и си купувам един 15 годишен Сааб, за да го ремонтирам със скъпи части в официален сервиз (защото в други никой не го е виждал на живо) и да се чувствам много по-добре.


Потребителски аватар
byi
Мнения: 47
Регистриран на: Пон 19 дек 2011 16:25
Автомобил: VW Golf IV
Двигател: AHF
Местоположение: София - Овча Купел

Re: На къде върви марката VW

Мнениеот byi » Чет 07 ное 2013 22:11


Живи и здрави като си купим Голф 7 ще разберем накъде върви. Другото е само оплакване и мрънкане на кой какво му се е счупило :love.vwclub


tabu_bg
Мнения: 116
Регистриран на: Пон 02 авг 2010 10:08
Автомобил: Nissan Navara
Двигател: yd25ddti
Местоположение: Козлодуй/София

Re: На къде върви марката VW

Мнениеот tabu_bg » Чет 07 ное 2013 22:25


Vlad777 написа:Един лагер главина за моята кола е 30 лв, а за един сааб е 10 пъти повече по спомен. Това в един и същ магазин проверени цените.

Ей сега фърлям аудито и си купувам един 15 годишен Сааб, за да го ремонтирам със скъпи части в официален сервиз (защото в други никой не го е виждал на живо) и да се чувствам много по-добре.


Да потвърждаваш моята теза, че за ваг групата се произвеждат части ментета който са по евтини ... А ако трябва да сме обективни трябва да се направи сравнение на цените в официалните сервизи


Потребителски аватар
Vlad777
King of the Road
King of the Road
Мнения: 20291
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
Местоположение: София
Контакти:

Re: На къде върви марката VW

Мнениеот Vlad777 » Чет 07 ное 2013 23:09


Значи афтърмаркет частите на реномирани производители са ментета... :no Дето цял свят ги ползва...

Наличието им от своя страна прави VAG много по-достъпни и евтини за поддръжка, защото:
1. Има голям избор от качествени части на достъпни цени
2. Почти всеки "майстор" може да ги ремонтира, което не е валидно за някои по-неразпространени марки

Ти ако държиш да влагаш всеки път по една торба пари като се счупи нещо - купи си Сааб. Познавам такъв човек, който се бори известно време по този начин и накрая не издържа и се отърва.


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Re: На къде върви марката VW

Мнениеот niks76 » Чет 07 ное 2013 23:50


ВАГ отдавна не е това което беше,спомена се голф7(имах допир с такава кола на 1500км катастрофирала и правена само с оригинални части по застраховка-излезе наполовина колкото чисто нова само за пластмаси и аербеци)сааб да го махнем от сметката за сравнение,но след няколко години НЯМА да е рентабилно да се използва стар автомобил без гаранция и това важи за всички марки ,може би единствено изключение засега правят от БМВ като държат на качество, мерцедес е по зле и от фв груп по издръжливост..........



Върни се в “Общи автомобилни дискусии”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 57 госта