Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.

Техническа и сервизна информация за Passat
pavel_andreev
Мнения: 401
Регистриран на: Вто 21 апр 2009 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.

Мнениеот pavel_andreev » Сря 06 ное 2013 23:20


Една седмица не поглеждах форума и нещата са отлетели напред ...
Очевидно проблемите са на някой серии автомобили. Моят направи вече 37000 км. и освен шумовете, които имаше от тракането на задните спирачни апарати (писах по-напред за този конструктивен проблем на Б6 и Б7) други подобни проблеми за сега (слава Богу) няма.

Забелязъл съм, че много често шумове се появяват, все едно са от корите и колата, но всъщност са от вещи седящи по джобове и жабки. Например: очила поставени в отделението за очила на покрива (до бутоните за осветление) - ако не са завити в нещо меко се получава скърцане, като че пластмасата се напуква или цепи. В стария Б6 ако се постави голяма пластмасова бутилка с вода в някой от джобовете на вратите се разнася едно поскърцване, което се чува и от съвсем друга посока. В Б7 тези джобове вече са облицовани с някакво кече точно поради тази причина. Много лошо и дразнещо "поскърцване" се разнася от задните седалки, ако скоро са сваляни и не са затворени със хубаво "щракване" на фиксиращите бутони. Затварянето трябва да е "силно". Раздрънкване може да се получи и при монтирането на някоя "екстра" като аларма, телефонен модул, навигация и т.н. При тези операции, инсталаторите често са специалисти по всякакви модели и чупят безотговорно щипки и крепежи. Оставено свободно веещо се из някоя хралупка медно кабелче или изтървана рапидка или шайба може да ви всгорчи живота за много напред.

Периодически, обаче, все по-често се чуват за големи партиди проблемни автомобили на VW. По някога това става и по "обективни" причин. През това лято например, основния завод на VW в Германия беше потрошен (направо помлян) от силна градушка. В пресата се твърди, че дори са спирали производството. Може би това се отразява на някой партиди от 2013 г.

Ако имате терзания, къде точно е произведен вашият VW - то това е кодирано в 11-та цифра на VIN номера и е абсолютно сигурно. Ето как трябва да се "разшифроват" стоящите на това място символи:
A - Ingolstadt, Germany
B - Brussels, Belgium
C - Chattanooga, USA
D - Bratislava, Slovakia
E - Emden, Germany
F - Ipiranga / Resende, Brazil
G - Graz, Austria
H - Hanover, Germany
K - Osnabrück, Germany
L - Lagos, Nigeria
M - Puebla, Mexico
N - Neckarsulm, Germany
P - Mosel, Germany
P - Anchieta, Brazil
R - Martorell, Spain
S - Salzgitter, Germany
T - Sarajevo, Yugoslavia (up to 1994)
T - Taubaté, Brazil
U - Uitenhage, South Africa
V - Westmoreland, USA (up to 1994)
V - Palmela, Portugal (from 1994)
W - Wolfsburg, Germany
X - Poznan, Poland
Y - Pamplona, Spain
1 - Győr, Hungary
2 - Anting, China
3 - Changchun, China
4 - Curitiba, Brazil
6 - Düsseldorf, Germany (Mercedes-Benz)
7 - Ludwigsfelde, Germany (Mercedes-Benz)
8 - Dresden, Germany
8 - General Pacheco, Argentina

За моят автомобил на тази позиция има буквата P, което означава заводите в Mozel (Германия) или Anchieta (Бразилия). В този случай "истината" се разбира от първите три символа от VIN-а които са WVW - т.е. основният немски производител. Първите три цифри идентифицират държавата и производителя и за VW могат да бъдат:
WVW - Volkswagen Cars
WVG - Volkswagen SUVs (Gelande)
WV1 - Volkswagen Commercials
WV2 - Volkswagen Bus, Van
WV3 - Volkswagen Trucks
VWV - Volkswagen Spain
AAV - Volkswagen South Africa
1VW - Volkswagen USA (cars)
1V1 - Volkswagen USA (commercials)
3VW - Volkswagen Mexico
8AW - Volkswagen Argentina
9BW - Volkswagen Brazil
WAU - Audi
TRU - Audi Hungary
93V - Audi Brazil




gamble
Мнения: 389
Регистриран на: Пон 26 ное 2012 13:43
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.

