Дюзи за 2Е??
- Stenly
- Мнения: 1967
- Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
- Контакти:
Re: Дюзи за 2Е??
Не съм съгласен за това с дроселите,също така и за главата Iago , приложил съм го на моя мотор 1.8 8в с дросели и с подходящата глава въобще не спира входящия поток стига да се сметне всичко като хората. На 2Е главата не става за истинско назобване на 8в.
- Iago
- Мнения: 463
- Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:10
- Автомобил: Volvo XC90 V8 Sport
- Двигател: B8444S
- Местоположение: София
Re: Дюзи за 2Е??
За дроселите.. изхождам от приспособяването на такива към ABF.. сравнено с 2E. В пъти по лесно ми се струва. Между другото би ли могла да се мапне сток електроника на ABF с дросели лесно.. ако някой четящ темата е гледал за такъв проект може да сподели. Защото ако да (с уговорката, че всяко гърло "взима" вакум от резервоар от който мап-а "черпи" данни), то тогава сравнение направо няма. Твоето 1.8 8v с дебитомер ли е? С каква електроника?
За главата.. не съм съгласен с теб че 8v глава може да диша като 16v.. без да сравняваме някоя Хонда 8v с ABF разбира се.. или 1.6/16v в Polo.
Просто при наличието на ABF.. за мен е безсмислено да се влагат толкова пари в 2E.. че да се чудиш за дюзите. Все пак основния подбудител на дискусията ни е именно тази тема.. а не тунинга на 8v моторите като цяло. Моя ABF е 175/180 к.с. без аванси.. с 266/262 валове и ~11.5 степен. Колко трябва да се подобри това 2E, за да извади тези коне? Че и отгоре.. за да му умалеят дюзите?
Еба ли го де...
За главата.. не съм съгласен с теб че 8v глава може да диша като 16v.. без да сравняваме някоя Хонда 8v с ABF разбира се.. или 1.6/16v в Polo.
Просто при наличието на ABF.. за мен е безсмислено да се влагат толкова пари в 2E.. че да се чудиш за дюзите. Все пак основния подбудител на дискусията ни е именно тази тема.. а не тунинга на 8v моторите като цяло. Моя ABF е 175/180 к.с. без аванси.. с 266/262 валове и ~11.5 степен. Колко трябва да се подобри това 2E, за да извади тези коне? Че и отгоре.. за да му умалеят дюзите?
Еба ли го де...

- Stenly
- Мнения: 1967
- Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
- Контакти:
Re: Дюзи за 2Е??
Аз правех сравнение м/у 8в глави не намесих 16в.Да тя флоува повече въздух безспорно и дроселите също по лесно се монтират но имаш ли желание и на 8в се правят. При мен дроселите ги подкарах на механична инжекция .. много зор видях със синхронизирането до 2500 оборота..после реших да ги правя с общ пленум но не ми достигна място и напролет ще изградя нов мотор и ще ги подкарам на електроника.. но това е друга тема ..от 8в глава до 8в глава иначе има огромна разлика.
- Iago
- Мнения: 463
- Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:10
- Автомобил: Volvo XC90 V8 Sport
- Двигател: B8444S
- Местоположение: София
Re: Дюзи за 2Е??
Извинявай моя грешка.. аз непрекъснато си правя сравнение с 16ката в мойта си глава (човешката имам предвид.. много глави, много нещо).
Успех с маторя догодина.
Успех с маторя догодина.

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 27 госта