
Напомпване на голф 2 GTD- завършено, 113 кс на колелата
-
- Мнения: 748
- Регистриран на: Пет 04 сеп 2009 22:24
- Автомобил: Audi 80 B4
- Двигател: 1994 1z
- Местоположение: Стара Загора
Re: Напомпване на голф 2 GTD- завършено, 113 кс на колелата
чух,че вече не само на камиони и автобуси,ами тука един ТДС има от 2 години го търкалят така,мерцедес от старите чист дизел вървял повече от турбиниран такъв.А предполагам не е система комън рейл,а дърт коч като моя 

-
- Мнения: 402
- Регистриран на: Сря 23 юни 2010 15:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: постоянно...
Re: Напомпване на голф 2 GTD- завършено, 113 кс на колелата
и комън райл може на газ, за твойта пак е още по лесно
-
- Мнения: 70
- Регистриран на: Чет 23 сеп 2010 20:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: plovdiv
Re: Напомпване на голф 2 GTD- завършено, 113 кс на колелата
А за tdi с роторна помпа,какво ви е мнението ?
- kompresor
- Мнения: 493
- Регистриран на: Нед 09 авг 2009 18:57
- Автомобил: Audi 8D Avant
- Двигател: AEB 1996
- Местоположение: град Русе
- Контакти:
Re: Напомпване на голф 2 GTD- завършено, 113 кс на колелата
Чета темата с интерес. Сигурен съм, че пропан бутан на дизелов мотор може да се пусне, обаче какви са особеностите. Начина на пускане на газта, дали има влиание върху турбото, взаимодействието между клапаните и клапанните легла, по - чисто изгаряне ли се получава, как да се пуска пропан бутана при предкамерния мотор - от половината на хода на педала на газта нататък или постоянно след запалването на мотора. Според мен най - добре е газта да се пуска след определени обороти например за моя двигател 2000, защото извънградско на 2000 оборота съм на 80 кмч, и тогава като има пропан бутан започва икономията на нафта, разбирасе това са само разсъждения. Друг въпрос - пропан бутана със намесата си в горивния процес на дизеловия мотор може ли да намали живота на подгревните свещи които както добре знаем че ако не работи една от тях няма палене предкамерния дизел. Според мен с прибавянето на пропан бутан към дизела се получава по чисто горене и намаляване на саждите, приятел химик се опита да ми обясни реакцията която се получава - газта допринася за по - пълното изгаряне на дизела, по - чисто изгаряне и се повишава кпд на мотора с което и разхода пада по обясними от физиката причини.
-
- Мнения: 748
- Регистриран на: Пет 04 сеп 2009 22:24
- Автомобил: Audi 80 B4
- Двигател: 1994 1z
- Местоположение: Стара Загора
Re: Напомпване на голф 2 GTD- завършено, 113 кс на колелата
вчера чух мнение,че понеже при мен няма компютър,който да управлява целия процес с газта имало опасност да се върне газ към бутилката и да гръмне колектора,и затова трябвало поне 2 възвратни клапана по веригата.Има ли такава опасност? Каза ми го инженер по професия
- kompresor
- Мнения: 493
- Регистриран на: Нед 09 авг 2009 18:57
- Автомобил: Audi 8D Avant
- Двигател: AEB 1996
- Местоположение: град Русе
- Контакти:
Re: Напомпване на голф 2 GTD- завършено, 113 кс на колелата
При колите с карбуратор и газ да не би да има компютър? Имаш един клапан на фланеца на бутилката по евро изисквания един клапан пред изпарителя и един на изпарителя - цели три клапана на газта имаш. Газта като стигне в колектора няма как да не изгори защото се пуска в запален двигател не се пали на газ, няма как да се получи такова връщане.
-
- Мнения: 748
- Регистриран на: Пет 04 сеп 2009 22:24
- Автомобил: Audi 80 B4
- Двигател: 1994 1z
- Местоположение: Стара Загора
Re: Напомпване на голф 2 GTD- завършено, 113 кс на колелата
да разбутам малко темата,отказах се от газта поради опасност от стопяване на клапан и други неизвестни проблеми евентуално.Очертава се колата да е с нов собственик по-натам,ама докато си направи регистрация тук ще пиша от тая свещена за мен тема
Момчето е ентусиаст и най-важното е,че го зарибих да мине от 2000 година Опел на 91 година голф 2.Мисля,че клубът трябва да ми вдигне един малък паметник
хубавото е,че пак ще имам достъп до колата,ще му помагам с каквото мога и от време на време ще си я покарвам пак.Надявам се тази година пак да участваме на Сливен,като таргета ще е ниска 16-ка.Поздрави на всички маниаци и един съвет-не си продавайте голфовете
Аз го направих,но при условие,че ще мога да си ги покарвам от време на време пак



