Напомпване на голф 2 GTD- завършено, 113 кс на колелата

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
shanadjiqta
Мнения: 748
Регистриран на: Пет 04 сеп 2009 22:24
Автомобил: Audi 80 B4
Двигател: 1994 1z
Местоположение: Стара Загора

Re: Напомпване на голф 2 GTD- завършено, 113 кс на колелата

Мнениеот shanadjiqta » Чет 07 ное 2013 22:19


чух,че вече не само на камиони и автобуси,ами тука един ТДС има от 2 години го търкалят така,мерцедес от старите чист дизел вървял повече от турбиниран такъв.А предполагам не е система комън рейл,а дърт коч като моя :wink




Jivko7777
Мнения: 402
Регистриран на: Сря 23 юни 2010 15:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: постоянно...

Re: Напомпване на голф 2 GTD- завършено, 113 кс на колелата

Мнениеот Jivko7777 » Пет 08 ное 2013 0:57


и комън райл може на газ, за твойта пак е още по лесно


dermon
Мнения: 70
Регистриран на: Чет 23 сеп 2010 20:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: plovdiv

Re: Напомпване на голф 2 GTD- завършено, 113 кс на колелата

Мнениеот dermon » Пет 08 ное 2013 3:14


А за tdi с роторна помпа,какво ви е мнението ?


Потребителски аватар
kompresor
Мнения: 493
Регистриран на: Нед 09 авг 2009 18:57
Автомобил: Audi 8D Avant
Двигател: AEB 1996
Местоположение: град Русе
Контакти:

Re: Напомпване на голф 2 GTD- завършено, 113 кс на колелата

Мнениеот kompresor » Съб 09 ное 2013 18:22


Чета темата с интерес. Сигурен съм, че пропан бутан на дизелов мотор може да се пусне, обаче какви са особеностите. Начина на пускане на газта, дали има влиание върху турбото, взаимодействието между клапаните и клапанните легла, по - чисто изгаряне ли се получава, как да се пуска пропан бутана при предкамерния мотор - от половината на хода на педала на газта нататък или постоянно след запалването на мотора. Според мен най - добре е газта да се пуска след определени обороти например за моя двигател 2000, защото извънградско на 2000 оборота съм на 80 кмч, и тогава като има пропан бутан започва икономията на нафта, разбирасе това са само разсъждения. Друг въпрос - пропан бутана със намесата си в горивния процес на дизеловия мотор може ли да намали живота на подгревните свещи които както добре знаем че ако не работи една от тях няма палене предкамерния дизел. Според мен с прибавянето на пропан бутан към дизела се получава по чисто горене и намаляване на саждите, приятел химик се опита да ми обясни реакцията която се получава - газта допринася за по - пълното изгаряне на дизела, по - чисто изгаряне и се повишава кпд на мотора с което и разхода пада по обясними от физиката причини.


shanadjiqta
Мнения: 748
Регистриран на: Пет 04 сеп 2009 22:24
Автомобил: Audi 80 B4
Двигател: 1994 1z
Местоположение: Стара Загора

Re: Напомпване на голф 2 GTD- завършено, 113 кс на колелата

Мнениеот shanadjiqta » Сря 13 ное 2013 12:27


вчера чух мнение,че понеже при мен няма компютър,който да управлява целия процес с газта имало опасност да се върне газ към бутилката и да гръмне колектора,и затова трябвало поне 2 възвратни клапана по веригата.Има ли такава опасност? Каза ми го инженер по професия


Потребителски аватар
kompresor
Мнения: 493
Регистриран на: Нед 09 авг 2009 18:57
Автомобил: Audi 8D Avant
Двигател: AEB 1996
Местоположение: град Русе
Контакти:

Re: Напомпване на голф 2 GTD- завършено, 113 кс на колелата

Мнениеот kompresor » Сря 13 ное 2013 16:49


При колите с карбуратор и газ да не би да има компютър? Имаш един клапан на фланеца на бутилката по евро изисквания един клапан пред изпарителя и един на изпарителя - цели три клапана на газта имаш. Газта като стигне в колектора няма как да не изгори защото се пуска в запален двигател не се пали на газ, няма как да се получи такова връщане.


shanadjiqta
Мнения: 748
Регистриран на: Пет 04 сеп 2009 22:24
Автомобил: Audi 80 B4
Двигател: 1994 1z
Местоположение: Стара Загора

Re: Напомпване на голф 2 GTD- завършено, 113 кс на колелата

Мнениеот shanadjiqta » Пет 07 мар 2014 21:53


да разбутам малко темата,отказах се от газта поради опасност от стопяване на клапан и други неизвестни проблеми евентуално.Очертава се колата да е с нов собственик по-натам,ама докато си направи регистрация тук ще пиша от тая свещена за мен тема :smile Момчето е ентусиаст и най-важното е,че го зарибих да мине от 2000 година Опел на 91 година голф 2.Мисля,че клубът трябва да ми вдигне един малък паметник :Mr Green Fun хубавото е,че пак ще имам достъп до колата,ще му помагам с каквото мога и от време на време ще си я покарвам пак.Надявам се тази година пак да участваме на Сливен,като таргета ще е ниска 16-ка.Поздрави на всички маниаци и един съвет-не си продавайте голфовете :smile Аз го направих,но при условие,че ще мога да си ги покарвам от време на време пак


braveboy
Мнения: 2
Регистриран на: Чет 27 фев 2014 0:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: Напомпване на голф 2 GTD- завършено, 113 кс на колелата

