Мда, но тепърва ми предстои премеждието в КАТ-Русе за да го пререгистрирам и тогава ще видим какъв номер ще се падне.
Днес отново се повъртях около любимия бус и свърших няколко неща. Първо клаксона не работеше и започнах от бушона, оказа се здрав. Релето - също работеше. Разкачих кабелите от тромбите и ги свързах с пробна лампа, която ми показа, че когато натисна клаксона - светва надлежно. Оказа се, че и двете тромби не работят. Намират се ниско и бяха пълни с кал, вероятно това е причината. Свалих едната и монтирах на нейно място една тромба, която се мотаеше под тезгяха. Свирката дойде, целта ми е да съм в изправност когато се явя в КАТ, а по-нататък ще видя какви хубави свирки да му намеря.
После се прехвърлих върху жилото на газта. Вероятно и други Т4 страдат от твърд педал на газта, незнам, но моя беше доста твърд. Докато се прибирахме от Лом разбрах, че няма да я бъде тая. Свалих жилото, направих в една масльонка смес от двигателно масло + нафта, хванах жилото много леко на менгемето, колкото да стои и започнах да наливам едновременно от двата края движейки жилото докато се напълни. Междувременно включих и една духалка да го грее с теоретичната надежда да се разнесе маслото по-лесно. След това го монтирах и воала - резултатът бе налице. Педалът на газта стана нормален. После излязохме до мола да заведем малката на детски център за да поиграе и собственичката му го покара за пръв път

Беше много забавно, но забравих фотоапарата и не можах да снимам как се возя отзад

Кроим планове как ще го оборудваме с одеяла, принадлежности за къмпинг, багажник за велосипеди и т.н. но всичко едно по едно