-
- Мнения: 2
- Регистриран на: Чет 27 фев 2014 0:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Напомпване на голф 2 GTD- завършено, 113 кс на колелата
Айде направих си регистрация
.Прочетох всички страници подробно и разбрах колко труд ти е коствало това.Живот и здраве още тази пролет ще върви пак на Сливен и на още много други места.За карането нямаш никакви дертове,все пак те първа ще се уча от теб на VW тръпката.Както викаш ти фенска му работа 


-
- Мнения: 748
- Регистриран на: Пет 04 сеп 2009 22:24
- Автомобил: Audi 80 B4
- Двигател: 1994 1z
- Местоположение: Стара Загора
Re: Напомпване на голф 2 GTD- завършено, 113 кс на колелата
добре дошъл в нашия храм и се радвай,че ще караш една известна клубна кола 

-
- Мнения: 748
- Регистриран на: Пет 04 сеп 2009 22:24
- Автомобил: Audi 80 B4
- Двигател: 1994 1z
- Местоположение: Стара Загора
Re: Напомпване на голф 2 GTD- завършено, 113 кс на колелата
вчера колата даде едно нелошо време на Сливен-16,52 с на 400 м,което е малко подобрение.Дай боже другия път слезем на ниска 16-ка
-
- Мнения: 748
- Регистриран на: Пет 04 сеп 2009 22:24
- Автомобил: Audi 80 B4
- Двигател: 1994 1z
- Местоположение: Стара Загора
Re: Напомпване на голф 2 GTD- завършено, 113 кс на колелата
тука има клипче,ама не е с добро качество и е у фейса,не знам дали ще ви го отвори
https://www.facebook.com/photo.php?v=719553941421443&set=p.719553941421443&type=2&theater
https://www.facebook.com/photo.php?v=719553941421443&set=p.719553941421443&type=2&theater
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: Чет 27 фев 2014 0:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Напомпване на голф 2 GTD- завършено, 113 кс на колелата
Колеги здравейте.Както се знае от преди няколко месеца купих дизеловата бегачка.Преди известно време обаче имах един проблем.Забелязах че като му давам всичката газ по продължително загрява прекалено много, а на нормално каране държеше градуси над 90.Оказа се че също така гори вода защото нямаше никакви течове.Разбира се мисълта ни беше за гарнитура на главата поради голямото налягане което колата прави.Разглобихме главата оказа се че е пукната между клапаните.Започна кошмарното търсене на здрава глава за голф 2 1.6 тд.След доста търсене купихме друга подготвихме я взехме гарнитури болтове и я сложихме.Също така и друг термостат за по сигурно.Преди няколко дни запалихме голфа но за съжаление отново си държи градуси.На нормално каране варира от 90 до 100.За повечко газ не смея защото ме е страх че ще прегрее.Казаха ми че може да е и от водната помпа.То като цяло май това остана.Който знае от какво може да е нека да помогне. 

-
- Мнения: 402
- Регистриран на: Сря 23 юни 2010 15:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: постоянно...
Re: Напомпване на голф 2 GTD- завършено, 113 кс на колелата
braveboy написа:Колеги здравейте.Както се знае от преди няколко месеца купих дизеловата бегачка.Преди известно време обаче имах един проблем.Забелязах че като му давам всичката газ по продължително загрява прекалено много, а на нормално каране държеше градуси над 90.Оказа се че също така гори вода защото нямаше никакви течове.Разбира се мисълта ни беше за гарнитура на главата поради голямото налягане което колата прави.Разглобихме главата оказа се че е пукната между клапаните.Започна кошмарното търсене на здрава глава за голф 2 1.6 тд.След доста търсене купихме друга подготвихме я взехме гарнитури болтове и я сложихме.Също така и друг термостат за по сигурно.Преди няколко дни запалихме голфа но за съжаление отново си държи градуси.На нормално каране варира от 90 до 100.За повечко газ не смея защото ме е страх че ще прегрее.Казаха ми че може да е и от водната помпа.То като цяло май това остана.Който знае от какво може да е нека да помогне.
Смени я, и сложи ранен термостат 80 гр примерно, също така измий радиатора отвън и отвътре, отделно виж да не са му намачкани много ламелите и така.
-
- Мнения: 748
- Регистриран на: Пет 04 сеп 2009 22:24
- Автомобил: Audi 80 B4
- Двигател: 1994 1z
- Местоположение: Стара Загора
Re: Напомпване на голф 2 GTD- завършено, 113 кс на колелата
в момента колата е с малък радиатор от бенэинов голф 2,аз залагам да е от това 

-
- Мнения: 151
- Регистриран на: Нед 17 юни 2012 17:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: stara zagora
Re: Напомпване на голф 2 GTD- завършено, 113 кс на колелата
Водна помпа ама Бошката не изчака още 1 ден да стои без кола и скоро пак ще има глава за смяна!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 31 госта