Здравейте колеги, от седмица съм собственик на пасат B5 1.8 ADR и съответно започнах да го изследвам последователно, тъй като някой неща не ми харесват а ги установих в последствие. Намерих някой кабели и куплунги отрязани или извадени и съответно се питам за какво са и какво е накарало предишния собственик да ги кръцне. Едните кабелчета и куплунги са при СДто, а другите които намерих изключени са до казанчето за хидравличната течност - този куплунг се оказа като го включих обратно, че като дам на контакт и перката на вентилатора на радиатора от пред започна да се върти а колата беше студена. Относно него искам да попитам кое реле го задейства и кога трябва да завърти тоя вентилатор. Отворих кутията с бензиновия компютър защото някой е слагал аларма и кабелите влизат там и какво да видя - чудо на творението на някой гений от един червен куплунг са рязани и донаждани няколко кабела - къде мога да намеря инфо за този т.н. клеморед с няколко куплунга с различни цветове, кой за какво е за да разбера какво се цели с тази интервенция. Понеже не можах да ги кача в поста ето един адрес който могат да се видят тези снимки които успях да снимам.
http://apekov.snimka.bg/automobiles/passat-b5.786360.31961657
Забравих да попитам и за бензиновата помпа трябва ли да работи постоянно на контакт или трябва да тръгне за няколко секунди и да спре.
пасат B5 1.8 ADR Кабели и куплунзи
- ninkotv
- Мнения: 264
- Регистриран на: Пет 10 фев 2012 23:05
- Автомобил: [Golf 2] [Tiguan 5N] [Audi A3 8L]
- Двигател: [HK 1983] [CBAB 2010] [AGN 1999]
Re: Кабели и куплунзи
А някакви проблеми прави ли инсталацията?. Защото ако нещо работи по-добре да не се пипа. Друг е въпроса, ако си забелязал някаква неизправност вследствие на преправянето.
-
- Мнения: 72
- Регистриран на: Нед 21 фев 2010 22:53
- Автомобил: VW Passat B 5
- Двигател: AMX 2004 4Moution
- Местоположение: Pleven
Re: пасат B5 1.8 ADR Кабели и куплунзи
Тъй като колата я имам много от скоро не знам какво е преправяно на инсталацията. Това с помпата ми направи впечатление че не спира като дам на контакт. по схемите видях че я управлява едно реле но релето май се управлява от компютъра.
иначе колата си пали и върви. По принцип искам да си я приведа в стоковия вид. На нея е монтиран и газов инжекцион и да не би от там да има нещо сбъркано. Може и релето на помпата да го няма и да са му дадени на късо контактите за да работи помпата.
иначе колата си пали и върви. По принцип искам да си я приведа в стоковия вид. На нея е монтиран и газов инжекцион и да не би от там да има нещо сбъркано. Може и релето на помпата да го няма и да са му дадени на късо контактите за да работи помпата.
-
- Мнения: 72
- Регистриран на: Нед 21 фев 2010 22:53
- Автомобил: VW Passat B 5
- Двигател: AMX 2004 4Moution
- Местоположение: Pleven
Re: пасат B5 1.8 ADR Кабели и куплунзи
Едната букса установих, че е от едната клапа на климатроника, тази със синьо и червеното, другата която е двойна с кафяво/червено и кафяво/бяло , все още не съм открил за къде е - но подозирам че е от светлинния сензор, защото климатроника изписва такава грешка, а третата е от лампичката на врътката на централните духалки. Това е на първо четене. Днес с учудване установих че заредения преди седмица акумулатор няма ток да вдигне стъклото та камоли да завърти. След зареждане повторно установих,че като закача клемите консумацията изведнъж става 1.5А и след няколко секунди около 10 горе долу спада на 450 - 500mA, което според мен е много.
Ако знае някой да казва колко е консумацията на ток при покой. СДто,и плафоните не светеха при измерването. До бутона за заключване на шоф. врата мига един светодиод, мисля че е за имобилайзера, ако бъркам нека някой ме поправи. На колата е слагана някаква аларма която според думите на предишния собственик е свалена, но под кората видях модул на аларма и шоковия датчик вързани с свинска опашка. Нямах време днес да сваля кората и да проверя какво е творено. другото нещо което ме притеснява е това че бензиновата помпа работи постоянно при контакт, освен нея като дам контакт и перрката на радиатора се включва, което според мен не е правилно, но до сега не съм карал кола с климатроник а с климатик. Моля ако някой е по- запознат с инсталацията на този автомобил нека помогне с някой напътствия

Ако знае някой да казва колко е консумацията на ток при покой. СДто,и плафоните не светеха при измерването. До бутона за заключване на шоф. врата мига един светодиод, мисля че е за имобилайзера, ако бъркам нека някой ме поправи. На колата е слагана някаква аларма която според думите на предишния собственик е свалена, но под кората видях модул на аларма и шоковия датчик вързани с свинска опашка. Нямах време днес да сваля кората и да проверя какво е творено. другото нещо което ме притеснява е това че бензиновата помпа работи постоянно при контакт, освен нея като дам контакт и перрката на радиатора се включва, което според мен не е правилно, но до сега не съм карал кола с климатроник а с климатик. Моля ако някой е по- запознат с инсталацията на този автомобил нека помогне с някой напътствия



Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], kris11 и 45 госта