Двигател TSI
- StS
- Мнения: 2396
- Регистриран на: Нед 02 юли 2006 1:02
- Автомобил: Golf VI
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Двигател TSI
Априля не е точно така.. при бензинката нещата са зле до днес. Може да са сложили дюзи и нови вериги, но проблема с блокове/бутала остава... Ще допълня поста по-късно.
- Aprilia
- Мнения: 1300
- Регистриран на: Съб 15 мар 2008 0:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Торино, Италия
Re: Двигател TSI
Под модификации имам предвид разновидности на мотора, не подобрения, подобрения май още няма кой знае какви
Иначе проблемните коли които съм виждал не са голф5 така че допускам че съм в грешка за мотора 170, май по-скоро са 122 коня. Абе те всичките 1.4тси си имат проблеми така че 


-
- Мнения: 792
- Регистриран на: Вто 19 юли 2011 13:11
- Автомобил: Polo 6C
- Двигател: DAJA
- Местоположение: София
Re: Двигател TSI
Май не всички, до колкото виждам 180 двигателя явно е усилен и няма проблеми. Или поне така се надявам. 

-
- Мнения: 1118
- Регистриран на: Вто 03 окт 2006 13:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Двигател TSI
В Руските форуми има доста оплаквания, че в студено време и/или каране почти само на къси разстояния, нивото на маслото се повишава - поради попадане на бензин http://www.touran-club.ru/f/obslugivanie/9906-benzin-v-masle-dvigatel-tsi/
- Haralampi
- Мнения: 3612
- Регистриран на: Пет 28 ное 2008 13:44
- Автомобил: VW Golf 4 - 2002
- Двигател: 1.6 16V - AZD
- Местоположение: София
Re: Двигател TSI
Моите впечатления следейки доста форуми и канали за информация са, че нещата с 1.4 TSI / TFSI са вече под контрол след сервизните акции. Почти няма оплаквания вече от сервизираните. Мисля, че вече няма база за притеснения, а че отделни екземпляри "отпадат" от време на време - нима има двигател какъвто и да бил и от която и да е марка, където това да не се случва!? За съжаление е така :-/
Просто тъй като 1.4 е "нарочен" всичко се пише на г*за на Радой ;)
Просто тъй като 1.4 е "нарочен" всичко се пише на г*за на Радой ;)
- Aprilia
- Мнения: 1300
- Регистриран на: Съб 15 мар 2008 0:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Торино, Италия
Re: Двигател TSI
Не е баш така и 2.0тди беше нарочен ама като се оправиха НАИСТИНА нещата след 2008, никакви оплаквания и това е един от моторите които държат най-добра цена спрямо другите, което не може да се каже за първото му поколение, ако гледам голф/а3 платформата с 2.0тди от 2003-4г те са с едно до 1000 евро по-евтини от 1.9тди. С 1.4тси нещата както каза един колега нагоре, до 2008-9г или поне в поколението голф5 не са оправени и то изобщо, едно правят друго се обажда 

Re: Двигател TSI
Да се надяваме, че са се оправили недъзите на TSI-ките.
Поне при мен се смениха следните части: скоростната кутия DSG 7 (на около 30 хил.), след това се появи онова "присвирване" при ускорение - смениха водната помпа с вграден някакъв съединител, появи се притракването при палене на студен двигател - първо смениха обтегач на веригата, не се оправи и след това смениха и веригата с прилежащи към нея необходими чаркове (това беше на около 70 хил.) Сега съм на 105 хил. и да "чукна на дърво" до момента не съм имал ядове. Дай боже да няма!
Поне при мен се смениха следните части: скоростната кутия DSG 7 (на около 30 хил.), след това се появи онова "присвирване" при ускорение - смениха водната помпа с вграден някакъв съединител, появи се притракването при палене на студен двигател - първо смениха обтегач на веригата, не се оправи и след това смениха и веригата с прилежащи към нея необходими чаркове (това беше на около 70 хил.) Сега съм на 105 хил. и да "чукна на дърво" до момента не съм имал ядове. Дай боже да няма!
- Haralampi
- Мнения: 3612
- Регистриран на: Пет 28 ное 2008 13:44
- Автомобил: VW Golf 4 - 2002
- Двигател: 1.6 16V - AZD
- Местоположение: София
Re: Двигател TSI
Aprilia написа:Не е баш така и 2.0тди беше нарочен ама като се оправиха НАИСТИНА нещата след 2008, никакви оплаквания и това е един от моторите които държат най-добра цена спрямо другите, което не може да се каже за първото му поколение, ако гледам голф/а3 платформата с 2.0тди от 2003-4г те са с едно до 1000 евро по-евтини от 1.9тди. С 1.4тси нещата както каза един колега нагоре, до 2008-9г или поне в поколението голф5 не са оправени и то изобщо, едно правят друго се обажда
"Никакви" е малко пресилено :)
Психологическата страна не бива да бъде подценявана. Винаги най-проблемните двигатели се оказват най-разпространените (съответно ценови най-изгодните). Колко оплаквания от R32 или RS си чел ;) Значи ли това, че там грам проблеми няма? ;)
Наистина оплакванията от 1.4 TFSI рязко намаляха в последно време, но времето ще покаже...
- Aprilia
- Мнения: 1300
- Регистриран на: Съб 15 мар 2008 0:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Торино, Италия
Re: Двигател TSI
Напротив от РС оплаквания има, то са турбота то са скорости, оплаквания доста 
От р32 също има оплаквания откъм вериги (дори знаем и че галиано от форума имаше проблеми с тях, единствената р32 във форума, смятай колко е голям процента). 2.0тди след 2008 смея да твърдя че проблеми (поне известни 'детски болести') няма, това че някоя мърлява кола се е счупила защото маслото и е лонг лайф и е сменяно на 50 000км е друга работа, реално аз не съм виждал такава проблемна кола, а работат ами е такава че имам досег и наблюдение над много коли и представителства и то най-вече на фв, това разбира се не значи че няма нито една кола с проблем

