Passat B5

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
tkavakov
Мнения: 5
Регистриран на: Сря 02 окт 2013 19:07
Автомобил:
Двигател:

Passat B5

Мнениеот tkavakov » Сря 13 ное 2013 23:23


Здравейте.. реших да направя няколко снимки и да видите състоянието на колата ми. Като цяло съм доволен, но нали знаете .. винаги може по-добре.
Без име1.jpg

Без име24345.jpg




Потребителски аватар
tedwv
Мнения: 62
Регистриран на: Нед 10 яну 2010 17:14
Автомобил: Golf 4
Двигател: AHF 1998 + Brezel
Местоположение: Неясно

Re: Passat B5

Мнениеот tedwv » Чет 14 ное 2013 15:08


Може да пробваш да намалиш малко нафтата да стане по-пъргава, иначе тайминга е добре.Пробвай до колко можеш да смъкнеш нафтата 2.6-3.0.


tkavakov
Мнения: 5
Регистриран на: Сря 02 окт 2013 19:07
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B5

Мнениеот tkavakov » Чет 14 ное 2013 17:57


бях е свалил на 3, но се скопи адски много и е върнах в това положение, ако дигна тайминга дали ще има ефект или вече е оптимално?


WasteLand_TD
Мнения: 740
Регистриран на: Пон 14 юни 2004 9:31
Автомобил: E60_LCI_M57TU2_235+Golf4_ASV
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Passat B5

Мнениеот WasteLand_TD » Пет 15 ное 2013 10:06


Мисля, че така за заводските милиграми, моите също съм ги оставил на 3.8-4.0 при 90 градуса.
Колкото до центровката моята е на синята линия точно - Dead on, и за мен така работи най-меко и тихо.
ECU-то иска 1.3 - получава 1.3

Ето интересно инфо, което напълно споделям...
http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=240450



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: dafi_dimo, railfan и 59 госта