
Голф 3 1.8 ААМ - проблем при работа на бензин.страница 2 ??
- boraks
- Мнения: 366
- Регистриран на: Нед 07 мар 2010 20:42
- Автомобил: VW MK 3
- Двигател: ABF 1994
- Местоположение: София
Re: Проблем с голф 3 1.8 ААМ при работа на бензин.
На първо време си провери как работи бензиновата помпа 

- TRAIANSKI
- Мнения: 248
- Регистриран на: Чет 12 ное 2009 12:14
- Автомобил: Golf mk3
- Двигател: 1.8 75 AAM
- Местоположение: Сливен (Праскова area)
Re: Проблем с голф 3 1.8 ААМ при работа на бензин.
Така - едвам се прибрах от тва прекъсване , но направих опит , тръгвам на 4-та от 30км/ч и при ускорение на 4-та го няма тва - чак до 140 км/ч без да предръпне. Явно при плавно ускорение не се проявява този проблем. Работата отива към
... 


- Iezekil
- Мнения: 6185
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: Проблем с голф 3 1.8 ААМ при работа на бензин.
Единствено бих прибавил като вероятност и центровка,но се придържам към първото си мнение.Имах такъв случай,когато си разбутах ТПС-а.Когато давах газ да тръгна от кръстовище мотора направо ще скъса тампоните от лашкане,ама като тръгнеше пък вървеше.Направих му адаптация,а после го и смених.А го разбутах именно за да избегна другите симптоми на изтрити писти.
В това разбутаното положение на газ нямаше проблем с придърпване.
В това разбутаното положение на газ нямаше проблем с придърпване.
- TRAIANSKI
- Мнения: 248
- Регистриран на: Чет 12 ное 2009 12:14
- Автомобил: Golf mk3
- Двигател: 1.8 75 AAM
- Местоположение: Сливен (Праскова area)
Re: Проблем с голф 3 1.8 ААМ при работа на бензин.
Точно така прави колата .. Но на газ няма абсолютно никакви симптоми.
- TRAIANSKI
- Мнения: 248
- Регистриран на: Чет 12 ное 2009 12:14
- Автомобил: Golf mk3
- Двигател: 1.8 75 AAM
- Местоположение: Сливен (Праскова area)
Re: Проблем с голф 3 1.8 ААМ при работа на бензин.
Сигурно е той , възможно ли е без да искам да съм го разбутал :) Като съм правил нещо , или е малко вероятно . И към какъв майстор да се насоча - за електроника или където и да ида ще ми обърнат внимание.
- TRAIANSKI
- Мнения: 248
- Регистриран на: Чет 12 ное 2009 12:14
- Автомобил: Golf mk3
- Двигател: 1.8 75 AAM
- Местоположение: Сливен (Праскова area)
Re: Проблем с голф 3 1.8 ААМ при работа на бензин.
Замерих тпс-а беше на 0,18v, Нямаше спадове при другия тест , но все пак го отворих ( приложил съм снимки - всички писти са здрави) Като го слагах го настроих на 0,185v . Значи проблема не е в ТПС-а. АА сега какво ?
- Iezekil
- Мнения: 6185
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: Проблем с голф 3 1.8 ААМ при работа на бензин.
Замерваш стъпковото само за сензора за ускорение.
- TRAIANSKI
- Мнения: 248
- Регистриран на: Чет 12 ное 2009 12:14
- Автомобил: Golf mk3
- Двигател: 1.8 75 AAM
- Местоположение: Сливен (Праскова area)
Re: Проблем с голф 3 1.8 ААМ при работа на бензин.
Стъпковото е с 4 пина - един върху друг са разположени - подобно на буксата на тпс-а ,само че вертикална. Незнам на този вид как се мери..
-
- Мнения: 80
- Регистриран на: Чет 25 мар 2010 18:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: стара загора
Re: Проблем с голф 3 1.8 ААМ при работа на бензин.
моята е със същия двигател. имам я от 3 години и винаги се е давила така на бензин, но не съм търсил проблема защото помирисва бензин само в най-студените зимни сутрини. е тази есен една вечер реших да я прехвърля на бензин преди да я изгася и не успя да прехвърли. изгасна. бензиновата помпа беше изгоряла. смених я и сега с новата забелязах и че това давене изчезна. обяснявам си го с ниския дебит на гориво от старата помпа. хубаво е да ти я замерят.
