
Е да де, ама ако не си гледал новините и си изкарал книжка преди приемането му кво правим??

Ах, поредния абсурд !!! И все пак, аз досега в кариерата ми на шофьор, не съм виждал някой от главния път да пропусне този в локалното



dlug написа:Колегите в един друг автомобилен форум според мен са изяснили достатъчно казуса. Ето няколко цитата които (надявам се) ще вдигнат малко мъглатаГлава втора.
ПРАВИЛА ЗА ДВИЖЕНИЕ ПО ПЪТИЩАТА
Раздел I.
Общи правила
чл.7
(2) Когато има несъответствие между светлинните сигнали и пътните знаци относно предимството, участниците в движението са длъжни да се съобразяват със светлинните сигнали.Съгласно Параграф §6 т.3 от ЗДвП - "Платно за движение" е общата широчина на пътните ленти и Пътят може да има няколко платна за движение, видимо отделени едно от друго. Параграф §6 т.7 от ЗДвП - "Пътно платно" е общата широчина на банкетите, тротоарите, платното за движение и островите на платното за движение. По смисъла на ЗДвП термина “локални платна” не съществува, което определя лентите на движение отделени от другите в оста на пътя като част от пътното платно без то да има предимство при извършването на маневри.
В изрълнение на Чл. 25. (1) ат ЗДвП, “Водач на пътно превозно средство, който ще предприеме каквато и да е маневра, като например да излезе от реда на паркираните превозни средства или да влезе между тях, да се отклони надясно или наляво по платното за движение, в частност за да премине в друга пътна лента, да завие надясно или наляво за навлизане по друг път или в крайпътен имот, преди да започне маневрата, трябва да се убеди, че няма да създаде опасност за участниците в движението, които се движат след него, преди него или минават покрай него, и да извърши маневрата, като се съобразява с тяхното положение, посока и скорост на движение.” следва, че при извършване на маневра – десен завой, движещите се в средните ленти следва да пропуснат тези в крайно дясна независимо че е отделена от тях с разделителна ивица.
За промяна на действащата организация на движение следва да се обърнете към собственика на уличната мрежа – Столична община.
ОПП-СДВР е контролен орган и следи за спазване разписаните в ЗДвП правила за движение и въведената от администрацията управляваща пътя Организация на движение.
С оглед на тази информация при работещ светофар тези в т.нар. локално са с предимство. По цялата дължина на Цар Борис III кръстовищата са с подобна ситуация и там завиващите надясно неправилно отнемат предимството на тези в "локалното" и понякога стават кофти ситуации, защото никой не може да обясни на завиващите, че не са прави...
malin.angelov написа:Колеги моля ви!!!! Не мога да повярвам, че има такива спорове между шофьори - Срам за вас и инструктора, който ви е учил!!!!...
Кръгови кръстовища - учасникът от движението който се движи в кръговото е винаги с предимство пред учасника който иска да влезе в него, освен ако няма допълнителни пътни знаци за предимство
Петре написа:...Как стои въпросът с локалното при бул.Пушкин е по-интересно?
dlug написа:malin.angelov написа:Колеги моля ви!!!! Не мога да повярвам, че има такива спорове между шофьори - Срам за вас и инструктора, който ви е учил!!!!...
Кръгови кръстовища - учасникът от движението който се движи в кръговото е винаги с предимство пред учасника който иска да влезе в него, освен ако няма допълнителни пътни знаци за предимство
Колега моля ти се!!! Ти сериозно ли? Според теб участикът в кръговото винаги е с предимство???
Хипотетична ситучация-кръгово без нито един знак. Автомобил в кръговото и автомобил който иска да влезе в кръговото. Според теб кой е с предимство?
dlug написа:malin.angelov написа:Колеги моля ви!!!! Не мога да повярвам, че има такива спорове между шофьори - Срам за вас и инструктора, който ви е учил!!!!...
Кръгови кръстовища - учасникът от движението който се движи в кръговото е винаги с предимство пред учасника който иска да влезе в него, освен ако няма допълнителни пътни знаци за предимство
Колега моля ти се!!! Ти сериозно ли? Според теб участикът в кръговото винаги е с предимство???
Хипотетична ситучация-кръгово без нито един знак. Автомобил в кръговото и автомобил който иска да влезе в кръговото. Според теб кой е с предимство?
malin.angelov написа:... Ама покрай тия постове, некой млад водач няма да види знака и така ще се излети в кръговото ( с мисълта аз съм от дясно и ви е....м м.....а), че некой невинен ще пострада
dlug написа:Олелееееееее....сериозно ли мислиш така?И от какво точно се разбира, че тоя в кръговото е с предимство?? Хайде малко да прочетеш закона и после така категорично да се изказваш. А до тогава се надявам да не се срещаме по пътя
fox_vt написа:... ако на показаните ти снимки всички в кръговото спрат за да чакат от четирите страни да влязат една камара коли какво ще стане?А кажи като си толкос отворен.Ела влез в нашите кръгови тука и така ще те мелнат че ще отидеш чак до другото.
http://www.spik-bg.org/doc/articles/roundabouts_traffic_man1.pdf
Върни се в “ОФФ-Топик - други”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 32 госта