Мнениеот braveboy » Вто 11 мар 2014 18:59


Айде направих си регистрация :biggrin .Прочетох всички страници подробно и разбрах колко труд ти е коствало това.Живот и здраве още тази пролет ще върви пак на Сливен и на още много други места.За карането нямаш никакви дертове,все пак те първа ще се уча от теб на VW тръпката.Както викаш ти фенска му работа :beer


shanadjiqta
Мнения: 748
Регистриран на: Пет 04 сеп 2009 22:24
Автомобил: Audi 80 B4
Двигател: 1994 1z
Местоположение: Стара Загора

Re: Напомпване на голф 2 GTD- завършено, 113 кс на колелата

Мнениеот shanadjiqta » Вто 11 мар 2014 22:44


добре дошъл в нашия храм и се радвай,че ще караш една известна клубна кола :th_up


shanadjiqta
Мнения: 748
Регистриран на: Пет 04 сеп 2009 22:24
Автомобил: Audi 80 B4
Двигател: 1994 1z
Местоположение: Стара Загора

Re: Напомпване на голф 2 GTD- завършено, 113 кс на колелата

Мнениеот shanadjiqta » Нед 01 юни 2014 20:36


вчера колата даде едно нелошо време на Сливен-16,52 с на 400 м,което е малко подобрение.Дай боже другия път слезем на ниска 16-ка


shanadjiqta
Мнения: 748
Регистриран на: Пет 04 сеп 2009 22:24
Автомобил: Audi 80 B4
Двигател: 1994 1z
Местоположение: Стара Загора

Re: Напомпване на голф 2 GTD- завършено, 113 кс на колелата

Мнениеот shanadjiqta » Пон 02 юни 2014 6:56


тука има клипче,ама не е с добро качество и е у фейса,не знам дали ще ви го отвори
https://www.facebook.com/photo.php?v=719553941421443&set=p.719553941421443&type=2&theater


braveboy
Мнения: 2
Регистриран на: Чет 27 фев 2014 0:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: Напомпване на голф 2 GTD- завършено, 113 кс на колелата

Мнениеот braveboy » Съб 06 сеп 2014 16:39


Колеги здравейте.Както се знае от преди няколко месеца купих дизеловата бегачка.Преди известно време обаче имах един проблем.Забелязах че като му давам всичката газ по продължително загрява прекалено много, а на нормално каране държеше градуси над 90.Оказа се че също така гори вода защото нямаше никакви течове.Разбира се мисълта ни беше за гарнитура на главата поради голямото налягане което колата прави.Разглобихме главата оказа се че е пукната между клапаните.Започна кошмарното търсене на здрава глава за голф 2 1.6 тд.След доста търсене купихме друга подготвихме я взехме гарнитури болтове и я сложихме.Също така и друг термостат за по сигурно.Преди няколко дни запалихме голфа но за съжаление отново си държи градуси.На нормално каране варира от 90 до 100.За повечко газ не смея защото ме е страх че ще прегрее.Казаха ми че може да е и от водната помпа.То като цяло май това остана.Който знае от какво може да е нека да помогне. :beer


Jivko7777
Мнения: 402
Регистриран на: Сря 23 юни 2010 15:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: постоянно...

Re: Напомпване на голф 2 GTD- завършено, 113 кс на колелата

Мнениеот Jivko7777 » Съб 06 сеп 2014 18:37


braveboy написа:Колеги здравейте.Както се знае от преди няколко месеца купих дизеловата бегачка.Преди известно време обаче имах един проблем.Забелязах че като му давам всичката газ по продължително загрява прекалено много, а на нормално каране държеше градуси над 90.Оказа се че също така гори вода защото нямаше никакви течове.Разбира се мисълта ни беше за гарнитура на главата поради голямото налягане което колата прави.Разглобихме главата оказа се че е пукната между клапаните.Започна кошмарното търсене на здрава глава за голф 2 1.6 тд.След доста търсене купихме друга подготвихме я взехме гарнитури болтове и я сложихме.Също така и друг термостат за по сигурно.Преди няколко дни запалихме голфа но за съжаление отново си държи градуси.На нормално каране варира от 90 до 100.За повечко газ не смея защото ме е страх че ще прегрее.Казаха ми че може да е и от водната помпа.То като цяло май това остана.Който знае от какво може да е нека да помогне. :beer


Смени я, и сложи ранен термостат 80 гр примерно, също така измий радиатора отвън и отвътре, отделно виж да не са му намачкани много ламелите и така.


shanadjiqta
Мнения: 748
Регистриран на: Пет 04 сеп 2009 22:24
Автомобил: Audi 80 B4
Двигател: 1994 1z
Местоположение: Стара Загора

Re: Напомпване на голф 2 GTD- завършено, 113 кс на колелата

Мнениеот shanadjiqta » Съб 06 сеп 2014 19:28


в момента колата е с малък радиатор от бенэинов голф 2,аз залагам да е от това :wink


GOLF 3 ABF
Мнения: 151
Регистриран на: Нед 17 юни 2012 17:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: stara zagora

Re: Напомпване на голф 2 GTD- завършено, 113 кс на колелата

Мнениеот GOLF 3 ABF » Съб 06 сеп 2014 21:36


Водна помпа ама Бошката не изчака още 1 ден да стои без кола и скоро пак ще има глава за смяна!



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 31 госта