Мнениеот gamble » Чет 07 ное 2013 8:36


Това за седмиците ли е колега? Моят номер завърша на "0" :gruebel


Потребителски аватар
nii
Незабравим член
Мнения: 4234
Регистриран на: Пон 24 яну 2005 13:33
Автомобил: Golf 2 Automatic
Двигател: RP
Местоположение: кръчмата

Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.

Мнениеот nii » Чет 07 ное 2013 9:04


gamble написа:Това за седмиците ли е колега? Моят номер завърша на "0" :gruebel

последните 6 цифри са пореден номер на шаси и нямат отношение.


SStanchev
Мнения: 14
Регистриран на: Сря 14 ное 2012 12:02
Автомобил: 2014 Passat B7 2.0 TDI 4MOTION
Двигател:
Местоположение: София, България

Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.

Мнениеот SStanchev » Чет 07 ное 2013 9:57


Нишите са празни, седалките са добре захванати. Всички екстри са фабрично монтирани. Автомобилът е произведен от WVW - Volkswagen Cars, в P - Mosel, Germany.


gamble
Мнения: 389
Регистриран на: Пон 26 ное 2012 13:43
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.

Мнениеот gamble » Чет 07 ное 2013 11:05


nii написа:
gamble написа:Това за седмиците ли е колега? Моят номер завърша на "0" :gruebel

последните 6 цифри са пореден номер на шаси и нямат отношение.


Оффффф кой да чете, че пише 11-та цифра :redface Моя грешка :mhihi Значи е P.


Потребителски аватар
imedarov
Мнения: 1722
Регистриран на: Чет 17 мар 2005 9:26
Автомобил: Passat B8
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.

Мнениеот imedarov » Пет 08 ное 2013 8:58


Здравейте, карам Пасат от 2012произведен в Емден Германия. От около година имам същия проблем с дразнещо почукване/потропване което чувам отзад в дясно. Чува се само при ниска скорост при всякакви пътни настилки. Наподобява незакрепен елемент (сноп кабели или букса), които се удрят в нещо и се намират в кухина. Ясно изразен при спиране/потегляне и при усукване на купето при промяна на денивелацията на пътя (легнал полицай, трамвайни линии)
От Порше София Изток, твърдяха че е от панорамния покрив, смениха някаква лайсана и казаха че проблема е отстранен. Още с излизането от сервиза чукането си се чуваше и ми казаха че трябва разтапицират тавана, за да видят от къде идва. Аз им отказах.
Вчера отидох в Порше София Юг. Взеха ми колата за около 20 мин, и след това излязохме за тест, за да чуят тропането, но след 1 час возене не се прояви. Казаха че може да е от гумените уплатнения на вратите и че е хубаво да се третират със силиконов спрей.
Тази сутрин при излизане от гаража чух отново чукането но за много кратко.
Направи ми впечатление, че вчера за първи път пуснах климатроника да топли. Нямам идея дали това има някакво значение.


Потребителски аватар
Лукавия
Мнения: 34
Регистриран на: Нед 11 фев 2007 10:26
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.

Мнениеот Лукавия » Съб 09 ное 2013 0:17


Я следващия път като минаваш от някъде, където редовно се чува и точно тоя ден се е разтропало, обери леко луфта в спирачката и виж дали се чува тогава.


pavel_andreev
Мнения: 401
Регистриран на: Вто 21 апр 2009 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.

Мнениеот pavel_andreev » Нед 10 ное 2013 8:35


Ето и препратка за съобщение в пресата за градушката във Волфсбург: http://www.thelocal.de/20130827/51613
Това се е случило на 1 септември 2013 г.
17000 чисто нови автомобила, чакащи да бъдат доставени на своите собственици са били засегнати.Някой от тях са били поравяни, а други дадени за скрап !


SStanchev
Мнения: 14
Регистриран на: Сря 14 ное 2012 12:02
Автомобил: 2014 Passat B7 2.0 TDI 4MOTION
Двигател:
Местоположение: София, България

Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.