- Iezekil
- Мнения: 6185
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: Проблем с голф 3 1.8 ААМ при работа на бензин.
Стъпковото се мери на горните 2 пина/1и2/,при натисната и пусната кнопка на щока/отворен и затворен дросел/ трябва да показва верига в едното положение/3-200ома/ и липса на верига в другото.
Колкото до помпата,то ако няма дебит ще се изразява във високите обороти.
По механичната част остава да се замери и дюзата,все пак повечето колеги са дали такова предположение.
Интересно ми е на място при форсиране има ли такава "дупка"?
Провери вакуумите зад моното дали са на място.
Възможно е проблема да е свързан и с делкото.Някак явно компа не успява да даде необходимия аванс...не е лошо да пробваш няколко режима на центровка.
Последното,което се сещам като механичен проблем е канистъра.Клапана му е до кутията на възд.филтър.Първо го провери здраво ли е.Извади от клапана маркучето отиващо към моното,затапи го и направи проба.
Колкото до помпата,то ако няма дебит ще се изразява във високите обороти.
По механичната част остава да се замери и дюзата,все пак повечето колеги са дали такова предположение.
Интересно ми е на място при форсиране има ли такава "дупка"?
Провери вакуумите зад моното дали са на място.
Възможно е проблема да е свързан и с делкото.Някак явно компа не успява да даде необходимия аванс...не е лошо да пробваш няколко режима на центровка.
Последното,което се сещам като механичен проблем е канистъра.Клапана му е до кутията на възд.филтър.Първо го провери здраво ли е.Извади от клапана маркучето отиващо към моното,затапи го и направи проба.
- boraks
- Мнения: 366
- Регистриран на: Нед 07 мар 2010 20:42
- Автомобил: VW MK 3
- Двигател: ABF 1994
- Местоположение: София
Re: Проблем с голф 3 1.8 ААМ при работа на бензин.
Колега, ти тръгни от бензиновата помпа, след това започвай да си мериш всичко останало. Най-често помпите изгарят. Имал съм същия проблем, оказа се точно тя. Пробвай и ти да видиш дали работи като хората.
- TRAIANSKI
- Мнения: 248
- Регистриран на: Чет 12 ное 2009 12:14
- Автомобил: Golf mk3
- Двигател: 1.8 75 AAM
- Местоположение: Сливен (Праскова area)
Re: Проблем с голф 3 1.8 ААМ при работа на бензин.
Такааа :) Време е да направя някои пояснения - на място като се форсира няма дупка в оборотите . ИИИ - ПРЕДИ време бях затънал в една канавка , при което 1-2 месеца канистара ми висеше на маркучите си и се подаваше из под бронята. Не го бях закачил , защото мислих че се е счупил , но той бил на 3 крачета и скоро на един канал като я вкарах за нещо го сложих. Има един вакум зад моното , в който е навито болче(работа на газаджията) - но немисля че е проблем.
- TRAIANSKI
- Мнения: 248
- Регистриран на: Чет 12 ное 2009 12:14
- Автомобил: Golf mk3
- Двигател: 1.8 75 AAM
- Местоположение: Сливен (Праскова area)
Re: Проблем с голф 3 1.8 ААМ при работа на бензин.
А за помпата - вчера точих бензина , и на изваден маркуч хвърля здраво и без прекъсвания или промяна в скоростта на изпомпване.
- TRAIANSKI
- Мнения: 248
- Регистриран на: Чет 12 ное 2009 12:14
- Автомобил: Golf mk3
- Двигател: 1.8 75 AAM
- Местоположение: Сливен (Праскова area)
Re: Проблем с голф 3 1.8 ААМ при работа на бензин.
Открих нещо интересно - на светофара реших да превключа на бензин - на натиснат съединител съм колата работи - исках да си махна крака от съединителя - махам го и колата изгасва веднага . Точно тази част в края на педала - най-горе , луфта дето се вика , като я отпусна и колата изгасва . И предръпването го прави след като отпусна нея част. Нямам идея от какво може да е .
- TRAIANSKI
- Мнения: 248
- Регистриран на: Чет 12 ное 2009 12:14
- Автомобил: Golf mk3
- Двигател: 1.8 75 AAM
- Местоположение: Сливен (Праскова area)
Re: Проблем с голф 3 1.8 ААМ при работа на бензин.страница
Никой ли няма идея - каква може да е причината ? Аз лично не го доумявам..
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 63 госта