От р32 също има оплаквания откъм вериги (дори знаем и че галиано от форума имаше проблеми с тях, единствената р32 във форума, смятай колко е голям процента). 2.0тди след 2008 смея да твърдя че проблеми (поне известни 'детски болести') няма, това че някоя мърлява кола се е счупила защото маслото и е лонг лайф и е сменяно на 50 000км е друга работа, реално аз не съм виждал такава проблемна кола, а работат ами е такава че имам досег и наблюдение над много коли и представителства и то най-вече на фв, това разбира се не значи че няма нито една кола с проблем

- get
- Мнения: 25
- Регистриран на: Сря 29 апр 2009 12:03
- Автомобил: Polo 6R and Golf 3
- Двигател: 1.2 TSI CBZC 2013 and 1.8 ABS1993
- Местоположение: Пловдив
Re: Двигател TSI
Колеги, излезе файл на руски език с информация за новото поколение бензинови двигатели на VW - EA211.
http://vwts.ru/pps/pps_511_nov_benz_dvig_ea211_rus.pdf
Проблемните вериги вече са заменени с ангренажен ремък. Малките 1.2 TSI мотори вече са с по 4 клапана на цилиндър. Има и много други нововъведения и подобрения.
Ако някой има преки впечатления ще се радвам да ги сподели тук!
Поздрави!
http://vwts.ru/pps/pps_511_nov_benz_dvig_ea211_rus.pdf
Проблемните вериги вече са заменени с ангренажен ремък. Малките 1.2 TSI мотори вече са с по 4 клапана на цилиндър. Има и много други нововъведения и подобрения.
Ако някой има преки впечатления ще се радвам да ги сподели тук!
Поздрави!
-
- Мнения: 163
- Регистриран на: Сря 12 сеп 2012 16:08
- Автомобил: VW Passat B6 2.0 FSI variant
- Двигател: BLR 2005
- Местоположение: София
Re: Двигател TSI
Здравейте колеги, от доста време се оглеждам за нещо по ново, за да замени стария ADR обаче Б6 са стари вече, а Б7 прекалено скъпи(гледам за бензин + ръчка). Оглеждам се за Шкода и ми попадна тази обява http://www.cars.bg/c659764 - доста неща са сменени по нея, чел съм за проблемите с TSI моторите и при 1.8 двигатела това са - счупени клапани на вариатора на разпределителния вал - и проблем с ангренажната верига. Тук в обявата всичко това е сменено + предница и съединител. Това добре ли е или значи че колата доста мъка е видяла ? Проверка в Еуратек евентуално ?
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7854
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: Двигател TSI
Значи ко викаш, Пасат Б6 е прекалено стар, но Октавия 2(Голф5), преди фейслифта е ок? Priceless 

-
- Мнения: 163
- Регистриран на: Сря 12 сеп 2012 16:08
- Автомобил: VW Passat B6 2.0 FSI variant
- Двигател: BLR 2005
- Местоположение: София
Re: Двигател TSI
Моя грешка говоря за Ауди, а не за пасатор 

- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7854
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: Двигател TSI
Дайте мнение колеги. Разумно ли е да се вземе 1,4ТСИ с раздрънкана верига при положение че търговеца поема смяната й с нова и реално докато не приключи ремонта и дрънченето не изчезне, ще оставя само капаро? Изчел съм материалите за ТСИ и много се чудя. При все че проблемите са верига, обтегач и евентуално вариатор на единия вал, не звучи съвсем трагично? Иначе колата е много ок, с ясна история и щети.
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 20258
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Двигател TSI
Аз не бих оставил капаро, преди да е направен ремонта. Ако го направят калпаво и нещо не е в ред след това какво става с капарото?
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 51 госта