Мнениеот SStanchev » Вто 12 ное 2013 16:09


И двата ни автомобила са произведени преди случая с градушката...


Потребителски аватар
nii
Незабравим член
Мнения: 4234
Регистриран на: Пон 24 яну 2005 13:33
Автомобил: Golf 2 Automatic
Двигател: RP
Местоположение: кръчмата

Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.

Мнениеот nii » Чет 14 ное 2013 20:44


nii написа:На някой да му дрънчи ключа в таблото по време движение по павета? Моя мисля с клечки за зъби да го уплътнявам вече...

открих от какво дрънчи.
вътре в ключа е вкаран резервния ключ за механично отваряне. та той леко си подрънква.
ще го омотам с тиксо, и без това надали скоро ще го ползвам.


Потребителски аватар
beboyan
Мнения: 316
Регистриран на: Сря 11 апр 2012 8:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България

Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.

Мнениеот beboyan » Нед 17 ное 2013 0:20


Комшията написа:
KGL написа:Във връзка с горния пост. Всеки еднин модел не се ли изпитва на полигон на който има доста повече неравности отколкото по софийските павета и улици.
А иначе тренда е ясен! Икономиката не може да си позволи една кола да се кара 5,8,10 години без проблеми, както беше преди и това важи за всички производители.

При масовите серийни модели мисля че минават само през една камера при които се изпитва скороста спирачки и т.н.При по екзотичните коли мисля че го доставят на няколкостотин км защото минават през полигон.


По-миналата седмица бях в Стъклената фабрика в Дрезден и казаха, че Файтона го доставят след 70км тест каране из улиците на Дрезден. Интересното беше, че вече започват да сглобяват Bentley flying spur, паралелно с Файтон-а. Имах късмета да наблюдавам сглобяването на второто Бентли, произведено в Дрезден.

п.с. да се върна на темата с моя Пасат, действително металическият звук от кормилната уредба се чува при най-гадния паваж, но пък 4-годишният Сеат Леон няма никакви гадни звуци, а пък е на 130 000км. Само да спомена, че Пасатът беше от колите на склад, да не би неслучайно цената им да е по-ниска?
Сега забелязвам и следния проблем - при преминаване през легнал полицай се чуват шумове от търкане на гумените уплътнения на задната лява врата, а от скоро същите шумове започнаха да се чуват и от задната дясна врата. Дали нещо пантите трябва да се понатегнат, наистина пътищата са ни ужасни. Какво е вашето мнение? :bishop


PaTr1o7a
Мнения: 49
Регистриран на: Чет 26 окт 2006 20:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.

Мнениеот PaTr1o7a » Чет 21 ное 2013 11:57


При мен има съмнение за счупена полуоска на 23 000км. :stumm


Потребителски аватар
nii
Незабравим член
Мнения: 4234
Регистриран на: Пон 24 яну 2005 13:33
Автомобил: Golf 2 Automatic
Двигател: RP
Местоположение: кръчмата

Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.

Мнениеот nii » Пон 25 ное 2013 12:35


открих интересна особеност.
въпреки че моя пасат няма автоматични чистачки (а само фарове), ако включиш чистачките на интервал, и ги настроиш на най-ниска скорост, то при спиране на дъжда и те спират сами, а при усилване на дъжда се включват.
предполагам че ползват датчика за фаровете.


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3927
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.

Мнениеот Andonov » Пон 25 ное 2013 14:53


Значи имаш автоматични чистачки. :biggrin
Дори не съм чувал да има ВАГ с автоматични фарове а без чистачки


Потребителски аватар
nii
Незабравим член
Мнения: 4234
Регистриран на: Пон 24 яну 2005 13:33
Автомобил: Golf 2 Automatic
Двигател: RP
Местоположение: кръчмата

Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.

Мнениеот nii » Пон 25 ное 2013 15:01


сега проверих и се оказа че имам "Предни чистачки с програмируем интервал
и сензор за дъжд" но на лоста няма позиция AUTO.
май трябва да си прочета пак упътването.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 41 госта