Дюзи за 2Е??

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1967
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Re: Дюзи за 2Е??

Мнениеот Stenly » Вто 12 ное 2013 22:27


Не съм съгласен за това с дроселите,също така и за главата Iago , приложил съм го на моя мотор 1.8 8в с дросели и с подходящата глава въобще не спира входящия поток стига да се сметне всичко като хората. На 2Е главата не става за истинско назобване на 8в.




Потребителски аватар
Iago
Мнения: 463
Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:10
Автомобил: Volvo XC90 V8 Sport
Двигател: B8444S
Местоположение: София

Re: Дюзи за 2Е??

Мнениеот Iago » Вто 12 ное 2013 23:00


За дроселите.. изхождам от приспособяването на такива към ABF.. сравнено с 2E. В пъти по лесно ми се струва. Между другото би ли могла да се мапне сток електроника на ABF с дросели лесно.. ако някой четящ темата е гледал за такъв проект може да сподели. Защото ако да (с уговорката, че всяко гърло "взима" вакум от резервоар от който мап-а "черпи" данни), то тогава сравнение направо няма. Твоето 1.8 8v с дебитомер ли е? С каква електроника?

За главата.. не съм съгласен с теб че 8v глава може да диша като 16v.. без да сравняваме някоя Хонда 8v с ABF разбира се.. или 1.6/16v в Polo.

Просто при наличието на ABF.. за мен е безсмислено да се влагат толкова пари в 2E.. че да се чудиш за дюзите. Все пак основния подбудител на дискусията ни е именно тази тема.. а не тунинга на 8v моторите като цяло. Моя ABF е 175/180 к.с. без аванси.. с 266/262 валове и ~11.5 степен. Колко трябва да се подобри това 2E, за да извади тези коне? Че и отгоре.. за да му умалеят дюзите?

Еба ли го де... :gruebel


Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1967
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Re: Дюзи за 2Е??

Мнениеот Stenly » Вто 12 ное 2013 23:49


Аз правех сравнение м/у 8в глави не намесих 16в.Да тя флоува повече въздух безспорно и дроселите също по лесно се монтират но имаш ли желание и на 8в се правят. При мен дроселите ги подкарах на механична инжекция .. много зор видях със синхронизирането до 2500 оборота..после реших да ги правя с общ пленум но не ми достигна място и напролет ще изградя нов мотор и ще ги подкарам на електроника.. но това е друга тема ..от 8в глава до 8в глава иначе има огромна разлика.


Потребителски аватар
Iago
Мнения: 463
Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:10
Автомобил: Volvo XC90 V8 Sport
Двигател: B8444S
Местоположение: София

Re: Дюзи за 2Е??

Мнениеот Iago » Вто 12 ное 2013 23:54


Извинявай моя грешка.. аз непрекъснато си правя сравнение с 16ката в мойта си глава (човешката имам предвид.. много глави, много нещо).

Успех с маторя догодина. :th_up



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 27 госта